MvB houdt er van om vastigheden in te bouwen.. Zou mij niet verbazen als het dezelfde 11 worden zondag a.s.....Deli schreef:Enoh weer niet...betekent dus simpelweg dat Sarpong of Anita WEER gaan spelen?!

Kansloos...ik vrees dat ik mijzelf echt moet inhouden niet rechts omkeert te maken als ik Anita weer in de basis zie...mattie schreef:MvB houdt er van om vastigheden in te bouwen.. Zou mij niet verbazen als het dezelfde 11 worden zondag a.s.....Deli schreef:Enoh weer niet...betekent dus simpelweg dat Sarpong of Anita WEER gaan spelen?!
Zo gek veel maakt het bij F niet uit. Anders had Hofland centraal gestaan, die gozer met dat zwakke been. Was dat nu tijdens de laatste Klassieker dat hij al binnen 10 seconden compleet voor schut werd gezet?Peter schreef:Lucius staat centraal.
Hoe hoog staan Heracles en Vitesse?999 schreef:.. Zit net te bedenken, als wij nu een ingespeeld elftal hadden gehad, een team met al die dingetjes daar daarbij horen .. dan hadden we morgen weleens met dubbele cijfers van het veld kunnen stappen .. maar nu is het nog steeds afwachten wat het gaat worden, en dat ondanks dat we tegen de nummer twaalf spelen ....
Jij verwachtte ook dat we wel van Heracles en Vitas zouden winnen.joey schreef:Kom op, zeg. Wat kan F. daar tegenover stellen?
Ajax wint die wedstrijd gemakkelijk, maar dat zal achteraf geen maatstaf blijken te zijn. Verwacht ik.
Steek(heeft het vertrouwen van de coach!!goodfella schreef:Vermeer
v/d Wiel - Wielaert - Vermaelen - Emanuelson
Lindgren - Gabri - Sarpong
Suarez - Bodul - Sulejmani
Geef Sarpong nu maar eens 90 minuten de kans. Net als Bodul.
Ja natuurlijk. Ik was niet op het idee gekomen dat Ajax met 2-0 achter zou komen tegen Heracles. Jij wel?wimpey schreef: Jij verwachtte ook dat we wel van Heracles en Vitas zouden winnen.![]()
Dat zou dan belachelijk zijn, fnoord mist er ook een hele zooi en natuurlijk verwacht iedereen dat je van Heracles en Vitas wint.wimpey schreef:Jij verwachtte ook dat we wel van Heracles en Vitas zouden winnen.joey schreef:Kom op, zeg. Wat kan F. daar tegenover stellen?
Ajax wint die wedstrijd gemakkelijk, maar dat zal achteraf geen maatstaf blijken te zijn. Verwacht ik.![]()
Ajax' kern is minimaal. Schilder, Bodul en Anita horen in de Jupiler League. Stekel is een liability. Iedere wedstrijd is momenteel een struggle. Zal morgen niet anders zijn. Ik hoop dat we winnen. Ik vrees dat we niet winnen.