Het gaat denk ik precies om half 1 beginnen

Eerlijk gezegd vind ik het wel wat hebben.mattie schreef:Inderdaad als je kijkt naar 13.00 uur dan is denk ik een oranje of gele bal niet mis om zichtbaar te zijn.
Ik vind het maar niets, Sulejmani op 10. Als het elftal werkelijk zo staat, breekt het gemakkelijk in tweeën. Maar misschien speelt Urby in werkelijkheid op het middenveld.Beloki schreef:Volgens nu.nl staat het zo
Vermeer
Wiel-Oleguer-Verthongen-Vermaelen
Enoh- Lindgren
Sulejmani
Kennedy- Suarez- Urby
Hoe had jij dan gespeeld?joey schreef:Ik vind het maar niets, Sulejmani op 10. Als het elftal werkelijk zo staat, breekt het gemakkelijk in tweeën. Maar misschien speelt Urby in werkelijkheid op het middenveld.
Met Sulejmani op links. Sulejmani is een aanvaller, geen 10.Jesse schreef:Hoe had jij dan gespeeld?joey schreef:Ik vind het maar niets, Sulejmani op 10. Als het elftal werkelijk zo staat, breekt het gemakkelijk in tweeën. Maar misschien speelt Urby in werkelijkheid op het middenveld.
Onze coach vind hem de uitermate geschikte nummer 10joey schreef:Met Sulejmani op links. Sulejmani is een aanvaller, geen 10.Jesse schreef:Hoe had jij dan gespeeld?joey schreef:Ik vind het maar niets, Sulejmani op 10. Als het elftal werkelijk zo staat, breekt het gemakkelijk in tweeën. Maar misschien speelt Urby in werkelijkheid op het middenveld.