Ajax - FC Groningen 18-10-2008
Er staat nog steeds een flinke rekening open, bij de arbitrage...Hoeladans schreef:Vermeer wordt gered door de arbitrage. Maar wat was hij in godsnaam aan het doen?
Laatst gewijzigd door Starring op za okt 18, 2008 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Yep, we zakken veels te ver in en geven niet voldoende druk. We maken het veels te spannend en geven FC Grun nog steeds genoeg lucht om te ademen. Aanvalsspel is ook veel minder geworden, terwijl we toch meer ruimte hebben om te voetballen. Als Rommedahl nou een beetje (trap)techniek had, pffffffff.....Peter schreef:De schrik zit er opeens goed in. We zakken helemaal in. Als dat maar goed gaat...
Laatst gewijzigd door Starring op za okt 18, 2008 9:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Hoeladans schreef:Nee hoor, zijn allebei rechtshalf.Mr. Ajax schreef:Matthijs voor Van der Laak is toch een verdediger erin en een aanvallende middenvelder eruit? Met nog ongeveer 10 minuten te gaan?
Tsja, Sarpong ook...Zegt niks, want ze vullen het allemaal anders in. verder weet ik nog dat Van der Laak zowel bij Groningen als bij Den Bosch vaa achter de spits speelde, terwijl Matthijs toch een verdedigende middenvelder die de afgelopen jaren ook vaak als verdediger uitkwam voor Groningen...Maar goed, niet interessant allemaal.
Hoe lang nog?!?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat is er in hemelsnaam met The Hunter aan de hand? Ik wist al dat hij niet goed kon meevoetballen, maar dit seizoen speelt hij echt ver onder zijn niveau...
Laatst gewijzigd door Starring op za okt 18, 2008 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
pfff pfff wat komt Ajax toch goed weg...Peter schreef:Die Rommedahl valt in ieder geval dramatisch in. Wat een gepruts en een gedraaf.
Ik vraag me af wie er slechter is Leonardo of Rommedahl

Daarnaast bied ik aan psychologische gesprekken voor Huntelaar

Nog 3 min.......
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh