Willem II - Ajax 30-08-2008
Suarez had inderdaad moeten afgeven, maar zolang het veldspel nog ondermaats is lijkt mij het niet slim om Suarez te wisselen. Dit Ajax leunt nog altijd op individuele kwaliteit. Ik zie liever Urby gewisseld worden voor Aissati om wat lijn te krijgen in het spel...
Laatst gewijzigd door Starring op za aug 30, 2008 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Purlease... Afspelen en het is 0-2. Maar wat doet Suarez (zoals zo vaak), nóg een actie (teveel) maken en voor eigen glorie gaan. Erg infantiel.Duke schreef:Zo vrij stond Huntelaar nu ook weer niet, en Suarez creëert de kans.
Silva en Urby heel zwak. Haal Urby eruit en zet Aisatti op diens plek. Die kan Suljemani wél bedienen.
Sno is een positieve verrassing.
- Ajaciedjuh
- InnerHarbour
Ik heb 2 ogen dus wat ik zie is wat ik zie, en geen theorie gelul , ruim van te voren aagegeven waar de zwakke plekken zitten die komen er weer uit net zoals vorig jaar dus wie moet deze trainer wakker maken om een goeie middenvelder en 2 verdedigers kopen.Beloki schreef:Kom eens één keer met argumenten.Toppie schreef:Jöhnk schreef:Rust. Prima eerste helft.![]()