Welke maatschappij vliegt vanaf Dusseldorf?Kowalczyk schreef:Ja. Čačak ligt ongeveer 140 kilometer ten zuiden van Belgrado. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is nog best een stadje van enige omvang: iets meer dan 100.000 inwoners. Je mag dus aannemen dat er vanuit Belgrado een fatsoenlijke treinverbinding naar Čačak is.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Belgrado is dus de grote stad in de buurt?
Van Düsseldorf naar Belgrado vliegen, en dan de trein naar Čačak. Zo zou ik het doen, als ik ging...
K.
UEFA Cup 2008-2009
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wtf is met mijn post gebeurd?
Ik wil even melden dat ons een boel gezelligheid te wachten staat :
http://news.bbc.co.uk/sport2/low/footba ... 287445.stm
http://www.youtube.com/watch?v=rtY1I4wG0Xo
Ik wacht even met boeken totdat bekend is waar de wedstrijd gespeeld gaat worden. En de site van germanwings wil het ook niet echt doen bij mij, ik zie geen vluchten.
Ik wacht even met boeken totdat bekend is waar de wedstrijd gespeeld gaat worden. En de site van germanwings wil het ook niet echt doen bij mij, ik zie geen vluchten.
Normaal gesproken ben ik er niet zo voor, maar in dit geval zou het toch mooi zijn als die gasten in Amsterdam even onbewaakt achterblijven, iets uitlokken en flink wat tikken krijgen.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Wtf is met mijn post gebeurd?

-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
En anders even iemand hier lief aankijken en vragen of ze op hun seizoenkaart je kaarten kunnen halen.Mr. Ajax schreef:Hoe kan ik aan een kaartje of twee komen voor de thuiswedstrijd? Ik heb dus geen seizoenkaart of clubcard of wat dan ook meer. Weet iemand hoe dat gaat?
Ik verwacht dat seizoenkaarthouders in ieder geval het recht krijgen om kaarten bij te kopen.
Iemand nog naar de uitwedstrijd?
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Dáár zijn we hopelijk inmiddels van genezen.wimpey schreef:Die gasten zullen 200% geven om zich tegen het 'grote' Ajax in de kijker te spelen.
Die lui denken niet: "het grote Ajax". Die denken: "Nou, deze loting valt niet tegen. We hadden ook een grote club kunnen treffen, maar gelukkig is dat niet gebeurd en mogen we tegen die has beens van Ajax. Daar valt misschien wel wat tegen te halen. Kwetsbaar zooitje."
En vervolgens duwen ze de trainer een microfoon onder zijn neus voor een reactie en zegt 'ie: "Ja, Ajax... Geweldige loting. Historie bla-di-bla, jeugdopleiding bla-di-bla, Van Basten bla-di-bla. Grote club, etc. etc."
Maar ondertussen dénkt hij: who the fuck is Ajax, wij graven ons in, loeren op de counter en dan moet dat stelletje lichtgewichten eerst nog maar eens zien te winnen...
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op vr aug 29, 2008 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
Voor Dortmund had ik wel een poging willen wagen. Probleem is natuurlijk dat ik als simpele seizoenskaarthouder bij zo'n wedstrijd nooit aan de bak kom. Hier maak ik misschien wel kans, maar of ik daar heen wil?MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:En anders even iemand hier lief aankijken en vragen of ze op hun seizoenkaart je kaarten kunnen halen.Mr. Ajax schreef:Hoe kan ik aan een kaartje of twee komen voor de thuiswedstrijd? Ik heb dus geen seizoenkaart of clubcard of wat dan ook meer. Weet iemand hoe dat gaat?
Ik verwacht dat seizoenkaarthouders in ieder geval het recht krijgen om kaarten bij te kopen.
Iemand nog naar de uitwedstrijd?

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Eh, nog niemand heeft de tickets al geboekt hoop ik?Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.
Na het weekeinde verwacht de club meer duidelijkheid te hebben over de exacte speellocatie. Ajax adviseert zijn supporters nog geen tickets aan te schaffen totdat duidelijk is waar de heenwedstrijd wordt gespeeld. De heenwedstrijd wordt gespeeld op 18 september. De return volgt op 2 oktober.

Lekker is dat. Ik ga er niet heen maar er zullen best mensen zijn die al hebben geboekt.Thijs schreef:Eh, nog niemand heeft de tickets al geboekt hoop ik?Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.
Na het weekeinde verwacht de club meer duidelijkheid te hebben over de exacte speellocatie. Ajax adviseert zijn supporters nog geen tickets aan te schaffen totdat duidelijk is waar de heenwedstrijd wordt gespeeld. De heenwedstrijd wordt gespeeld op 18 september. De return volgt op 2 oktober.
Voor Ajax zou beginnen met een uitwedstrijd gunstig zijn dus ik zie ons best akkoord gaan. Daar zit je dan straks met je vliegticket.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Thijs schreef:Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.
Zou perfect zijn voor mij...

'Grote' staat niet voor niets tussen aanhalingstekens.Kowalczyk schreef:Dáár zijn we hopelijk inmiddels van genezen.wimpey schreef:Die gasten zullen 200% geven om zich tegen het 'grote' Ajax in de kijker te spelen.
Dat laat niet onverlet dat een wedstrijd tegen Ajax voor zo'n club méér is dan een wedstrijd tegen bijv. VFL Wolfsburg, dat wellicht een beter elftal heeft dan Ajax. Qua media-exposure, qua aantal bezoekers etc etc.
Absoluut, zo gaat het inderdaad. Maar het is en blijft wel Ajax. De 'naam' Ajax is nog steeds groot en dat zal ook nog wel effe zo blijven. Daar kan Wolfsburg toch niet tegenop.En vervolgens duwen ze de trainer een microfoon onder zijn neus voor een reactie en zegt 'ie: "Ja, Ajax... Geweldige loting. Historie bla-di-bla, jeugdopleiding bla-di-bla, Van Basten bla-di-bla. Grote club, etc. etc."
Maar ondertussen dénkt hij: who the fuck is Ajax, wij graven ons in, loeren op de counter en dan moet dat stelletje lichtgewichten eerst nog maar eens zien te winnen... K.
Borac - Ajax is voor die mensen de wedstrijd van het decennium, lijkt me. Borac - Wolfsburg zou de wedstrijd van het jaar zijn geweest.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Gelukkig niet. Wanneer wordt de keuze gemaakt?Thijs schreef:Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.
Eh, nog niemand heeft de tickets al geboekt hoop ik?
Ze maken het weer lekker voor de supporters. Moet je zodirect binnen 2 weken alles regelen. Typisch, de supporter telt tegenwoordig niet meer mee.
- Jinne
- Site Admin
Ik kon het ook niet voorstellen dat Ajax van Willem Dos verloren had toen ik schermpje van mijn mobiel zag staan (heb de wedstrijd gelukkig niet gezien). De zekere 2 qua uitwedstrijden gewoon een een geworden.
Op zich wel een mooi historisch momentje nu. Dat ik nu de nabije toekomst zelfs donkerder in zie dan de meester zelf.
Op zich wel een mooi historisch momentje nu. Dat ik nu de nabije toekomst zelfs donkerder in zie dan de meester zelf.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!