AZ - Ajax
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dembele mag van 4 meter vrij inschieten. Dat kun je moeilijk Stekelenburg aanrekenen. Als er iemand de fout in gaat dan is het Vermaelen natuurlijk.Columbus schreef:inderdaad, tot nu toe wordt er mannelijk gespeeld. Ondanks de blunder (in mijn ogen) van Stekelenburg is het leuk om aan te zien...Voetske schreef:Tis wel een lekker mannelijk potje voetbal ..
Verder een rommelige wedstrijd waarbij beide ploegen gelijk op gaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mwah. Ik vind Dembele voetballend stukken beter dan Alves. Ik denk dat Stam minder moeite met die laatste zou hebben dan met Dembele: Dat wordt gewoon een geweldenaar bij een Real Madrid of Valencia.Arwin schreef:Als ik het zo hoor, heeft Stam erg veel problemen met Dembele. Dat belooft niet veel goeds voor woensdag tegen Heerenveen dan..
Rust en 0 1 achter.
Valt wel mee hoor.Stam is de enige die er in de achterhoede tenminste voor gaat.Vermealen staat als een krant de spelen en Urby denk dat ie op een panna-veldje staat.Arwin schreef:Als ik het zo hoor, heeft Stam erg veel problemen met Dembele. Dat belooft niet veel goeds voor woensdag tegen Heerenveen dan..
Rust en 0 1 achter.
Blij met de punten ...
Tacklen met 2 benen stelt inderdaad niks voor...Scherrer schreef:Klopt, niets aan de hand, gewoon een tackel op de bal. Laat dat provocerende boertje maar lekker links liggen.Dr. Living Stoned schreef:ik ben net binnen, maar de tackle is toch helemaal niet zo smerig?generaal schreef:Wat een smerige overtreding van Stam op Dembéle: Diep rood.
Ook, maar de korte hoek moet voor de keeper zijn.Raymon schreef:Dembele mag van 4 meter vrij inschieten. Dat kun je moeilijk Stekelenburg aanrekenen. Als er iemand de fout in gaat dan is het Vermaelen natuurlijk.Columbus schreef:inderdaad, tot nu toe wordt er mannelijk gespeeld. Ondanks de blunder (in mijn ogen) van Stekelenburg is het leuk om aan te zien...Voetske schreef:Tis wel een lekker mannelijk potje voetbal ..
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik denk dat ik ajax 2006/07 hiermee af ga sluiten. Ik zie het wel met een nieuwe pacemaker die tegen dit gekut bestand is... 

Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo mei 06, 2007 5:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Mwah, misschien heb je ook wel gelijk. Alleen wanneer Stekelenburg een halve meter naar rechts gaat staan kan zo'n bal er nooit in.Raymon schreef:Dembele mag van 4 meter vrij inschieten. Dat kun je moeilijk Stekelenburg aanrekenen. Als er iemand de fout in gaat dan is het Vermaelen natuurlijk.Columbus schreef:inderdaad, tot nu toe wordt er mannelijk gespeeld. Ondanks de blunder (in mijn ogen) van Stekelenburg is het leuk om aan te zien...Voetske schreef:Tis wel een lekker mannelijk potje voetbal ..
Verder is het inderdaad erg rommelig, gehaast en paniekerig. Met iets meer rust en overzicht zie ik Ajax nog wel een goal maken, alleen zal iedereen we van hun eiland afkomen...
Stam doet zijn best, maar daar is ook alles mee gezegd. Hij had rood mogen krijgen en Dembele is hem ruimschoots de baas. Ik geef Generaal gelijk in dezen.Voetske schreef:Valt wel mee hoor.Stam is de enige die er in de achterhoede tenminste voor gaat.Vermealen staat als een krant de spelen en Urby denk dat ie op een panna-veldje staat.Arwin schreef:Als ik het zo hoor, heeft Stam erg veel problemen met Dembele. Dat belooft niet veel goeds voor woensdag tegen Heerenveen dan..
Rust en 0 1 achter.
Scheids vind ik niet in het nadeel van Ajax fluiten, om het zwak uit te drukken. Ajax mag steeds net iets meer dan Az. Afgekeurde goal was wellicht hands, maar Gabri hing wel erg opzichtig aan Donk.
Kort samengevat: Ajax moet na rust uit een ander vaatje tappen. Hopelijk gaan ze iets meer voetballen ipv. worstelen, want het is niet om aan te zien.
En iets minder verwijten, scheldkannonades en wegwerpgebaren naar elkaar toe zou ook geen kwaad kunnen.
:hupajax.gif:
Valt reuze mee, het is een pittige tackle, maar wel op de bal. Zijn linkerbeen doet in feite niets...generaal schreef:Tacklen met 2 benen stelt inderdaad niks voor...Scherrer schreef:Klopt, niets aan de hand, gewoon een tackel op de bal. Laat dat provocerende boertje maar lekker links liggen.Dr. Living Stoned schreef: ik ben net binnen, maar de tackle is toch helemaal niet zo smerig?
Hij gooit z'n linkerbeen op het laatst expres omhoog zodat Dembélé een ijsbeentje incasseert. Erg vies.Columbus schreef:Valt reuze mee, het is een pittige tackle, maar wel op de bal. Zijn linkerbeen doet in feite niets...generaal schreef:Tacklen met 2 benen stelt inderdaad niks voor...Scherrer schreef: Klopt, niets aan de hand, gewoon een tackel op de bal. Laat dat provocerende boertje maar lekker links liggen.
Ben jij weer onder je steen vandaan gekropen ..generaal schreef:Hij gooit z'n linkerbeen op het laatst expres omhoog zodat Dembélé een ijsbeentje incasseert. Erg vies.Columbus schreef:Valt reuze mee, het is een pittige tackle, maar wel op de bal. Zijn linkerbeen doet in feite niets...generaal schreef: Tacklen met 2 benen stelt inderdaad niks voor...
Blij met de punten ...
Kun je ook inhoudelijk reageren in plaats van trollen?Voetske schreef:Ben jij weer onder je steen vandaan gekropen ..generaal schreef:Hij gooit z'n linkerbeen op het laatst expres omhoog zodat Dembélé een ijsbeentje incasseert. Erg vies.Columbus schreef: Valt reuze mee, het is een pittige tackle, maar wel op de bal. Zijn linkerbeen doet in feite niets...
Als dat rood is kan scheids wel 7 man van het veld sturen.Was een tackle op de bal.Verder niet piepen maar voetballen ..Jöhnk schreef:Stam doet zijn best, maar daar is ook alles mee gezegd. Hij had rood mogen krijgen en Dembele is hem ruimschoots de baas. Ik geef Generaal gelijk in dezen.Voetske schreef:Valt wel mee hoor.Stam is de enige die er in de achterhoede tenminste voor gaat.Vermealen staat als een krant de spelen en Urby denk dat ie op een panna-veldje staat.Arwin schreef:Als ik het zo hoor, heeft Stam erg veel problemen met Dembele. Dat belooft niet veel goeds voor woensdag tegen Heerenveen dan..
Rust en 0 1 achter.
Scheids vind ik niet in het nadeel van Ajax fluiten, om het zwak uit te drukken. Ajax mag steeds net iets meer dan Az. Afgekeurde goal was wellicht hands, maar Gabri hing wel erg opzichtig aan Donk.
Kort samengevat: Ajax moet na rust uit een ander vaatje tappen. Hopelijk gaan ze iets meer voetballen ipv. worstelen, want het is niet om aan te zien.
En iets minder verwijten, scheldkannonades en wegwerpgebaren naar elkaar toe zou ook geen kwaad kunnen.
:hupajax.gif:
Blij met de punten ...
Flikker toch op man met je gekut .. doe dat maar na de wedstrijd.generaal schreef:Kun je ook inhoudelijk reageren in plaats van trollen?Voetske schreef:Ben jij weer onder je steen vandaan gekropen ..generaal schreef: Hij gooit z'n linkerbeen op het laatst expres omhoog zodat Dembélé een ijsbeentje incasseert. Erg vies.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 06, 2007 6:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Zo doet een topverdediger dat. Dembele, welkom in de realiteit!
Voor de rest, dit heeft niets met voetballen te maken. Ajax staat achter maar dat komt doordat onze vriend Vermaelen weer een schuttert en (zoals dat bij hem hoort) Stekelenburg de korte hoek afdekt en dan nog geklopt wordt. Ik zie geen niveauverschil.
Ook tactisch niet, Trab.
Voor de rest, dit heeft niets met voetballen te maken. Ajax staat achter maar dat komt doordat onze vriend Vermaelen weer een schuttert en (zoals dat bij hem hoort) Stekelenburg de korte hoek afdekt en dan nog geklopt wordt. Ik zie geen niveauverschil.
Ook tactisch niet, Trab.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik reken Stekelenburg deze treffer niet aan. Dembele mag van onze vriend Vermaelen vanaf 4 meter vrij inschieten.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo mei 06, 2007 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wederom ben ik niet degene die gaat schelden. In plaats van met argumenten te bestrijden dat de tackle van Stam geen overtreding is, ga je hersenloos met scheldwoordjes gooien; Erg sterk van je.Voetske schreef:Flikker toch op man met je gekut .. doe dat maar na de wedstrijd.generaal schreef:Kun je ook inhoudelijk reageren in plaats van trollen?Voetske schreef: Ben jij weer onder je steen vandaan gekropen ..
Nu op naar de 2e helft

Effe kijken of HtC het na de rust op de rails krijgt ..joey schreef:Zo doet een topverdediger dat. Dembele, welkom in de realiteit!
Ook tactisch niet, Trab.
Blij met de punten ...