Feyenoord-Ajax
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb er eerlijk gezegd ook een pl***s-hekel aan dat waar je ook kijkt of leest, F-word in de underdogpostie wordt geschoven, nergens op gebaseerd. Of haalde Ajax de laatste weken soms van die makkelijke overwinningen met sprankelend voetbal en een veelscorende, zwaar in vorm zijnde centrumspits? En zal Harry niet tot op het bot gemotiveerd zijn het ongelijk van de technische staf van Ajax te bewijzen? Als hij (de winnende) scoort, slaat ie twee vliegen in een klap: wraak op Ajax en zich onsterfelijk gemaakt bij het legioen.
Ik ben geen zwartkijker, maar een beetje realisme mag wel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Laat ik het zo zeggen: als Feyenoord dit seizoen een beetje prettig wil doorkomen, dan moet het zondag een punt pakken. Dat beseft men heel goed. Het interview met Pi-Air gelezen in de Sportweek? Hij zet de boel op scherp. De spelers van Feyenoord zijn weggehoond, afgekraakt, neergezet als een zielig stelletje prutsers. Als ze zondag Ajax pakken, lachen ze iedereen uit. Oppassen dus.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Lucius had het over het slagen of falen van feyenoord dit seizoen. Basel en Ajax moeten de wedstrijden worden waar ze de weg naar boven in gaan slaan. Henk Timmer denkt zelfs dat ze een 2002 Uefa Cup serie kunnen neerzetten als ze de komende 2 wedstrijden winnen. Ik vind het bewonderingswaardig en tegelijkertijd inderdaad gevaarlijk. Feyenoord ziet het helemaal zitten tegen Ajax, ze beseffen wat er op het spel staat. Nu denk ik dat Ajax dat ook wel beseft, maar je zal net zien dat feyenoord 110% geeft en Ajax 95%...joey schreef:Laat ik het zo zeggen: als Feyenoord dit seizoen een beetje prettig wil doorkomen, dan moet het zondag een punt pakken. Dat beseft men heel goed. Het interview met Pi-Air gelezen in de Sportweek? Hij zet de boel op scherp. De spelers van Feyenoord zijn weggehoond, afgekraakt, neergezet als een zielig stelletje prutsers. Als ze zondag Ajax pakken, lachen ze iedereen uit. Oppassen dus.
Ik krijg een deja vu. Hoe vaak is het niet gebeurd dat feyenoord in de underdog positie zat en er erg slecht voor stond en tegen Ajax moest en hoe vaak heeft feyenoord uiteindelijk een goede prestatie neer gezet?
Welgeteld nul keer.
Welgeteld nul keer.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Realist? We hebben zaterdag gewonnen van een tegenstander die veel beter is dan feyenoord. Ook Utrecht schat ik hoger in.
Je overdrijft. Met de spelers die we hebben moet zondag geen probleem zijn. Anders kan je die hele landstitel wel vergeten.
Je overdrijft. Met de spelers die we hebben moet zondag geen probleem zijn. Anders kan je die hele landstitel wel vergeten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Tegen Utrecht speelde Ajax sterk en tegen Groningen was het redelijk. Ajax is de terechte favoriet, maar het is inderdaad te hopen dat onze spelers zich niet zo gaan gedragen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb er eerlijk gezegd ook een pl***s-hekel aan dat waar je ook kijkt of leest, F-word in de underdogpostie wordt geschoven, nergens op gebaseerd. Of haalde Ajax de laatste weken soms van die makkelijke overwinningen met sprankelend voetbal en een veelscorende, zwaar in vorm zijnde centrumspits? En zal Harry niet tot op het bot gemotiveerd zijn het ongelijk van de technische staf van Ajax te bewijzen? Als hij (de winnende) scoort, slaat ie twee vliegen in een klap: wraak op Ajax en zich onsterfelijk gemaakt bij het legioen.
:XBertje schreef:De officiële website van AjaxBabel drie tot vier weken aan de kant
Amsterdam, 19 okt 2006
De knieblessure die Ryan Babel opliep tegen FC Groningen zal de aanvaller drie tot vier weken aan de kant houden.
Ryan Babel raakte in de slotfase van de competitiewedstrijd Ajax - FC Groningen (3-2) tijdens een duel geblesseerd aan zijn rechterknie. Onderzoek heeft uitgewezen dat de binnenband van het gewricht is beschadigd. Babel, die tegen Groningen twee keer scoorde, zal drie tot vier weken moeten herstellen van de blessure. Dit betekent dat hij onder andere in de uitwedstrijden tegen Feyenoord en sc Heerenveen ontbreekt, net als in de thuisduels tegen ADO Den Haag en Austria Wien.