Amsterdam Tournament
- Ajaciedjuh
Die Sbs-commentator brabbelt net wat over dat rode kaarten uit dit toernooi ook door de FA kunnen worden gebruikt om op basis daarvan spelers te schorsen in de Premier League, maar dat kan toch helemaal niet? Of vergis ik me nu?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
Gisteren was Rosales gelukkig veel beter, maar nee een geweldenaar zal hij nooit worden. Komt zijn man niet voorbij en de voorzetten zijn te wisselvallig. Qua inzet doet hij het meestal wel erg goed.
Ik hecht bijna geen waarde aan de wedstrijd tegen ManU, de redenen liggen te voor de hand om op te noemen. Woensdag gaan we pas zien waar Ajax momenteel echt staat.
Ik hecht bijna geen waarde aan de wedstrijd tegen ManU, de redenen liggen te voor de hand om op te noemen. Woensdag gaan we pas zien waar Ajax momenteel echt staat.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop een paar dagen eerder al!brigade zuid schreef:AJAX heeft nu drie serieuze oefenwedstrijden gespeeld en ze hebben er geen 1 kunnen winnen, niet dat dat veel uitmaakt maar ze motten er over een week wel staan.
Ik hoop, maar vrees. De vrije trap van Wesley Sneyder zal ons weer redden (89ste minuut?), hij deed dat al eerder!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat krijg je als 85% van het publiek voor het eerst KJH ziet voetballen.Ramona schreef:Waarom was KJ in godsnaam MOTM? Wie wel weet ik ff niet, maar hij iig niet...die anderhalve bal die hij aangeraakt heeft...
Hij is hot....dus moet hij MOTM worden...ook wanneer hij een penalty en daarna nog een dot van een kans mist.
Wat ik gezien heb vandaag stemde me niet vrolijk. Daarbij staat dit toernooi (samen met de Johan Cruijff schaal) nu definitief op de NOT DONE lijst....
Nooit meer.....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- LouisXIV & co