LG Amsterdam Tournament 2008
Ach, dat ik in de minderheid ben wil niet zeggen dat ik ongelijk heb. En dat jij spottend tegen mij doet ook niet. Daar trek ik me dan ook helemaal niets van aan.
Simpel te zien dat van de verdedigende organisatie van Ajax gisteren helemaal niets klopte. Dat heeft weinig met Arsenal te maken. Wel veel met de kwaliteiten (of het gebrek daaraan) van Ajax.
Simpel te zien dat van de verdedigende organisatie van Ajax gisteren helemaal niets klopte. Dat heeft weinig met Arsenal te maken. Wel veel met de kwaliteiten (of het gebrek daaraan) van Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
Zou het heel misschien kunnen dat het opzetten en inslijpen van een verdedigende organisatie lastiger wordt als de spelers bijna nog niet met elkaar hebben getraind (laat staan spelen) en dat 2 ervan niet eens zouden spelen als de Olympie-gangers er weer bij zijn?
Of moet in jouw ogen AJAX altijd ongeacht welke omstandigheden dan ook verdedigend goed gecoordineerd spelen?
Of moet in jouw ogen AJAX altijd ongeacht welke omstandigheden dan ook verdedigend goed gecoordineerd spelen?
- InnerHarbour
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Joey, je speelt met Anita en Schilder achterin. Wat wil je nou? Dat zij Adebayor helemaal gek dolden? Anita komt net kijken en Schilder had eigenlijk al weg moeten zijn.joey schreef:Ach, dat ik in de minderheid ben wil niet zeggen dat ik ongelijk heb. En dat jij spottend tegen mij doet ook niet. Daar trek ik me dan ook helemaal niets van aan.
- Ajaciedjuh
Gelijkwaardig? Stekelenburg voorkomt toch twee keer dat Arsenal op een voorsprong komt (Anita krijgt de bal op de doellijn tegen zijn lichaam!), Arsenal zal ongetwijfeld topfit zijn, maar wie denkt dat ze een paar dagen voor de voorronde cl voluit gaan in een vriendschappelijke wedstrijd???Ajax was gelijkwaardig aan een topfit Arsenal, tot het moment dat het verschil in conditieopbouw doorslaggevend werd. De individuele fouten in onze verdediging werden gemaakt in die fase en door spelers die geen verdediger zijn en daar logischerwijze straks dus ook niet zullen worden opgesteld
Prachtige doelpunten van Ajax, maar ze komen letterlijk uit de lucht vallen. De bal van Suarez gaat er maar een op de honderd keer zo in, beide doelpunten gaven een vertekend beeld (binnen een paar minuten), Arsenal hoefde trouwens geen gas te geven, Ajax was leeggespeeld, op zich niet zo'n schande, de voorbereiding duurt nog een paar weken.
Wat de verdediging betreft: is nu onze hoop ineens gevestigd op de (meestal) verguisde Vermaelen? Het kan vreemd gaan, soms worden spelers populair door niet te spelen (Nu Vermaelen, en sinds november 2008 v.s. Wiel)
Trainers die complimenten uitdelen? Wat moeten ze anders?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ach, ik mag geen kritiek hebben, maar dit soort diepgravende analyses mogen blijkbaar wel:
Kijk, daar moet je toch iets tegenover zetten?
Neefkens schreef:Wat een heerlijke wedstrijd heb ik gezien, ik heb genoten.
Tegen een topteam als Arsenal dat al klaar is voor de CL.
Zelf nog middenin de voorbereiding met veel nieuwe spelers.
De verdediging met 2 jonge onervaren pikkies.
En dan toch gewoon voorstaan bij rust met 2-0 en dan later verliezen doordat Arsenal gewoon fitter was en toch wel heel erg goed is.

Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
Zo en toch weer 3 goals tegen omdat we steeds zo'n kutverdediging hebben en blijven houden. Koop nu nog maar 2 echte fysieke verdedigers anders loopt het net zo klote als vorig seizoen. Of gaan we bij elke wedstrijd het cliche woord van van Basten horen we zijn tevreden ook zo'n stopwoord. Sodemieter toch op 3 goals tegen en met 2-0 voorstaan zien die gasten nou niet dat het achterin nog steeds een zooitje is 

Laatst gewijzigd door Toppie op za aug 09, 2008 10:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Je vergat diepgravend tussen aanhalingstekentjes te zetten, of vind je me echt zo goed?joey schreef:Ach, ik mag geen kritiek hebben, maar dit soort diepgravende analyses mogen blijkbaar wel:
Neefkens schreef:Wat een heerlijke wedstrijd heb ik gezien, ik heb genoten.
Tegen een topteam als Arsenal dat al klaar is voor de CL.
Zelf nog middenin de voorbereiding met veel nieuwe spelers.
De verdediging met 2 jonge onervaren pikkies.
En dan toch gewoon voorstaan bij rust met 2-0 en dan later verliezen doordat Arsenal gewoon fitter was en toch wel heel erg goed is.

Dank je joey.
Zo ben ik nu eenmaal, ik geniet liever dan dat ik me zit te ergeren. Ik haal de leuke puntjes eruit, anderen letten op wat er mis gaat.
En... IK heb nooit gezegd dat ik een kenner ben.

- InnerHarbour