LouisXIV & co schreef:Waarom hadden we Kuffour ook al weer gekocht?

Colin is er nieteens bij ...Peter schreef:Ik zou kiezen voor een mandekker in het centrum. Colin of Kuffour dus op Sibon. Perez er uit voor Siem de Jong.
Zoiets dus:
Silva-Colin-Heitinga-Urby
-Gabri-De Jong-Davids/Lindgren
-Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Misschien zelfs Colin op de plek van Urby en Urby dan dus in plaats van Rommedahl.
Edit (na lang beraad)
Silva-Heitinga-Kuffour-Colin
-Gabri-De Jong-Davids
-Suarez-Huntelaar-Urby
Net zo flauw als die die menen meteen moeten beginnen te tetteren dat het met Rommedahl niks wordt ..Jöhnk schreef:Flauw hoor.Voetske schreef:Rommedahl 0 - 1 ...
Inderdaad. Maar wel de enige beschikbare centrale verdediger naast Kuffour uit de selectie gooien. Wat een lutser.Mr. Ajax schreef:Radio1 doet het bij mij niet...
Wat een kutopstelling trouwens. Als je Perez zo nodig moet opstellen, doet dat dan maar in plaats van Rommedahl. En De Jong op het middenveld.
Wat een loser blijft die Koster toch...
Gebaseerd op zijn laatste 30 wedstrijden, kan ik dat getetter wel begrijpen...Voetske schreef:Net zo flauw als die die menen meteen moeten beginnen te tetteren dat het met Rommedahl niks wordt ..Jöhnk schreef:Flauw hoor.Voetske schreef:Rommedahl 0 - 1 ...
Noem dan ook meteen de andere 5 die er niks van bakken ...Beloki schreef:Gebaseerd op zijn laatste 30 wedstrijden, kan ik dat getetter wel begrijpen...Voetske schreef:Net zo flauw als die die menen meteen moeten beginnen te tetteren dat het met Rommedahl niks wordt ..Jöhnk schreef: Flauw hoor.