Nac-Ajax 24-02-2008 (12:30)
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
- Giacomo Puccini
Ik denk dat we onder deze prutser Koster de play-offs niet zullen winnen en CL kunnen vergeten. Die man heeft volgens mij totaal geen gezag binnen de groep. Daar was ik voor zijn aanstelling al bang voor. Niemand luistert naar die man...
Gevolg: o.a. 2 ongedekte mensen bij een vrije trap.
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 24, 2008 1:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is alleen zo verrekte frusterend. Je ergert je kapot om dit zooitje. Alles maar dan ook echt alles is gewoonweg slecht.Izmailov schreef:Waarom die verbazing? Het is toch al veel langer bekend dat Ajax 3x moet scoren om een uitwedstrrijd te winnen......
Edit: Ik blijf er bij dat het überhaupt de vraag is of we ons gaan plaatsen voor de playoffs. Pin me er niet op vast, maar ik zie het nog wel misgaan.
- Giacomo Puccini
Je bent toch geen calimero? Het probleem ligt echt vele malen dieper. Van een volledig ongeschikte coach tot een middelmatige selectie waarvan merendeel een waardeloze instelling heeft.Giacomo Puccini schreef:We zijn gewoon twee keer genaaid met een onterechte vrije trap
Doet er niet meer toe mag ik hopen..Jöhnk schreef: Zal Martin de selectie nog steeds goed vinden?
AFCA!
We kunnen alleen maar hopen dat het winnen van al onze thuiswedstrijden genoeg is om bij de eerste 5 te eindigen. In de uitwedstrijden zullen we nauwelijks punten gaan halen.Peter schreef:Het is alleen zo verrekte frusterend. Je ergert je kapot om dit zooitje. Alles maar dan ook echt alles is gewoonweg slecht.Izmailov schreef:Waarom die verbazing? Het is toch al veel langer bekend dat Ajax 3x moet scoren om een uitwedstrrijd te winnen......
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
- Daily Blind
- Jinne
- Site Admin
De commentator vind hem goed fluiten.Giacomo Puccini schreef:Ben ik de enige die dat gesjok van Urby moeilijk kan verdragen?
En had ik al gezegd dat Luinge een drama is?

Suarez met geel en dus een gegronde reden voor Koster om hem niet op te stellen volgende week, geschorst.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Daarom. We gaan niet bij de eerste 5 eindigen. Groningen, Heerenveen, Twente en PSV krijgen ons nog op bezoek. Daar pakken we op zijn hoogst 3 puntjes. Als je daarbij de thuiswedstrijdjes meepakt, dan kom je op 15 punten uit. Ergo, dat is te weinig voor een plaatsje bij de eerste 5.Izmailov schreef:We kunnen alleen maar hopen dat het winnen van al onze thuiswedstrijden genoeg is om bij de eerste 5 te eindigen. In de uitwedstrijden zullen we nauwelijks punten gaan halen.Peter schreef:Het is alleen zo verrekte frusterend. Je ergert je kapot om dit zooitje. Alles maar dan ook echt alles is gewoonweg slecht.Izmailov schreef:Waarom die verbazing? Het is toch al veel langer bekend dat Ajax 3x moet scoren om een uitwedstrrijd te winnen......
- Daily Blind
Er moet iets gebeuren om de mensen wakker te krijgen die beslissingen kunnen nemen om deze club te redden.Maarten127 schreef:Kijk.. dit soort supporters hebben we nodig.. (over domme opmerkingen gesproken)Zlatan Son of God schreef:AJAX wint toch niet meer.. Kom op NAC slacht dit zooitje ongeregeld af!!
En daarom moet je club maar afgeslacht worden? Of zit je stiekem te genieten?Zlatan Son of God schreef:Er moet iets gebeuren om de mensen wakker te krijgen die beslissingen kunnen nemen om deze club te redden.Maarten127 schreef:Kijk.. dit soort supporters hebben we nodig.. (over domme opmerkingen gesproken)Zlatan Son of God schreef:AJAX wint toch niet meer.. Kom op NAC slacht dit zooitje ongeregeld af!!
- Cluijffert
toen Ten Cate werd toegstaan om te vertrekken, was het seizoen al voorbij.Starring schreef:Ik denk dat we onder deze prutser Koster de play-offs niet zullen winnen en CL kunnen vergeten. Die man heeft volgens mij totaal geen gezag binnen de groep. Daar was ik voor zijn aanstelling al bang voor. Niemand luistert naar die man...
en het maakt niet uit of we de playoffs halen, want die winnen we toch niet.
ik ben er van overtuigd dat we met een Ten Cate die niet wegmocht, veel beter hadden gepresteerd... of gewoon een fatsoenlijke tussen oplossing.
Dat Van Geel nog niet met pek en veren de ArenA uit is gejaagd, zegt wel dat het topsportklimaat in Amsterdam dood is.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.