Ajax - NAC Breda 2-12-2007
Maduro, laat me niet lachen.Die verstopt zich in dit soort wedstrijden.Je zakt in de achterhoede finaal door de mand.Nu wel een elftal wat de blunders in onze achterhoede afstraft met goals.
Hier zul je toch echt flink moeten ivesteren, BACKS, MIDDENVELDER, en een paar echte buitenspelers.
Dat Nac blijft dus met 4 vingers in de neus overeind.Steeds maar weer de hoge ballen in de zestien, en daar staan juist 2 grote kerels alle weg te halen.Dan moet je snel over de grond spelen, maar ook dat is een kwaliteit.
Daarbij weer dat egoisme bij de spelers, kijk dan kun je slecht spelen, maar geef je dan zo'n bal op tijd af dan heb je toch een grote kans als winnaar van het veld te stappen ..
Hier zul je toch echt flink moeten ivesteren, BACKS, MIDDENVELDER, en een paar echte buitenspelers.
Dat Nac blijft dus met 4 vingers in de neus overeind.Steeds maar weer de hoge ballen in de zestien, en daar staan juist 2 grote kerels alle weg te halen.Dan moet je snel over de grond spelen, maar ook dat is een kwaliteit.
Daarbij weer dat egoisme bij de spelers, kijk dan kun je slecht spelen, maar geef je dan zo'n bal op tijd af dan heb je toch een grote kans als winnaar van het veld te stappen ..
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Zoals ik al zei, inplaats van vooruit te verdedigen op Nac spelers loopt IEDEREEN ( op een lijn ) achteruit.Die leren het dus nooit, en dan denkt zo'n Nakker, laat ik maar schieten, krijg er alle tijd voor van AJAX.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 02, 2007 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zat ook totaal geen lijn in het spel van Ajax. Het was ee nbeetje de ballen naar voren roeien en hopen op een geniale ingeving van Luque of Suarez. Beide heren kwamen er alleen totaal niet aan te pas, waardoor NAC eenvoudig op de been bleef. Als je dan ook nog eens een achterhoede hebt die zo lek als een mandje is, dan weet je dat het heel lastig gaat worden. De omschakeling was dramatisch en dergelijke goals blijven ook maar gewoon vallen. We leren niets van Slavia, Kopenhagen en Zagreb, want vandaag zag ik identieke situaties.
Ik zou ook geen speler op kunnen noemen die goed speelde, trouwens. Vond het hele elftal zwaar onder de maat.
Ik zou ook geen speler op kunnen noemen die goed speelde, trouwens. Vond het hele elftal zwaar onder de maat.
Inderdaad, en dat kun je dat flink wat wedstrijden camoufleren door de induvidueele klasse voorin, maar ga je echt analyseren en houdt je elke speler onder de loep dan kom je toch weer terug op kwaliteiten.Peter schreef:Zat ook totaal geen lijn in het spel van Ajax. Het was ee nbeetje de ballen naar voren roeien en hopen op een geniale ingeving van Luque of Suarez. Beide heren kwamen er alleen totaal niet aan te pas, waardoor NAC eenvoudig op de been bleef. Als je dan ook nog eens een achterhoede hebt die zo lek als een mandje is, dan weet je dat het heel lastig gaat worden. De omschakeling was dramatisch en dergelijke goals blijven ook maar gewoon vallen. We leren niets van Slavia, Kopenhagen en Zagreb, want vandaag zag ik identieke situaties.
Blijft dan, dat beetje automatismen en patronen achterwegen dan verlies deze potjes, en verlies je zwaar terecht.
Dus blijft het kampioenschap, mocht het er van komen, een toevals kampioenschap.
Goede backs, middenvelder(s) met een beetje ideeen en een paar buitenspelers die wel hun man voorbij komen.
Blijft over de hoop dat je de schade beperkt kan houden tot in ieder geval er wat meer keuze is, wat geblesseerden terug zijn.Dan zal het niet echt beter worden op de korte termijn vrees ik, maar kun je wel misschien deze wedstrijden in ieder geval beter in gaan, en niet deze slappe hap wat je vandaag weer zag.
En er zullen toch echt een paar lievelingetjes een schop onder hun kont moeten krijgen, presteren zoals deze spelers nu al geruime tijd doen, en die fouten mogen dus ook al lang niet meer.
Blij met de punten ...