Ajax - FC Groningen 02-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Zet Ajax zich over de teleurstelling heen en wint het van Groningen?

Ja
19
68%
Nee
9
32%
 
Totaal aantal stemmen: 28

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 02, 2007 6:48 pm

Demosthenes schreef:
Godverdomme...We zijn weer gezakt naar het niveau Blind...
Zo zat ik ook op een gegeven ogenblik in de Arena!
Alleen zijn nu de spelers en trainer van een stuk hoger niveau!
Komop jongens niet getreurd. We hebben weliswaar voornamelijk spelers van een middelmatog nivo gekocht, maar onze trainer maakt iedereen binnen een jaar ongelooflijk veel beter!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 02, 2007 6:54 pm

Dat ie zich zelf maar beter maakt !

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo sep 02, 2007 6:54 pm

LucaS schreef:
Demosthenes schreef:
Godverdomme...We zijn weer gezakt naar het niveau Blind...
Zo zat ik ook op een gegeven ogenblik in de Arena!
Alleen zijn nu de spelers en trainer van een stuk hoger niveau!
Komop jongens niet getreurd. We hebben weliswaar voornamelijk spelers van een middelmatog nivo gekocht, maar onze trainer maakt iedereen binnen een jaar ongelooflijk veel beter!
Waarom heb ik het gevoel dat van jou reactie het sarcasme ervanaf spat?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo sep 02, 2007 6:55 pm

Alexander schreef:Is na de wedstrijd vrij onrustig geweest hoorde ik net. Was ook een klein stukje op at5.
Stonden 150 man voor de hoofdingang. Werd na verloop van tijd rustig dus ik kon gewoon naar huis. Neemt niet weg dat het een redelijke klote dag was.

Klotewedstrijd, spelers die er ook redelijk de pee in hadden. De negatieve sfeer die er trouwens heerst bij het Ajaxpubliek slaat trouwens wel over op de spelers. Ik hoorde de spelers er in ieder geval over in de spelerstunnel. Dan zit je al niet lekker in je 'algemene' vel, dan komt dat gigantische collectieve gemor er nog bij en het vertrouwen is al helemaal weg. Misschien dat een 'jalalaa Ajax Amsterdam' a la NAC-thuis vorig jaar Ajax misschien nog over het dode punt heen had geholpen. (punt kan vervangen worden door lijn)

Anyway, denk dat het goed is dat er nu even interlandvoetbal is. Even de koppies weer schoonmaken.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo sep 02, 2007 7:00 pm

Alleen zijn nu de spelers en trainer van een stuk hoger niveau!
Bedoel je Blind's favoriet Maduro bij het eerste doelpunt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo sep 02, 2007 7:07 pm

We moeten wel de koppies erbij houden. We zijn pas 3 duels onderweg en het heeft weinig zin om nu een crisissfeer te laten ontstaan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo sep 02, 2007 7:14 pm

Nihad schreef:We moeten wel de koppies erbij houden. We zijn pas 3 duels onderweg en het heeft weinig zin om nu een crisissfeer te laten ontstaan.
Juist. Rellen/roepen om ontslag/crisis lost nu niks op. Dan slaat dat over op het eerste elftal, op de club en staan we in november weer op 14 punten achter PSV.

Nu een weekje rust, daarna uit tegen Heracles, uit tegen AZ (belangrijk!) en thuis tegen VVV. Gewoon knallen, winnen en we staan er nog steeds heel prima voor.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 02, 2007 7:15 pm

Zo gaat ie goed.. zo gaat ie beter..

Jammer dat ze alleen de laatste 10 minuten even alles gaven.
Luque viel me niet mee al kun je er nog niet teveel van zeggen misschien, Rommedahl = niveau Colin, Kennedy valt ook terug na een goede voorbereiding.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 02, 2007 7:18 pm

Spandoeken F-side voor Fontein en Ten Cate

AMSTERDAM - De F-Side - de harde kern van Ajax-supporters - nam tijdens de wedstrijd tegen Groningen alvast afscheid van de opvolger van de ontslagen Danny Blind. „Henk, bedankt voor twee fantastische jaren”, stond er op een groot spandoek.


Ook aan directeur Maarten Fontein was een laken gewijd. „Als we voor alle zwakke wedstrijden een gratis kaart krijgen, dan zitten we hier tot 2014 voor niks”, refereerden supporters aan de beslissing om voor de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup geen entree aan seizoenkaarthouders te vragen.
DE t.
Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 02, 2007 7:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 02, 2007 7:18 pm

Demosthenes schreef:
Alleen zijn nu de spelers en trainer van een stuk hoger niveau!
Bedoel je Blind's favoriet Maduro bij het eerste doelpunt?
Berg was niet de man van maduro
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 02, 2007 7:19 pm

LucaS schreef:
Demosthenes schreef:
Alleen zijn nu de spelers en trainer van een stuk hoger niveau!
Bedoel je Blind's favoriet Maduro bij het eerste doelpunt?
Berg was niet de man van maduro
Berg was op dat moment de man van Maduro ...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 02, 2007 7:22 pm

Omdat iemand anders blijkbaar even wat dringenders te doen had. Maduro is geen verdediger, zoveel is duidelijk. het lijkt me dan ook een zwaar organisatorische fout als hij de gevaarlijksteman van de tegenstander opeens in de gaten moet houden. De fout lijkt mij dan toch echt te liggen bij oftewel ten cate oftewel Stam (aangenomen dat die de verdediging organiseert)
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 02, 2007 7:23 pm

Voetske schreef:
Spandoeken F-side voor Fontein en Ten Cate

AMSTERDAM - De F-Side - de harde kern van Ajax-supporters - nam tijdens de wedstrijd tegen Groningen alvast afscheid van de opvolger van de ontslagen Danny Blind. „Henk, bedankt voor twee fantastische jaren”, stond er op een groot spandoek.


Ook aan directeur Maarten Fontein was een laken gewijd. „Als we voor alle zwakke wedstrijden een gratis kaart krijgen, dan zitten we hier tot 2014 voor niks”, refereerden supporters aan de beslissing om voor de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup geen entree aan seizoenkaarthouders te vragen.
haha.. ja die was erg fijn ja, ik moest er wel om lachen. Zowel op F als op 410 veel anti-spandoeken, voor de rest zong 410 regelmatig om het hoofd van Jaake en werd er zowel door F als 410 in de tweede helft om Danny Blind gezongen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 02, 2007 7:23 pm

We missen creativiteit op het middenveld, aldus HtC. Toch mooi dat we daar op 2 september zijn achtergekomen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 02, 2007 7:24 pm

Bedenk dat ff wat eerder zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 02, 2007 7:25 pm

brigade zuid schreef:Bedenk dat ff wat eerder zou ik zeggen.
In de winter kunnen we nu een middenvelder kopen. Wellicht doen we dan nog mee om de play-offs!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 02, 2007 7:27 pm

Zo slecht is nou ook allemaal weer niet! Straks hebben we davids en leonardo weer. Kan Ten cate weer ophouden met zijn verkrachting (samen met van Geel) van alles waar onze club voor stond, en weer gewoon met buitenspelers gaan spelen. 4-3-3 en 3-4-3
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 02, 2007 7:28 pm

LucaS schreef:Omdat iemand anders blijkbaar even wat dringenders te doen had. Maduro is geen verdediger, zoveel is duidelijk. het lijkt me dan ook een zwaar organisatorische fout als hij de gevaarlijksteman van de tegenstander opeens in de gaten moet houden. De fout lijkt mij dan toch echt te liggen bij oftewel ten cate oftewel Stam (aangenomen dat die de verdediging organiseert)
Dit vind typisch HtC praat. Maduro staat bij Berg, hij is gewoon te laat.Of dat iemand anders iemands anders aan het verdedigen is doet er niet toe.En het enige wat Maduro maar hoefde te doen was MEESPRINGEN, het DUEL aangaan, de tegenstander MOEILIJK maken.In zo'n situatie zal Maduro z'n ding toch moeten doen, want anders houdt je maar vier verdedigers over die het werk moeten opknappen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 02, 2007 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 02, 2007 7:28 pm

Dan nog heb je geen creatieve middenvelder. Het is nu alleen maar blind naar voren jassen en iets anders zie ik helaas ook niet gebeuren de komende tijd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo sep 02, 2007 7:28 pm

Peter schreef:
brigade zuid schreef:Bedenk dat ff wat eerder zou ik zeggen.
In de winter kunnen we nu een middenvelder kopen. Wellicht doen we dan nog mee om de play-offs!
Laat nou een andere club die play-offs maar eens winnen, wij verknallen de voorronde CL toch elke keer.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo sep 02, 2007 7:33 pm

Dit vind typisch HtC praat. Maduro staat bij Berg, hij is gewoon te laat.Of dat iemand anders iemands anders aan het verdedigen is doet er niet toe.En het enige wat Maduro maar hoefde te doen was MEESPRINGEN, het DUEL aangaan, de tegenstander MOEILIJK maken.In zo'n situatie zal Maduro z'n ding toch moeten doen, want anders houdt je maar vier verdedigers over die het werk moeten opknappen ..
@Voetske, we zijn het eens :ajaxsmiley.gif:

Maduro stond er al even bij (moet hij dan worden weggestuurd dor een ander, omdat hij niet kan koppen???????), alleen even meespringen, tegen hem aanspringen had al genoeg geweest. In de A1 is hij door de mand gevallen als verdediger, maar ik zie hem nog steeds dezelfde fouten maken.

Het is HtC kwalijk te nemen dat hij hem opstelt; waar was Delorge vandaag? tegen Heerenveen vond ik hem goed!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo sep 02, 2007 7:37 pm

Delorge was geblesseerd.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo sep 02, 2007 7:48 pm

Demosthenes schreef:
Maduro stond er al even bij (moet hij dan worden weggestuurd dor een ander, omdat hij niet kan koppen???????), alleen even meespringen, tegen hem aanspringen had al genoeg geweest. In de A1 is hij door de mand gevallen als verdediger, maar ik zie hem nog steeds dezelfde fouten maken.
Volgens mij moet Maduro zo ver mogelijk uit de eigen 16 wegblijven. Afvallende bal oppikken en wegwezen. Verdedigend is die jongen wel zo'n ongelooflijk drama, daar kan je gewoonweg niet op vertrouwen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 02, 2007 8:02 pm

Precies, dus moet je maduro gebruiken in de dingen waar hij wel goed in is. En hem dus in geen enkele situatie, gepland of ongepland, tegen de gevaarlijkste aanvaller van de tegenstander zetten.
We gaan Stam toch ook niet beoordelen op het verprutsen van dé kans op 3-2?
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo sep 02, 2007 8:06 pm

LucaS schreef:Precies, dus moet je maduro gebruiken in de dingen waar hij wel goed in is. En hem dus in geen enkele situatie, gepland of ongepland, tegen de gevaarlijkste aanvaller van de tegenstander zetten.
We gaan Stam toch ook niet beoordelen op het verprutsen van dé kans op 3-2?
Dat laatste: JA!

Je mag Maduro niet laten verdedigen?
Je mag Maduro op het middenveld niet tegen een tegenstander zetten die diepgang heeft
Je mag Maduro niet laten koppen (Wel de tegenstander eerst inlichten, die moet dat wel weten)
Je mag Maduro ........

Kom op, hij speelt bij Ajax!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie