1-2
Ooooooooooooooooooo dan is het goed. Als die spanningen ook...........Homer S. schreef:Was ook een grapje, Wim. Natuurlijk kan je het hem moeilijk kwalijk nemen.Wim schreef:Onzin. Het is zijn goed recht en eigenlijk ook plicht om het ongelijk van HtC an te tonen. Jan heeft de goede mentaliteit dus.Homer S. schreef:Een levenslange ban voor Jan.
Ik geloof je meteen, maar onwil zal het niet zijn. Je mag er vanuit gaan dat de meeste spelers nog een stuk meer last hebben van zenuwen dan wij. Dat zie je terug in het veld. RKC kan redelijk vrij voetballen. Voor hen zijn de komende drie wedstrijden crucialer.Voetske schreef:Het gaat een beetje stroef ,...
Ik hoop het!Ronald! schreef:Dit moet goed gaan komen. Als Ajax, zoals Zuidema aangaf in een laag tempo speelt en nog niet echt aandringt en toch al twee keer scoort, gaan we vandaag gewoon winnen! :eusa_pray:
Als je zenuwachtig bent moet je als elftal gaan spelen en niet alles op eigen houtje willen doen.Het oogt een klein beetjetussen we klaren dit klusje wel effe en we zijn al kampioen.Thomas schreef:Ik geloof je meteen, maar onwil zal het niet zijn. Je mag er vanuit gaan dat de meeste spelers nog een stuk meer last hebben van zenuwen dan wij. Dat zie je terug in het veld. RKC kan redelijk vrij voetballen. Voor hen zijn de komende drie wedstrijden crucialer.Voetske schreef:Het gaat een beetje stroef ,...
Ik ook niet, maar zo zie ik het het op dit moment ... .. verder vindt ik dat de voorhoede spelers weer teveel op eigen succes uit zijn .. RKC geeft genoeg ruimte om al combinerend kansen te creeeren ..joey schreef:Kan me niet voorstellen dat ze zo denken.Voetske schreef:Als je zenuwachtig bent moet je als elftal gaan spelen en niet alles op eigen houtje willen doen.Het oogt een klein beetjetussen we klaren dit klusje wel effe en we zijn al kampioen.
Ik denk juist dat ze misschien wel te graag willen en daardoor allemaal persoonlijk die bal achter de keeper neer willen leggen. Ik zie geen beelden en ga puur af op wat er hier wordt geschreven, dus misschien zit ik er wel helmaal naast...Voetske schreef:Als je zenuwachtig bent moet je als elftal gaan spelen en niet alles op eigen houtje willen doen.Het oogt een klein beetjetussen we klaren dit klusje wel effe en we zijn al kampioen.
Ik ook. Ik kan het heilige vuur bij Ajax nog niet ontdekken. Alles gaat nog steeds in de 2e en 3e versnelling.Voetske schreef: Ik ook niet, maar zo zie ik het het op dit moment ... ..
Mwah, Sneijder legde prima af op Gabri in plaats van zelf te knallen bij de 0-1, Huntelaar idem naar Sneijder bij de 1-2. Maar dat het swingt voorin, nou nee.Verder vindt ik dat de voorhoede spelers weer teveel op eigen succes uit zijn ..