Willem II - Ajax (KNVB-Beker)
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Ik zie in Leonardo geen basisspeler, maar misschien ligt dat aan mij.
HTC gunde hem geen blik waardig. Waarom was dat?
Genoteerd! Maar mijn punt dat Steek niet kan meevoetballen (tenzij hij zeeen van tijd krijgt) blijft staan. Mooie pass van Maduro voorafgaand aan de gouden kans van Mitea, btw. ;)
HTC gunde hem geen blik waardig. Waarom was dat?
Giacomo Puccini schreef:Zonet twee knappe safes van Stekelenburg: genoteerd Alexander en Jöhnk?
Genoteerd! Maar mijn punt dat Steek niet kan meevoetballen (tenzij hij zeeen van tijd krijgt) blijft staan. Mooie pass van Maduro voorafgaand aan de gouden kans van Mitea, btw. ;)
Ik ook niet. Ik zou hem laten invallen als de tegenstander moe is.Jöhnk schreef:Ik zie in Leonardo geen basisspeler, maar misschien ligt dat aan mij.
Niets aan de hand, zei Ten Cate. Leo was gewoon teleurgesteld. Na de was het al weer over en feliciteerde Leo HtC breed lachend met de overwinning.HTC gunde hem geen blik waardig. Waarom was dat?
Ten Cate zei dat het veld vrij zwaar was en dat zijn spelers voelden dat ze al de derde wedstrijd speelden in zeven dagen.
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, in dat geval komt er geen Uefa Cup deelnemer uit de beker.Dan wordt er gewoon een extra Uefa-Cup plaats in de Play-Offs uitgedeelt.De verliezer van de nummers 2t/m 5 hoeft dan geen wedstrijd meer te spelen tegen de winnaar van 6t/m9.Dus de eerste 5 hebben dan sowiezo Europees voetbal.Raymon schreef:Dus NAC en RKC spelen om een plaats in de UEFA cup aangezien Ajax en AZ daar al zeker van zijn (minimaal)?
Er van uitgaande dat AZ en Ajax in de finale komen natuurlijk.
Gelukkig, ik moet er niet aan denken dat RKC of NAC het nu weer gaan verneuken voor Nederland in Europa.Hoeladans schreef:Nee, in dat geval komt er geen Uefa Cup deelnemer uit de beker.Dan wordt er gewoon een extra Uefa-Cup plaats in de Play-Offs uitgedeelt.De verliezer van de nummers 2t/m 5 hoeft dan geen wedstrijd meer te spelen tegen de winnaar van 6t/m9.Dus de eerste 5 hebben dan sowiezo Europees voetbal.Raymon schreef:Dus NAC en RKC spelen om een plaats in de UEFA cup aangezien Ajax en AZ daar al zeker van zijn (minimaal)?
Is niet waar. Is aangepast. De nummers 2 tot 5 hebben per definite Europees voetbalHoeladans schreef:Nee, in dat geval komt er geen Uefa Cup deelnemer uit de beker.Dan wordt er gewoon een extra Uefa-Cup plaats in de Play-Offs uitgedeelt.De verliezer van de nummers 2t/m 5 hoeft dan geen wedstrijd meer te spelen tegen de winnaar van 6t/m9.Dus de eerste 5 hebben dan sowiezo Europees voetbal.Raymon schreef:Dus NAC en RKC spelen om een plaats in de UEFA cup aangezien Ajax en AZ daar al zeker van zijn (minimaal)?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”