Hij vroeg naar de achterhoedespelers.Voetske schreef:Babel is alleen mat Babel bezig, enz. enz.Bertje schreef:Grygera mist snelheid, Vermaelen mist kracht in lopende duels en Ogararu kan vooralsnog niet man op man verdedigen.Mr. Ajax schreef:Welke spelers uit deze achterhoede vind je dan niet goed genoeg voor de eredivisie?
Vitesse - Ajax
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien komt dit doordat wij middenvelders hebben die het goed doen als er drang naar voren gevraagd wordt, maar die moeite hebben met controlerend spelen? Ik noem Gabri.brigade zuid schreef:Ik snap gewoon niet hoe het mogelijk is dat het nu al een paar keer is voorgekomen dat de tegenstander na de pauze opeens helemaal terugkomt.
Speak of the devil. Gabri rood. :frusty:
Het stinkt aan alle kanten!
Het geld groeit niet in de ArenA, hoor, net als het gras.brigade zuid schreef:Zegt heus wel wat maar als de spelers zo slecht zijn hadden ze van de zomer beter en anders moeten inkopen.Bertje schreef:Zegt niets.brigade zuid schreef:Op elke plek staat zo'n beetje een international.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- RosenbergSpits
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind Grygera helemaal niet zo goed. Maakt veel fouten. Ik ben niet rouwig om zijn vertrek.
Kip zonder kop, die Gabri. :X
Kip zonder kop, die Gabri. :X
Laatst gewijzigd door joey op zo dec 24, 2006 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind het wel een goede verdediger.Bertje schreef:Ik ook niet.joey schreef:Ik vind Grygera helemaal niet zo goed. Maakt veel fouten. Ik ben niet rouwig om zijn vertrek.
Maar nu doen we net of de spelers van AJAX allemaal zo slecht zijn, ze zijn toch allemaal beter als die van Vitesse, waarom winnen we niet?!?
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo dec 24, 2006 2:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ogararu gooit verkeerd in.... :frusty:
We hebben geen spelers als Ronald de Boer of Litmanen, die een wedstrijd konden killen. Als die gingen tikken bij een 2-0 voorsprong, wist de tegenstander dat er niets te halen viel.
Is er in de tweede helft nog iets van Sneijder vernomen na het midden van die kans?
We hebben geen spelers als Ronald de Boer of Litmanen, die een wedstrijd konden killen. Als die gingen tikken bij een 2-0 voorsprong, wist de tegenstander dat er niets te halen viel.
Is er in de tweede helft nog iets van Sneijder vernomen na het midden van die kans?
Laatst gewijzigd door joey op zo dec 24, 2006 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.