IK Start - AFC Ajax UEFA cup 1e ronde
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Heb je de SAS geprobeerd op http://www.scandinavian.net/?
150 euro, all in, retour Amsterdam - Oslo...
Ik snap het best, trouwens. De kans is groot dat er nog een groepsfase komt (op zijn minst...), dus er komen nog genoeg wedstrijden aan. Ik zal ze ook niet allemáál gaan bezoeken. Mijn gemiddelde van de laatste vijf jaar is ongeveer twee van de drie Europese uitduels. Dat ga ik dit seizoen ook wel weer halen, maar de 100%-score...? Nee.
Ben ook niet naar Kopenhagen geweest. Ik was met vakantie, maar zelfs als dat niet zo was geweest, was ik niet gegaan, denk ik.
K.
Ik snap het best, trouwens. De kans is groot dat er nog een groepsfase komt (op zijn minst...), dus er komen nog genoeg wedstrijden aan. Ik zal ze ook niet allemáál gaan bezoeken. Mijn gemiddelde van de laatste vijf jaar is ongeveer twee van de drie Europese uitduels. Dat ga ik dit seizoen ook wel weer halen, maar de 100%-score...? Nee.
Ben ook niet naar Kopenhagen geweest. Ik was met vakantie, maar zelfs als dat niet zo was geweest, was ik niet gegaan, denk ik.
K.
Still alive...
150 Euro is nog te doen. Alhoewel je nog wel een stuk met de trein moet en de prijs van het kaartje ook zo rond de 40 euro zal bedragen. Als het een spotgoedkoop land was, had ik het zonder meer op tafel willen liggen. Helaas is het tegenovergestelde het geval.Kowalczyk schreef:Heb je de SAS geprobeerd op http://www.scandinavian.net/?
Daar kijk ik opzich niet na. Ik wil zoveel mogelijk uitjes maken en dan zie ik uiteindelijk gedurende het seizoen wel waar het schip strandt. Zou zomaar kunnen dat ik een kwartfinale niet ga, omdat mijn budget niet toereikend genoeg meer is. ;)Ik snap het best, trouwens. De kans is groot dat er nog een groepsfase komt (op zijn minst...), dus er komen nog genoeg wedstrijden aan.
Mijn gemiddelde zal ook iets in die buurt liggen.Ik zal ze ook niet allemáál gaan bezoeken. Mijn gemiddelde van de laatste vijf jaar is ongeveer twee van de drie Europese uitduels. Dat ga ik dit seizoen ook wel weer halen, maar de 100%-score...? Nee.
Overigens heeft user ASR wel een 100% score tot nu toe? :D :worshippy:
Ben ik wel geweest. Prachtige stad. Vraag me ook serieus af waarom er zo weinig meegingen.Ben ook niet naar Kopenhagen geweest. Ik was met vakantie, maar zelfs als dat niet zo was geweest, was ik niet gegaan, denk ik.
K.
- Kowalczyk
- Contacteer:
Volgens mij vlieg je met de SAS niet op Torp/Sandefjord, maar op Gardermoen, het Schiphol van Oslo. Dat ligt veel dichterbij de stad. Ik ben er al eens geweest voor werk: een kwartier met een treintje, meen ik (nog wel altijd een relatief dúúr treintje, maar toch...).goodfella schreef:150 Euro is nog te doen. Alhoewel je nog wel een stuk met de trein moet en de prijs van het kaartje ook zo rond de 40 euro zal bedragen.
Wat Kopenhagen betreft: ik ben in 2001 meegeweest, en ben later ook nog een keer een weekend in Kopenhagen geweest. Dat speelde wel mee.
K.
Still alive...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Tot nu toe heeft ASR dit seizoen de 100% score : :cheer:
Arsenal (afscheid Dennis Bergkamp)
Dortmund (oefenduelletje tegen BVB)
Kopenhagen
Oslo
Oslo luchthaven ligt 47km ten noorden van Oslo lees ik net.
Bus naar Oslo kost 90 NOK wat zoiets is als 10 Euro.
Dat vind ik wel te doen.
Ik weet ook niet hoelang ik de 100% status ga volhouden.
Als we door mochten komen tot de poule fase en we moeten naar de Oekraïne ofzo weet ik het zo net nog niet.
Geld kost het altijd en als ik er een leuke stedentrip van kan maken doe ik dat (ook al ben ik wel al in de meeste steden eerder geweest).
Ik zou niet alleen voor de wedstrijd gaan, dat vind ik teveel tijd kosten voor 90 minuten voetbal. Ik wil dan ook wel even de tijd hebben om een beetje rond te kijken. Op de dag van de wedstrijd lekker door de binnenstad te banjeren en op de pleintjes kijken hoe Ajax supporters zich verzamelen.
Langzaamaan bekenden tegenkomen , samen wat drinken en dan redelijk vroeg naar het stadion om sfeer te proeven.
Al met al vind ik het echt genieten....
Arsenal (afscheid Dennis Bergkamp)
Dortmund (oefenduelletje tegen BVB)
Kopenhagen
Oslo
Oslo luchthaven ligt 47km ten noorden van Oslo lees ik net.
Bus naar Oslo kost 90 NOK wat zoiets is als 10 Euro.
Dat vind ik wel te doen.
Ik weet ook niet hoelang ik de 100% status ga volhouden.
Als we door mochten komen tot de poule fase en we moeten naar de Oekraïne ofzo weet ik het zo net nog niet.
Geld kost het altijd en als ik er een leuke stedentrip van kan maken doe ik dat (ook al ben ik wel al in de meeste steden eerder geweest).
Ik zou niet alleen voor de wedstrijd gaan, dat vind ik teveel tijd kosten voor 90 minuten voetbal. Ik wil dan ook wel even de tijd hebben om een beetje rond te kijken. Op de dag van de wedstrijd lekker door de binnenstad te banjeren en op de pleintjes kijken hoe Ajax supporters zich verzamelen.
Langzaamaan bekenden tegenkomen , samen wat drinken en dan redelijk vroeg naar het stadion om sfeer te proeven.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Op ajax.nl staat wel al een busreis :
Wedstrijdkaartje is ook duur, maar dat had ik niet anders verwacht. Kopenhagen was ook duur qua kaartje.
Voor dat geld vlieg je, en heb je een hotel. Belachelijk hoge prijzen.Busreis 13 - 15 september 2006
U vertrekt op 13 september in de middag (rond 15.00 uur) vanaf de Amsterdam ArenA naar Oslo per luxe touringcar. De gehele reis wordt u begeleidt door 2 officiële Ajax stewards. De verwachte aankomsttijd in Oslo is rond 10.00 uur, waarna u de rest van de dag ter vrije besteding heeft in de stad. In de middag staat de touringcar voor u klaar om u naar het stadion te brengen. De aftrap van de wedstrijd IK Start – AFC Ajax is om 18.15 uur. Na de wedstrijd vangt direct de terugreis aan naar Amsterdam, waar u rond 16.00 uur aankomt bij de Amsterdam ArenA.
PRIJS PER PERSOON
• Op basis van Tourist Class touringcar € 225,00
• Op basis van Royal Class touringcar € 260,00
• Wedstrijdkaart Supportersvak € 34,30
Wedstrijdkaartje is ook duur, maar dat had ik niet anders verwacht. Kopenhagen was ook duur qua kaartje.
-
- AT Toto winner 15/16
Met deze insteek doe ik dit soort tripjes ook altijd, ik maak er meestal 3 dagen van, lekker de stad een beetje bekijken, de dag voor de wedstrijd de training ff meepakken etc. Die bustripjes dat je de nacht voor de wedstrijd weggaat en gelijk na de wedstrijd weer terug gaat, dat heb ik ook wel gedaan maar dat doe ik niet meer, daar wordt je zo gaar van.ASR_AFCA schreef:
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Voor diegenen die WEL gaan :
IK Start - AFC Ajax
30 aug 2006
UEFA Cup
Do. 14 september (aanvangstijd volgt z.s.m.)
Åråsen stadion te Oslo
Max. 1 kaart per CC
Start verkoop zaterdag 2 september
Prijs 34,30
Voordat je een OWB (=Omwisselbiljet) koopt voor deze UEFA Cup wedstrijd, adviseren wij je om de 'VOORWAARDEN' onder aan deze pagina goed door te lezen.
Verkoopschema
Voorverkoop via TicketBox:
Za. 2-9 10.00 uur: Alle (Europese) uitkaarthouders
Einde voorverkoop TicketBox:
Za. 9-9 18.00 uur
Voorverkoop via Ajax Supportersbalie:
Di. 5-9 09.30 uur: Ajax SCC
Wo. 6-9 09.30 uur: SCC/Supp.CC/Kids CC
Do. 7-9 09.30 uur: Alle Ajax CC
Einde voorverkoop Supportersbalie:
Vr. 8-9 16.00 uur
- Kowalczyk
- Contacteer:
100% mee eens. Zo zie ik het ook. Ik ga altijd met een groepje vrienden: een paar Nederlanders en altijd ook wel een paar Engelsen. We zorgen altijd dat we minimaal één hele dag hebben om de stad te bekijken, en minimaal één (meestal twee) avonden om uit te gaan.brigade zuid schreef:Met deze insteek doe ik dit soort tripjes ook altijd, ik maak er meestal 3 dagen van, lekker de stad een beetje bekijken, de dag voor de wedstrijd de training ff meepakken etc. Die bustripjes dat je de nacht voor de wedstrijd weggaat en gelijk na de wedstrijd weer terug gaat, dat heb ik ook wel gedaan maar dat doe ik niet meer, daar wordt je zo gaar van.
Daarbij zoeken we trouwens meestal juist niet de grote groepen Ajax-supporters op, maar tenten waar we alleen locals ontmoeten.
Op de wedstrijddag zoeken we uiteraard wél de drukte op: Ajax-shirt aan, naar het grote verzamelpunt en zuipen maar. :D
Alleen naar Londen en Milaan ben ik wel eens heel snel heen en weer geweest, alleen voor de wedstrijd, omdat dat de tweede of derde keer in betrekkelijk korte tijd was. Maar een snel retourtje Lillestrøm? Dat zou zonde zijn. Plaatsen als deze moet je iets uitgebreider doen.
K.
Still alive...
Oslo is een van de duurste steden ter wereld, las ik laatst. Vooral alcohol-technisch. Maar daar staat Noord-Europa natuurlijk sowieso bekend om.ASR_AFCA schreef: Wedstrijdkaartje is ook duur, maar dat had ik niet anders verwacht. Kopenhagen was ook duur qua kaartje.
Ken de stad niet, het trekt me wel, ik zou er graag een keer naartoe gaan. Mooie en leuke vrouwen hebben ze er ook....
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
In de Kaartverkoop-topic op het Ajax Netwerk (Overige Ajax onderwerpen) is een user die Ajax regelmatig opbelt om te vragen hoeveel kaarten er verkocht zijn en dat dan ook even in die topic meldt.Kowalczyk schreef:Heeft iemand enig idee hoeveel Ajacieden er daar in het uitvak zullen staan?
Ik heb geen enkel getal gehoord. Mijn intuïtie zegt dat het ongeveer 100 man zal zijn, en niet veel meer (misschien een krappe 150).
Iemand?
K.
eventjes de laatste nieuws omtrent de kaartverkoop:
aangezien soms mensen willen weten.
-Roda uit, bijna 800 (verkoop gestopt) (niet uitverkocht)
-Start uit iets meer dan 200 (verkoop loopt nog t/m morgen)
-Start thuis bijna 9000 (verkoop loopt nog) (vergeet niet dat 3 kwart 2e ring dicht is)
-Jong RKC uit ruim 150 (verkoop loopt nog)
- Kowalczyk
- Contacteer:
Je kunt het ook relatief goedkoop houden, qua drankprijzen, maar dan moet je wel even weten waar je heen moet. Een Engelse vriend van me weet wat leuke adressen. Die mailt-ie me nog.wimpey schreef:Oslo is een van de duurste steden ter wereld, las ik laatst. Vooral alcohol-technisch. Maar daar staat Noord-Europa natuurlijk sowieso bekend om.
K.
Still alive...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
toen ik een paar jaar geleden daar was kon ik me ook niet herinneren dat het zo super duur was...
Verder is het inderdaad wel een grappig stadje, niet super groot, maar wel oké.
Tip : In ieder geval gewoon zelf een fles booze meenemen en mixen maar.
(ik zelf neem geen booze mee, heb ik niet nodig)
200 man is al met al nog net acceptabel. Ik hoorde gisteren inderdaad van de stewards dat de verkoop matig was, dus ik hield al rekening met 150 man.
Verder is het inderdaad wel een grappig stadje, niet super groot, maar wel oké.
Tip : In ieder geval gewoon zelf een fles booze meenemen en mixen maar.
(ik zelf neem geen booze mee, heb ik niet nodig)
200 man is al met al nog net acceptabel. Ik hoorde gisteren inderdaad van de stewards dat de verkoop matig was, dus ik hield al rekening met 150 man.
ik ga morgen ff de wedstrijd start-lillestrom kijken om te zien met wat voor soort tegenstander we te maken hebben... ben erg benieuwd naar het niveau.
voor mensen die ook geintresseerd zijn:
http://tracker.denness.net:6969/torrent ... 23.torrent
voor mensen die ook geintresseerd zijn:
http://tracker.denness.net:6969/torrent ... 23.torrent