Finale Play-offs: AJAX-Groningen 26 april 2006
Charisteas mocht hiervoor van bijna iedereen op AT blijven hoor. Lees zijn topic er maar op terug.ajaxhome schreef:Nou die mag zeker ook ineens blijven :hypocrite:
De opportunistische voetbalwereld op z'n best. Boukhari krijgt een staande ovatie. Gaf hij bij de eerste goal ook niet de assist op Rosenberg met een hakje?
Ik bedoel van Ajax , nog even dan beslissen de AT'ers wie er mogen blijven :DCharisteas mocht hiervoor van bijna iedereen op AT blijven hoor. Lees zijn topic er maar op terug.
De opportunistische voetbalwereld op z'n best. Boukhari krijgt een staande ovatie. Gaf hij bij de eerste goal ook niet de assist op Rosenberg met een hakje?
Wij beslissen meer dan jij denkt :hypocrite:ajaxhome schreef:Ik bedoel van Ajax , nog even dan beslissen de AT'ers wie er mogen blijven :DCharisteas mocht hiervoor van bijna iedereen op AT blijven hoor. Lees zijn topic er maar op terug.
boukhari vond ik erg goed spelen... had een paar prachtige passjes... ging bij die reuzekans iets te ver door, had al eerder naar charisteas moeten passen (dan was t zeker een goal geweest), maar ging door en dat ging wonder boven wonder goed en passte naar chari, die had die kans ook wel mogen maken...
sneijder oogde nog ietwat uit vorm... passte de bal waar hij gewoon had moeten uithalen. Maar had daarna een mooie pass naar Babel, hoe die werd gemist is mij een raadsel...
Het had makkelijk 4 of 5-0 kunnen worden vandaag.
sneijder oogde nog ietwat uit vorm... passte de bal waar hij gewoon had moeten uithalen. Maar had daarna een mooie pass naar Babel, hoe die werd gemist is mij een raadsel...
Het had makkelijk 4 of 5-0 kunnen worden vandaag.
- Rob de Wit
Ga naar deze site www.divx.comThomas schreef:Ik krijg iets van error downloading codec te zien.
en download en installeer de GRATIS DIVX 6.0 player
Blij met de punten ...
vi.nlAjax ligt twee goals voor op FC Groningen
26/4/2006 22:06
Ajax en Danny Blind zijn hard op weg het kleurloze seizoen meer kleur te geven. De Amsterdammers pakten een voorsprong van twee treffers op FC Groningen en toonden tevens aan achter hun coach te staan.
Ajax was FC Groningen met 2-0 de baas en die eindstand paste wel bij de verhoudingen op het veld. De thuisploeg was de betere, zocht geregeld de aanval en had, zonder zelf groots te spelen, niet al te veel te duchten van de bezoekers.
Al in de negende minuut schoot Markus Rosenberg de 1-0 op het scorebord. De Zweed kreeg de bal voor zijn voeten na een mislukte voorzet van Nourdin Boukhari en mikte via twee pogingen de bal achter doelman Bas Roorda.
Na de 1-0 deed Ajax het wat rustiger aan, maar Groningen stichtte weinig gevaar, uitgezonderd een fraaie mogelijkheid voor Danny Buijs.
De mannen van Blind creëerden meer kansen, al waren het er niet veel. De ijverige Boukhari zette Rosenberg en Klaas-Jan Huntelaar vrij, maar beiden misten. Na rust vond hij op prachtige wijze Angelos Charisteas en de Griek wist daar wél raad mee: 2-0.
In de slotfase hadden invallers Ryan Babel en Wesley Sneijder nog grote mogelijkheden om Ajax op een 3-0 voorsprong te zetten, maar zo'n marge was de ploeg van Blind niet opnieuw gegund.
Als er op Ajax.nl geen foto's staan van de incidenten tussen de spelers en Blind na de doelpunten, dan weet ik genoeg. ;)