Hier gewoon beeld ...Steef schreef:TV in Nederland anno 2006. :nooo: Amateurisme ten top dit. Hoe wilden ze nou 60.000 huishoudens van Tele2 voorzien als die cheape servers zelfs 20000 niet eens aan blijken te kunnen!
9 april 2006: AJAX - AZ
- Ajaciedjuh
Yep, eerst 30 minuten was het aftasten !?!!?.Daarna ging het tempo omhog, Az kreeg de wat betere kansjes, Ajax scoorde uit een mislukte pass die bedoeld was voor Rosales maar door schoot en Boukharie in staat stelde om Timmer via een schuiver in de linker hoek te passeren.Ajaciedjuh schreef:Het beeld mag van mij weg blijven, als ze eindelijk een keer winnen (met geluk als ik de commentaren lees).
Heeft Ajax behoudens Rosales en de goal geen kansen gehad?
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Een beetje overdreven. Heb gekeken vanaf de 15de minuut of zo en AZ heeft welgeteld 1 hele goeie kans gehad door een fout van Stekelenburg die die bal over de lat moet tikken in plaats van voor de voeten van Arveladze. Verder een een paar kopballen die meters het doel missen en een bal van de achterlijn net binnen gehouden (Steek wat doe je daar?) waar 3 Ajacieden stonden en geen AZ'er.RosenbergSpits schreef:Ajax komt telkens heeeel goed weg, verreweg de meeste kansen voor AZ, maar hoe makkelijk sommige er eigenlijk in moeten gaan, het gebeurd gewoon niet.
Verder heeft Ajax ook een paar kleine kansjes gehad van hetzelfde formaat. Rosales en Galasek bijvoorbeeld.
Vink is een beetje een drama inderdaad. Fluit waar hij door moet laten spelen en andersom. En is Huntelaar opeens het mikpunt van de scheidsrechters geworden? Echt alles mag op 'm :nooo:
Verder speelt Ajax echt niet zo beroerd. De verdediging staat over het algemeen erg goed en de middenvelders houden goed stand. Helaas staat Groningen voor en dat zal voor AZ meer reden zijn om nog even alles uit de kast te halen (PSV nog naar Feyenoord en dan weet je het nooit..).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Feyenoord nog naar PSV bedoel je. De 25 minuten die ik heb gezien heb ik me vooral geergerd aan Perez. Die liep constant Van Galen voor de voeten, ipv aan de linkerkant de blijven.
Denk niet dat die terugkomt de tweede helft.
KJH was trouwens gewoon kansloos tegen Mathijsen. Zat geen overtreding tussen.
Denk niet dat die terugkomt de tweede helft.
KJH was trouwens gewoon kansloos tegen Mathijsen. Zat geen overtreding tussen.
Laatst gewijzigd door Feest op zo apr 09, 2006 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vlak voor tijd iig nog een counter die eindigde met een schot recht op de keeper af. Was Galasek geloof ik.Ajaciedjuh schreef:Het beeld mag van mij weg blijven, als ze eindelijk een keer winnen (met geluk als ik de commentaren lees).
Heeft Ajax behoudens Rosales en de goal geen kansen gehad?
Kort daarvoor werd Rosenberg nog teruggefloten terwijl hij recht op de keeper af kon. Vink had voordeelregel moeten toepassen. Veel gefluit daarna.