Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%

Totaal aantal stemmen: 61

mtrules

Bericht door mtrules » di mar 14, 2006 3:02 am

Thomas schreef:Ik was Pienaar vergeten. Die zie ik liever spelen dan Boukhari. De kans dat Pienaar het verschil maakt is toch iets groter dan Boukhari.
mtrules schreef:
Thomas schreef:Morgen maar zoiets:

----------------Stekelenburg

Trabelsi----Boakye------Vermaelen-----Emanuelson

------------Maduro--------Lindenbergh

------------------Boukhari

Rosales--------Huntelaar-------Rosenberg

Ik heb trouwens zo'n raar gevoel dat Juanfran weer linksback komt te staan en Urby op het middenveld zal spelen.
Ik denk ook dat Juanfran gaat spelen, hij speelde tegen PSV goed hoorde ik en het lijkt me niet verstandig om Boakye te laten debuteren tegen Inter. Waarom heeft Blind hem, gezien de problemen achterin, niet uitgetest tegen Sparta en/of PSV? :nooo:
Het spelen van Juanfran heeft niets te maken met het spelen van Boakye. Als Juanfran speelt betekent dat alleen dat Emanuelson doorgeschoven wordt naar het middenveld. Ajax zit dan nog steeds met een man tekort achterin. Het zal dus wel Maduro worden.
Ja, dat bedoelde ik ook...ik dacht alleen dat je dat verschuiven van Maduro wel zou vatten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 14, 2006 3:41 am

mtrules schreef:
Thomas schreef:Ik was Pienaar vergeten. Die zie ik liever spelen dan Boukhari. De kans dat Pienaar het verschil maakt is toch iets groter dan Boukhari.
mtrules schreef: Ik denk ook dat Juanfran gaat spelen, hij speelde tegen PSV goed hoorde ik en het lijkt me niet verstandig om Boakye te laten debuteren tegen Inter. Waarom heeft Blind hem, gezien de problemen achterin, niet uitgetest tegen Sparta en/of PSV? :nooo:
Het spelen van Juanfran heeft niets te maken met het spelen van Boakye. Als Juanfran speelt betekent dat alleen dat Emanuelson doorgeschoven wordt naar het middenveld. Ajax zit dan nog steeds met een man tekort achterin. Het zal dus wel Maduro worden.
Ja, dat bedoelde ik ook...ik dacht alleen dat je dat verschuiven van Maduro wel zou vatten!
Omdat je de dikgedrukte zin niet opsplitste in twee zinnen was het niet onduidelijk wat je bedoelde. Het leek alsof je wilde zeggen dat Boakye niet zal spelen als Juanfran speelt.

Anyway, bij mij begint het te kriebelen, goede mensen. :nailbite:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mar 14, 2006 8:50 am

Ik denk niet dat we het gaan redden jongens. Inter zal zich geen tweede keer laten verrassen. :sad:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 9:16 am

Ik ga er ook niet vanuit, Spijker. De kans is nihil.

We moeten ons niet blindstaren op de afgelopen wedstrijden. Zo geweldig was het ook weer niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » di mar 14, 2006 9:29 am

Dat is de hoop van de supporter, joey. Ik hou er eigenlijk nooit zo van om naar de wedstrijd te kijken met de gedachte: 'we halen het toch niet.' Er is altijd hoop en altijd een kans, daar hou ik me liever aan vast. Kunnen we vanavond weer zeiken als we dat niet gehaald hebben.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

M..

Bericht door M.. » di mar 14, 2006 9:33 am

Natuurlijk redden we het niet.. maar dat is keiharde waarheid voor morgen. Nu is er nog een kans.. en zolang de kans er is geloof ik er in

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 14, 2006 10:29 am

joey schreef:Ik ga er ook niet vanuit, Spijker. De kans is nihil.
Natuurlijk is de kans niet nihil
I think I lost my fucking headache

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » di mar 14, 2006 11:12 am

We staan er nog in dus we hebben een kans. Iets minder groot als Inter aangezien wij aan een gelijkspel (tenzij we 3 keer scoren) niet genoeg hebben. Maar ik zie toch nog steeds een kans, en zolang die er is ga ik daar ook volledig voor. Benfica had tegen Liverpool ook een kans, en die hebben ze zeer verrassend gepakt. Hadden er ook weinig verwacht denk ik.

We gaan gewoon winnen!! :eusa_dance:
Op naar de vierde ster!

Mondragon

Bericht door Mondragon » di mar 14, 2006 11:49 am

Juist...wie had ooit verwacht dat benfica uit bij Liverpool met 0-2 zou winnen ? Daar hou ik me maar aan vast. Tuurlijk wordt het lastig, en ik hoop dat we niet al te vroeg scoren (als we al scoren) want als die Italianen echt aanzetten worden we waarschijnlijk weg gespeeld.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 12:04 pm

Lucas schreef:
Oké, bijna nihil dan.

Ik hoop dat Ajax vanavond een beetje goed voor de dag komt want de hele wereld kijkt mee. Met een eervolle uitschakeling ben ik al tevreden. Verder reken ik nergens op.

De enige kans ligt daarin dat Inter onze ploeg onderschat. Maar zo dom zullen ze niet zijn, verwacht ik, aangezien ze in Amsterdam tegen een snelle 2-0 achterstand zijn aangelopen om dezelfde reden.

999

Bericht door 999 » di mar 14, 2006 12:32 pm

Met nog 3 minuten te spelen zet Ajax voor het eerst in de wedstrijd een gelukte aanval op, Stekeleburg gooit de bal naar Trabelsie, deze stoomt op, passt op rechts naar Rosales die met bal naar binnen trekt, en afschuift op de mee op gekomen Maduro, die op zijn beurt hardhandig wordt onderuit gehaald door de slager van Inter.

Alle Ajax spelers kijken met smekende blik naar de scheids, en deze fluit voor de overtreding.

Na een woordenwisseling tussen Lindenbergh, Rosales en Maduro over hoe en wie de vrije trap gaat nemen, pakt KJH de bal en legt hem klaar op een metertje of twee buiten de zestien.Niemand pruttelt tegen, blijkbaar heeft zijn eerdere vrije trap zoveel respect afgedwongen dat men wijselijk de mond houdt.

Het muurtje staat klaar, de bal ligt goed, de scheids fluit.Bfafffff met een droog geluid suist de bal over de hoofden van de Inter spelers richting doel-kruising, de keeper ziet de bal iets te laat, wij springen al op van de bank, maar onee, hij herstelt zich en in een ultieme poging duikt hij richting bal.Als vertraagde beelden zie je zijn hand steeds dichter bij de bal komen, en en EN .........................................
Blij met de punten ...

Raymond

Bericht door Raymond » di mar 14, 2006 12:36 pm

...en er wordt gefloten tegen Ajax, aanvallende fout van Boukhari. Vrije trap Inter, cross naar Martins die afgeeft op de vrijstaande Adriano na het slapen van Lindenbergh: 1-0.

MR_AFCA

Bericht door MR_AFCA » di mar 14, 2006 12:52 pm

hoeveel ajax supporters gaan er eigenlijk mee naar inter

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di mar 14, 2006 1:49 pm

joey schreef:
Lucas schreef:
Oké, bijna nihil dan.

Ik hoop dat Ajax vanavond een beetje goed voor de dag komt want de hele wereld kijkt mee. Met een eervolle uitschakeling ben ik al tevreden. Verder reken ik nergens op.
Mag ik je daar aan houden? Ik geloof er namelijk niets van. Na de 6-0 overwinningen was je nog niet tevreden, de gelijke spelen tegen Inter en PSV waren maar matig en kwamen louter en alleen door het falen van de tegenstander, maar nu ben je tevreden bij een kleine nederlaag (wat geen afgang is)?

Ik hoop op een verrassing vanavond, een klasse-momentje van onze spitsen en pech bij de Inter-aanvallers. Dat is wel anders dan 'vroeger'. We hebben 2 spitsen rondlopen die de kwaliteit hebben om een doelpunt te maken wanneer we niet in de wedstrijd zitten, dat kijkt toch een stuk lekkerder dan in de tijden met Sonck of Anastasiou in de spits. Het k;an opeens elk moment van de wedstrijd. Voor mijn gevoel dan. ;)

Je moet je toch ergens aan vast houden?!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 2:43 pm

Scherrer schreef:Mag ik je daar aan houden? Ik geloof er namelijk niets van. Na de 6-0 overwinningen was je nog niet tevreden, de gelijke spelen tegen Inter en PSV waren maar matig en kwamen louter en alleen door het falen van de tegenstander, maar nu ben je tevreden bij een kleine nederlaag (wat geen afgang is)?
Misschien is tevreden niet het goede woord. Ik ben blij als het geen afgang wordt.
Tevreden zal ik pas zijn als Ajax weer een goed niveau haalt. Daar was afgelopen zondag geen sprake van, en ook de tweede helft tegen Inter leek nergens op (dit gaf Blind gisteren ook toe). De eerste helft tegen Inter was beter, maar Ajax kon dat niet volhouden, of Inter had er genoeg van. Ik vond het onthutsend hoe gemakkelijk Inter het initiatief overnam.
Ik hoop op een verrassing vanavond, een klasse-momentje van onze spitsen en pech bij de Inter-aanvallers. Dat is wel anders dan 'vroeger'. We hebben 2 spitsen rondlopen die de kwaliteit hebben om een doelpunt te maken wanneer we niet in de wedstrijd zitten, dat kijkt toch een stuk lekkerder dan in de tijden met Sonck of Anastasiou in de spits.
Dat is waar. Hoewel je weinig aan Rosenberg hebt als Inter de ruimtes klein houdt.
Het kan opeens elk moment van de wedstrijd.
Voor ons of voor Inter? :sad:
Ajax geeft elke wedstrijd kansen weg. Tegen Inter en PSV, maar ook tegen RBC en Sparta. Dat is het probleem. Ik geloof nooit dat we de nul houden. We moeten dus twee keer scoren. Eén moment zal niet genoeg zijn.
Veel zal afhangen van de manier waarop Inter de wedstrijd tegemoet treedt. Niet voor niets waarschuwden Mancini en Fachetti al. Ajax maakte in Amsterdam in de tweede helft een slechte indruk, dat blijft hangen bij de spelers van Inter. Het idee: 'Ach, en als het niet lukt, zetten we een tandje bij.' Hopelijk denken ze zo. :eusa_pray:

Ik reken nergens op. Wie weet valt het mee.
Je moet je toch ergens aan vast houden?!

Feest

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 2:48 pm

Ik ben het met joey eens dat 't voetbal van Ajax op zondag nergens naar leek.

De wedstrijd was nl. op zaterdag. En toen viel 't best mee...

Pierre

Bericht door Pierre » di mar 14, 2006 2:53 pm

Het begint nu toch wel weer heel erg te kriebelen moet ik zeggen. Op de een of andere manier heb ik een voorgevoel dat het stiekem 1-2 gaat worden.... :eusa_pray:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 2:53 pm

OK, zaterdag dan. :blush:

Het was een foutenfestival van beide kanten. Ik heb bijna geen aanval over een paar schijven gezien.

Maar dit gaat over Inter. Wat verwacht jij, Steef? Zal Inter Ajax het initiatief gunnen?
Laatst gewijzigd door joey op di mar 14, 2006 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 2:57 pm

Ach, het waren twee ploegen die elkaar door en door kenden en vooral niet wilden verliezen.

Maar, nu over Inter. Ajax gaat echt wel kansjes krijgen. Inter heeft een mooi middenveld, maar niet eentje dat een wedstrijd op slot kan gooien. Achter de rug van Cambiasso liggen echt wel mogeijkheden.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 2:59 pm

Dan zal die voorzet wel moeten komen. Over links lukte het de vorige keer niet. We zullen dus ons geheime wapen (Trabelsi) in moeten zetten.

Drecul

Bericht door Drecul » di mar 14, 2006 3:02 pm

Weet iemand op welke kanalen in het buitenland het uitgezonden wordt?
Voor onze zielige wintersporters?

We hebben bvn en eurosport.

alvast bedankt
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win- M.Ghandi

Feest

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 3:04 pm

joey schreef:Dan zal die voorzet wel moeten komen. Over links lukte het de vorige keer niet. We zullen dus ons geheime wapen (Trabelsi) in moeten zetten.
Voorzet? Gewoon dwars door 't midden met Rosenberg.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 14, 2006 3:05 pm

4-4-2 bedoel je?

Maar sinds wanneer zie jij iets in Rosenberg? Die kon er toch he-le-maal niets van volgens jou? :hypocrite:

Feest

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 3:08 pm

Hij kan hard rennen en schieten. Nou, dat mag-ie vandaag gaan doen. Als spits met de rug naar de goal en ook als linksbuiten vind ik 't idd. weinig.

Vandaag zou ik 'm een vrije rol geven. Laat 'm maar z'n compleet eigen wedstrijd spelen.

Arthur

Bericht door Arthur » di mar 14, 2006 3:11 pm

Drecul schreef:Weet iemand op welke kanalen in het buitenland het uitgezonden wordt?
Voor onze zielige wintersporters?

We hebben bvn en eurosport.

alvast bedankt
Het wordt op vrijwel elke zender ter wereld met CL-rechten uitgezonden, aangezien het de enige wedstrijd is die op dat moment gespeeld wordt.

Plaats reactie