Yep. Scheelt echt een stuk dat hij er bij is. We kunnen de bal bij vlagen in de ploeg houden.Benji schreef:Aissati weer prima in de passing
NAC - Ajax 22-03-2009
Oh nee hoor, Aissati liep die blessure op omdat hij noodgedwongen werd gedegradeerd naar het tweede elftal. Daar ligt de kans om een doodschop op te lopen nog vele malen hoger. Hetgeen geschiedde in de wedstrijd tegen Jong Volendam. De openingswedstrijd tegen W2 ben je hopelijk ook nog niet vergeten?Ronald! schreef:We zijn de blessure alweer vergeten?Starring schreef:Wonder boven wonder ziet hij bv. nu pas wat voor inbreng een creatieveling als Aissati kan hebben in een ploeg, ik denk dat hij diep in zijn hart nog altijd het liefst met 3 brekers op het middenveld speelt.
Zo kan ik eindeloos doorgaan Ronald. Sarpong nog zo'n creatieveling, wordt niet eens naar omgekeken meer. Is toch zonde?
Het lat ligt bij jou echt geen 2.20 m hoog, denk ik zo...LucaS schreef:Present! Ajax, prima eerste helft!
Laatst gewijzigd door Starring op zo mar 22, 2009 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Je stelt dat van Basten nu pas ziet wat de inbreng van een creatieveling in de ploeg kan zijn. Die stelling slaat als een tang op een varken.Starring schreef:Oh nee hoor, Aissati liep die blessure op omdat hij noodgedwongen werd gedegradeerd naar het tweede elftal. Daar ligt de kans om een doodschop op te lopen nog vele malen hoger. Hetgeen geschiedde in de wedstrijd tegen Jong Volendam. De openingswedstrijd tegen W2 ben je hopelijk ook nog niet vergeten?Ronald! schreef:We zijn de blessure alweer vergeten?Starring schreef:Wonder boven wonder ziet hij bv. nu pas wat voor inbreng een creatieveling als Aissati kan hebben in een ploeg, ik denk dat hij diep in zijn hart nog altijd het liefst met 3 brekers op het middenveld speelt.
Zo kan ik eindeloos doorgaan Ronald. Sarpong nog zo'n creatieveling, wordt niet eens naar omgekeken meer. Is toch zonde?
SylvievdVaart schreef:999 schreef:Ja Luuk ..SylvievdVaart schreef:Nac heeft anderhalve kans gehad, waarbij die halve toevallig was. Ajax heeft zelf een aantal kansen uitgespeeld. Prima dus!

NAC is technisch zeer slecht. Dit ondanks het lage tempo. Ajax is wat beter, maar veel stelt het ook niet voor. Nee, dit is geen reclame voor het Nederlandse voetbal.
Iemand die weet of F-AZ of Twente-Grun interessanter zijn?

Het stinkt aan alle kanten!
Nou sla je door, want alleen Van Basten is kut!LucaS schreef:Ach, Wiljan Vloet zegt het ook. Maar goed, ik begrijp dat dat niet mag. Ajax is kut en van Basten kutter! Zo beter?Starring schreef: Het lat ligt bij jou echt geen 2.20 m hoog, denk ik zo...

Serieus, jij vindt dat Ajax een Ajax-waardige partij én dus ook naar hun vermogen heeft gespeeld in de 1e helft?
Lijkt mij niet zo lastig te beantwoorden vraag, Joey...joey schreef:[
Iemand die weet of F-AZ of Twente-Grun interessanter zijn?

@Ronald
Zonder gevoerde argumenten, kan ik helaas nergens op reageren...
Laatst gewijzigd door Starring op zo mar 22, 2009 3:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Vloet zegt dat Nac de eerste 25 minuten beter was ... dus die andere 20 minuten zijn voor AJAX ... das niet eens de helft .. na de 0 - 1 werd er effe redelijk gevoetbald .. zonder gevaar voor de goal .. dat dan weer wel ..LucaS schreef:Ach, Wiljan Vloet zegt het ook. Maar goed, ik begrijp dat dat niet mag. Ajax is kut en van Basten kutter! Zo beter?Starring schreef: Het lat ligt bij jou echt geen 2.20 m hoog, denk ik zo...
Blij met de punten ...
Ik heb het eerste kwartier gemist, maar ik vind inderdaad dat er daarna goed is gespeeld. Er werd bij vlagen ook prima gecombineerd, en het opbouwen van achter is waar mogelijk doorgezet. Ik ben tevreden, het lijkt erop dat de lijn van woensdag wordt doorgetrokken.
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Je haalt Vloet er bij, dan heb je toch niet gemist wat ie zei ?.LucaS schreef:Ik heb het eerste kwartier gemist, maar ik vind inderdaad dat er daarna goed is gespeeld. Er werd bij vlagen ook prima gecombineerd, en het opbouwen van achter is waar mogelijk doorgezet. Ik ben tevreden, het lijkt erop dat de lijn van woensdag wordt doorgetrokken.
Blij met de punten ...
Volgens mij heeft van Basten Aissati gehaald.Starring schreef:@Ronald
Zonder gevoerde argumenten, kan ik helaas nergens op reageren...
Volgens mij hebben we al menigmaal met een creatieveling gespeeld.
De stelling dat van Basten dat nu pas ziet is dus onzin.
Dat het er nu uitkomt op het moment dat Aissati eindelijk gewoon kan spelen op de positie waar hij voor gehaald is, dat is mooi. Het geeft van Basten alleen maar gelijk. Goede aankoop.
Laatst gewijzigd door Ronald! op zo mar 22, 2009 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij hebt liever dat ik basis van opmerkingen van een studiogast een opvatting heb over een deel van de wedstrijd dat ik niet heb gezien. En dat vind je geloofwaardig? Tja, het kan.999 schreef:Ik vind niks erg, alleen geloofwaardig is het dan niet meer ...LucaS schreef:Nee, dat heb ik niet gemist, maar als je het niet erg vind, oordeel ik alleen over het deel dat ik gezien heb. En mijn opvatting over dat deel werd onderschreven door Vloet.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo mar 22, 2009 3:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik heb niet de hele eerste helft gezien (ik schakelde in tien minuten voor Vermaelen scoorde), maar ik moet zeggen dat Ajax weer heel behoorlijk loopt te ballen. Bal blijft mooi laag, gaat vrij rap van man naar man, goeie harde inspeelpasses, ziet er tamelijk goed uit allemaal. Zou dat nou echt allemaal aan Aissati liggen (die inderdaad heel veel intelligentie toevoegt)?
Er wordt nu wezenlijk beter gevoetbald dan in de maanden hiervoor. Het lijkt warempel een beetje op Ajax-voetbal! (de eerste stappen in die richting, in elk geval).
K.
Er wordt nu wezenlijk beter gevoetbald dan in de maanden hiervoor. Het lijkt warempel een beetje op Ajax-voetbal! (de eerste stappen in die richting, in elk geval).
K.
Still alive...