Ajax-Volendam 22-02-2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ik vraag me al weken af waar we op trainen. Ik zie er namelijk helemaal niets van terug.Zuidema schreef:Ongelooflijk... Die 2e plaats kunnen we echt vergeten zo. Het is gewoonweg structureel mis in de ploeg op alle fronten en het verandert maar niet. Dat wordt dus weer play-offs, maar dan voor een uefacup-plaatsje.brigade zuid schreef:Toch nog 2-1.. wat een zeldzaam slecht kutvoetbal..
- Ajaciedjuh
- martijn401
Dit elftal mist spelintelligentie! Die conclusie maak ik elke week. Zonder slimme spelers blijven we zo aanmodderen, oliedom punten verliezen en moeizaam spelen. Nu met Aissati in de ploeg is de intelligentie-meter directt met 75% toegenomen, al begrijpen zijn teamgenoten hem (nog) niet, helaas!
Ik snap sowieso niet waarom Lindgren controlerend speelt naast Anita op het middenveld i.p.v. naast Wielaert in de centrum. Dan ben je automatisch veel gevaarlijker, offensiever en gevarieerder bezig...
Ik snap sowieso niet waarom Lindgren controlerend speelt naast Anita op het middenveld i.p.v. naast Wielaert in de centrum. Dan ben je automatisch veel gevaarlijker, offensiever en gevarieerder bezig...
AFCA!
- Ajaciedjuh
Hoho, hij mag volgend seizoen weer 30 miljoen besteden Peter ...Peter schreef:Leuk die goede hoop op Aissati, maar dit hele elftal is failliet. Een trainer die maar wat aanrommelt en spelers die zwaar tekort schieten.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 22, 2009 6:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Die had ook wel effe een ander kaliber ploegje onder zich, totdat ie zelf begon aan te kopen.Peter schreef:Onder Koeman was het stukken beter. Spijt me zeer.Zuidema schreef:Volgens mij is Koeman nooit weggegaan, als ik het voetbal zo zie...WP_LeGeNd schreef:Toevalsvoetbal hoor...
Return of Koeman???
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
- martijn401
Met Aissati in een elftal ben je in principe op de goede weg, nu nog zwaar gaan doorselecteren of jeugdspelers met gogme door laten stromen. Met de coach lijken we het te moeten doen, Peter...Peter schreef:Leuk die goede hoop op Aissati, maar dit hele elftal is failliet. Een trainer die maar wat aanrommelt en spelers die zwaar tekort schieten.
Prachtige aanval zojuist: Suarez speelt Mickey aan in de lucht, waarop Micky de bal middels een hakbal de bal doorkaatst op Suarez. Die schiet op zijn beurt helaas een ziekenhuisbal...
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 22, 2009 6:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!