Ajax - Heracles Almelo 03-02-2009
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is nu gewoon echt waanzinnig slecht. Komt geen bal aan en er wordt oeverloos een bal rond getikt. Positiespel? Is er niet aanwezig, want verdedigers roeien de bal naar voren. Spitsen? Onzichtbaar. Met name Sulejmani vind ik een verschrikking voor het oog.GangstaRiB schreef:Werd er weer 120 km/u voetbal gespeeld zonder overleg? Of is het nu gewoon tempo-loos zonder overleg?
Trouwens, als MvB Oleguer nog brengt, dan neem ik hem echt niet meer serieus.
- peter
Dramatisch inderdaad, maar ik zie hem in ieder geval nog. Sulejmani is onzichtbaar en loopt verdwaasd over het veld heen. Die jongen moet je gewoon uit zijn lijden verlossen, want hij dacht dat hij al gewisseld werd. Breng die Sarpong maar.wimpey schreef:Ik vind Suarez nog slechter, Peter. Die vrije trap, een 200% kans verkloten, een bal met buitenkantje rechts proberen af te ronden. Een kwelling die gast. Zo dom.
-
Ik vind Suarez een heerlijke voetballer, maar het zal hem aan z'n reet roesten hoe Ajax presteert. Hij heeft z'n transfer waarschijnlijk al binnen. Zo vond ik hem tegen Heerenveen voetballen.wimpey schreef:Ik vind Suarez nog slechter, Peter. Die vrije trap, een 200% kans verkloten, een bal met buitenkantje rechts proberen af te ronden. Een kwelling die gast. Zo dom.
Hetzelfde team verpletterde voor de winterstop nog vergelijkbare tegenstanders met speels gemak. Wat ís het toch een vreemd spelletje. Kijk naar AZ vorig seizoen en nu dit seizoen.
Vinden we het daarom zo leuk? Die onvoorspelbaarheid? Eigenlijk zou ik het liever wat voorspelbaarders hebben. Met een keer een heel voetbalseizoen de beste zijn ipv een kalenderjaar.
Vinden we het daarom zo leuk? Die onvoorspelbaarheid? Eigenlijk zou ik het liever wat voorspelbaarders hebben. Met een keer een heel voetbalseizoen de beste zijn ipv een kalenderjaar.

-
Onder Koeman en Blind heb ik weleens van die rare wedstrijden gezien... Maar nu lijkt er wel een soort rem op de ploeg te zitten. Geen enkele aanvaller maakt het verschil.999 schreef:En toch winnen we deze pot nog ... positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven .. positief blijven ..
- peter
Ook nog inderdaad. Het mag toch duidelijk zijn dat het zo niet werkt. Dat mogen we tenminste maar hopen....wimpey schreef:Ik wil Lindgren. Zonder enige balans op het middenveld kom je nooit terug. Heracles kan verdomme redelijk vrij voetballen, ze hebben tijd en ruimte zat. Een verschrikking...
Ajax heeft geen lijn, geen positiespel niets en de spitsen zijn uit vorm. Tsja dan kun je nergens op terugvallen.