Ajax-Heerenveen 31-01-2009
-
- AT Toto winner 15/16
Suarez is degene met de meeste haast. Speelt als een kip zonder kop. Als ie de combinatie moet zoeken, gaat ie alleen en v.v. Als ie moet vertragen, versnelt ie en v.v. D O M M E speler.Peter schreef:Suarez krijgt al die strepen van achteruit waar hij achteraan mag hollen. Geldt ook voor Cvita en Sulejmani. Weinig eer te behalen voor die jongens.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Stekelenburg hoeft niets te doen. Wiel is onzichtbaar. Wielaert wel aardig, maar brengt opbouwen ook niet veel. Vermaelen is aan het bikkelen, maar voetballen ho maar. Schilder heeft de handen vol aan Beerens en doet voor de rest niet zoveel. Gabri is overhaast al had hij wel wat aardige momenten. Anita is paniek in de tent. Sulejmani, Cvita en Suarez zijn vooral heel onzichtbaar. Lukt weinig tot op heden. Urby doet naar mijn idee het meest goed. Verovert aardige ballen en probeert ook de combinatie aan te gaan.999 schreef:Peter schreef:Urby is voor mij de beste man van het veld.![]()
Wat vind jij van Sulejmani in deze rol ?.Ik zie hem liever op de buitenplaats spelen ..Trab schreef:Die Anita is echt niet om aan te zien. Het lijkt wel een jochie van 12 die tegen een veels te zware bal moet trappen. Bij ieder schot wat hij lost valt hij achterover. Verkopen die gast!999 schreef:
Tja, de beste die, de beste dat ... in dit elftal zou ik nog de beste zijn ... dit is horseknots voetbal.Anita, waarom nu ineens weer Anita ?.
Ik zou gewoon met Siem de Jong als linkshalf spelen. Dat is een type Cocu die daar prima uit de voeten kan. Ten onrechte misbruikt als spits en op de 10 positie.
Laatst gewijzigd door 999 op za jan 31, 2009 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Suarez zit duidelijk in een dip. Had die bal af moeten geven aan de vrijstaande Cvitanich ipv te gaan voor de actie.wimpey schreef:
Suarez is degene met de meeste haast. Speelt als een kip zonder kop. Als ie de combinatie moet zoeken, gaat ie alleen en v.v. Als ie moet vertragen, versnelt ie en v.v. D O M M E speler.
Jooo, natuurlijk joh. Toe maar, en ik nog heel stiekem tegen mezelf inpraten "jongens, laat het dit waard zijn" en dat 10x herhaald toen ik die activerings code van Eredivisielive kocht via sms.. Niet dus. Jammer, het was leuk geweest, misschien teveel gevraagd. Maakt niet uit hoor, bedankt jongens! 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ff kijken de 1e helft kom op laten we allemaal laten zien dat we inzet tonen... We vergeten dat wel medespelers hebben en we vergeten die dan ook nog eens nauwkeurig in te spelen.
Onze voorste spelers vergeten de bal aan te nemen en zo kan ik over de 1e helft wel doorgaan...
Begin 2e helft Beerens op Stekelenburg af. Vermaelen terecht rood. Weg kampioenschap.
Heb je dan niks geleerd Vermaelen? heigen in de nek heigen in de nek en laat de keeper het afhandelen.
Ach ik schei ermee uit.
Onze voorste spelers vergeten de bal aan te nemen en zo kan ik over de 1e helft wel doorgaan...
Begin 2e helft Beerens op Stekelenburg af. Vermaelen terecht rood. Weg kampioenschap.
Heb je dan niks geleerd Vermaelen? heigen in de nek heigen in de nek en laat de keeper het afhandelen.
Ach ik schei ermee uit.
Weer op zoek naar een Interim coach..