Ik verwacht dat het toch minimaal 45000 gaan komen en bij een goed uit-resultaat, zelfs uitverkocht.El Clavo schreef:Er zijn tot nu toe 25.000 kaarten verkocht en zaterdag begint de vrije verkoop. De 30.000 moet dus wel haalbaar zijn, zeker bij een aardig resultaat.
Ajax - Fiorentina 26-02-2009
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
-
Dat zou zonde zijn, aangezien je op voorhand al kan zeggen dat het een geweldige wedstrijd moet gaan worden. Ajax is gebrand op eerherstel in Europa, dus die kunnen zich niet veroorloven om een wedstrijd te laten varen. En als het uitresultaat echt slecht is dan wordt er alsnog geprobeerd om een goede indruk achter te laten. En tegen Fiorentina: of er zijn geen krachtsverschillen en het is ongelofelijk spannend, of je krijgt een wedstrijd waarin je echt kan genieten van de aanwezige kwaliteiten.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ben ook van de partij... as usual.
Hoop dat het een beetje vol komt te zitten... zou wel weer eens tijd worden ook... een Europa-cup avondje waarbij we een volle bak hebben. Lang geleden... niemand vind het het waard. Maat van me gaat niet mee... te duur. Vorige wedstrijden waren goedkoper... tsja... maar dat was ook tegen FC YURYUUIF in de groepsfase. Nu speel je tegen fucking Fiorentina.
Even resultaat afwachten... mmm, ook al verlies je daar met 2-0, gaan doe ik toch wel. Tegen Bremen toendertijd liet Ajax zien dat je dan thuis echt niet kansloos bent. Maarja... tuurlijk is het inderdaad prijzig, maar een UEFA-cup avondje Fiorentina is mij toch wel iets waard... hoop dat met mij nog 50.000 man dat denkt zodat het weer eens ouderwets volle bak wordt.
Hoop dat het een beetje vol komt te zitten... zou wel weer eens tijd worden ook... een Europa-cup avondje waarbij we een volle bak hebben. Lang geleden... niemand vind het het waard. Maat van me gaat niet mee... te duur. Vorige wedstrijden waren goedkoper... tsja... maar dat was ook tegen FC YURYUUIF in de groepsfase. Nu speel je tegen fucking Fiorentina.
Even resultaat afwachten... mmm, ook al verlies je daar met 2-0, gaan doe ik toch wel. Tegen Bremen toendertijd liet Ajax zien dat je dan thuis echt niet kansloos bent. Maarja... tuurlijk is het inderdaad prijzig, maar een UEFA-cup avondje Fiorentina is mij toch wel iets waard... hoop dat met mij nog 50.000 man dat denkt zodat het weer eens ouderwets volle bak wordt.
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ah, gezellie bij mij in het vak!Jinne schreef:Inderdaad, zeker bij deze wedstrijd waar ik toch een van de betere en ook goedkopere plekjes wilde hebben. Heb dus in de ochtend van de 14e gelijk mijn kaartje besteld voor 115 en deze week kwam ie door de bus.
In welk vak zit jij?Vedette-10 schreef:Dat zou zonde zijn, aangezien je op voorhand al kan zeggen dat het een geweldige wedstrijd moet gaan worden. Ajax is gebrand op eerherstel in Europa, dus die kunnen zich niet veroorloven om een wedstrijd te laten varen. En als het uitresultaat echt slecht is dan wordt er alsnog geprobeerd om een goede indruk achter te laten. En tegen Fiorentina: of er zijn geen krachtsverschillen en het is ongelofelijk spannend, of je krijgt een wedstrijd waarin je echt kan genieten van de aanwezige kwaliteiten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Nah, moet toch wel iets meer kunnen worden dan dat...?El Clavo schreef:Reken er maar niet op. De verkoop voor trouwe honden is al geweest. Ik denk dat het er maximaal 800 worden eerlijk gezegd.
Het gaat goed met de club, er groeit iets, de sfeer is opgeleefd en de laatste Europese uitwedstrijd was dikke euforie met 3000 man in het uitvak. Fiorentina is echt een schitterende loting en in Florence vermaak je je ook als toerist wel twee daagjes.
Tegen Inter namen we een mannetje of 1100, 1200 mee, de laatste keer. Dat was CL, maar de algehele stemming was toen negatiever, en bijna iedereen was in de jaren ervoor al minimaal één keer eerder in Milaan en San Siro geweest. Ik bespeurde toen een gevoel van 'ja doei, ik ga niet nóg eens naar San Siro' - en toch werden het er 1100, terwijl het echt een rotseizoen was.
Fiorentina werd door bijna iedereen als een bijzonder aantrekkelijke loting verwelkomd, en het is knock-out, ná de winterstop. Ik zou denken dat er nu iets meer in moet zitten dan de laatste keer Inter. Minstens 1200 man, 1500 zou netjes zijn, 1800 zou geweldig zijn.
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Zoals ook gepost in de andere Fiorentina - Ajax topic: ik hoor net via de tamtam dat er 1300 kaarten verkocht zijn, tot op heden.
K.
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op vr feb 13, 2009 3:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
met 1200 km via duitsland-oostenrijk..El Clavo schreef:Er zijn er tot nu toe tussen de 4 en 500 verkocht. EU, uit-en seizoenskaart is al geweest. Het is net ff te ver om met de bus of de auto te gaan, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Ik help het je hopen, maar ik denk dat je met 800 erg blij mag zijn.
Met 1100 km via duitsland-zwitserland... Is in 1x te doen.
Ik ben uitgenodigd om naar euro disney te gaan... Had al ja gezegd voordat ik stom doorhad dat precies die donderdag de return is. Maar goed wie weet kan ik daar ergens op het park wel kijken.
Weer op zoek naar een Interim coach..