Veel voetjebalplezier allemaal hopelijk!

Als je amper kan winnen van Volendam, dan zal het wel lastig worden inderdaad. NAC mist alleen de sterkhouders, dus wat betreft moet je wel kunnen winnen. Doe maar 2-0.Scherrer schreef:Dat heet indekken, LucaS. Als je al maanden roept dat alles wat Ajax doet k*t is, dan moet je uiteraard wél een reden klaar hebben liggen om een overwinning op de nummer 4 van de competitie te bagatelliseren. Jouw 'managen van de verwachtingen' kun je trouwens ook gebruiken. Gewoon de lat zo hoog mogelijk leggen, dan kan je vanavond weer zeuren!LucaS schreef:Natuurlijk Spijkert, maar ervan uitgaan dat het een makkie wordt, nog wel door degenen die beweren dat Ajax geen fuck meer voorstelt, is ook wat overdreven
Ik verwacht een moeilijke overwinning op een NAC dat anti-voebal gaat spelen van een niveau datwij bij Twente-uit deden. Veel sterkte in het stadion dus.
Tegen die ploeg speelden we vorige week, Voetske.Voetske schreef:Heen en weer, heen en weer ...
dus toch weer wijzigenAjaciedjuh schreef:Vermaelen als middenvelderVedette-10- schreef:Volgens mij staan Vermaelen en Urby omgedraaid, tenminste zo zag het op de training eruit. Laten we het hopen!!![]()
Vertonghen naar 't middenveld en Vermaelen naar 't centrum (Urby linksback), kan ik me voorstellen.