Ajax - NEC 26-10-2008
Urby speelt uitstekend, alsmede VD Wiel vind ik. Hoeveel kansen heeft KJH toch nodig? Hij had vandaag makkelijk zijn productie kunnen opschroeven...
Laatst gewijzigd door Starring op zo okt 26, 2008 4:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Alles is kut, Luuk!LucaS schreef:Je hoeft niet zo verongelijkt te doen omdat ik het anders zie

Goed eerste half uur. Daarna minder.
Ik vraag me trouwens af wat 'men' van Ajax verwacht. Er is opgeruimd in een sportief failliete selectie. Dat het niet meteen van 0 naar 100 gaat, leek me te verwachten!
Ik zie wel degelijk progressie t.o.v. vorig seizoen, hoewel in de ploeg van vandaag enkel Cvitanich (13 minuten) en Oleguer nieuw zijn i.v.m. vorig seizoen.
Dat vind ik dan weer niet. Het is net ping-pong in de tweede helft.Daniel_vT schreef:Ik vind dat we nu toch aardig staan te ballen hoor.
Maar sinds Been heeft gewisseld lukt er niets meer bij NEC, dus de buit is binnen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo okt 26, 2008 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, het zijn wel laagvliegers die in Eindhoven van psv winnen...Starring schreef:Het zou knap zijn, maar eerlijk is eerlijk we hebben veelal laagvliegers thuis ontvangen...LucaS schreef:Zouden we nou alweer de nul houden? Dat zou de 8e thuiswedstrijd op rij zijn.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waar we vorig seizoen nog karrevrachten aan goals tegen kregen... Niet alles is slecht aan dit Ajax, ik ga lekker tegen de stroom in want ik zie wel degelijk progressie.Starring schreef:Het zou knap zijn, maar eerlijk is eerlijk we hebben veelal laagvliegers thuis ontvangen...LucaS schreef:Zouden we nou alweer de nul houden? Dat zou de 8e thuiswedstrijd op rij zijn.

We krijgen nu Volendam en Heracles uit, dat zijn tegenstanders die zich lenen om in uitwedstrijden ook wat vertrouwen op te doen. Laat Sulejmani snel terugkeren, dan zet Ajax weer een stap. M.i. zal het steeds wat beter gaan. Ajax wordt dit seizoen kampioen.

- Ajaciedjuh
Ik wel.wimpey schreef:Terechte overwinning die hoger had moeten uitvallen. Goed eerste halt uur, een minder vervolg. Kan iedereen met die beknopte conclusie leven?Voetske schreef:Afgelopen ..

Had ook, ik moet het toegeven, met het uitvallen van Gabri te maken. Die speelt sterk sinds zijn rentree.
Ik ga Feyenoord kijken.

- InnerHarbour