Hela ! Ik wil Meer respect voor De Meer! Dat schrijf je met Hoofdletters, Luuk!LucaS schreef:Bizar aan deze wedstrijd is dat hij maar één keer in 0-0 eindigde (dat was trouwens in de meer). Leuke quizvraag...
Feyenoord - Ajax 21-09-08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
-
Ik wil zo graag een positieve prono neerzetten, maar ik vrees dat Ajax (ingedut door het succes in Servie) verliest of gelijkspeeld tegen een armieterig feyenoord (maar dat wel gaat sleuren alsof ze speed genomen hebben).
Ajax is kwalitatief veel beter en de aanval is virtuoos. Ik ben alleen zo bang voor onze verdediging en middenveld. Feyenoord en het legioen hoeven maar even de geest te krijgen en een tegendoelpunt is een feit. Kijk maar hoe dat ging tegen Borac.
Ik hoop zo erg dat ik ongelijk krijg, maar er is mij even teveel optimisme aan de kant van Ajax en teveel chagrijn aan de kant van feyenoord.
Ajax is kwalitatief veel beter en de aanval is virtuoos. Ik ben alleen zo bang voor onze verdediging en middenveld. Feyenoord en het legioen hoeven maar even de geest te krijgen en een tegendoelpunt is een feit. Kijk maar hoe dat ging tegen Borac.
Ik hoop zo erg dat ik ongelijk krijg, maar er is mij even teveel optimisme aan de kant van Ajax en teveel chagrijn aan de kant van feyenoord.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Extra veiligheidsmaatregelen rond klassieker
Uitgegeven: 19 september 2008 15:33
Laatst gewijzigd: 19 september 2008 15:44
ROTTERDAM - Rond de voetbalklassieker Feyenoord - Ajax, zondag in Rotterdam, zijn extra veiligheidsmaatregelen van kracht. Zowel in en rond De Kuip als in de binnenstad gelden strenge gedragsregels. Dat heeft de Rotterdamse club vrijdag op de website bekendgemaakt.
Op het voorplein bij De Kuip komen extra hekken. Alleen bezoekers met een geldig toegangsbewijs voor de wedstrijd mogen het plein op. Feyenoord zal bij de ingang van het stadion iedere toeschouwer fouilleren.
Ook vindt steekproefsgewijs een controle op het bezit van een geldig identiteitsbewijs plaats.
De Rotterdamse politie gaat zondag in de stad en rond het stadion de plaatselijke regels streng toepassen. Alcohol, drugs en wildplassen zullen agenten niet tolereren.
Bij overtreding van de algemene plaatselijke verordening (APV) volgt een boete en meestal ook een stadionverbod voor de duur van negen maanden.
Vijfjaarssanctie
Feyenoord, Ajax en de gemeentelijke autoriteiten benadrukken dat de zogenoemde vijfjaarssanctie nog steeds van kracht is. Deze maatregel houdt in dat bij ongeregeldheden rond duels tussen Ajax en Feyenoord bezoekende supporters de komende vijf jaar bij de onderlinge wedstrijden niet meer welkom zijn.
Dit plan van aanpak werd opgesteld naar aanleiding van de ernstige ongeregeldheden rondom Feyenoord - Ajax op 17 april 2005.
(c) ANP
Bron: www.nu.nl
-
- AT Toto winner 15/16
Ja zo denk ik er ook wel beetje over, alhoewel logisch nadenkend weet ik ook wel dat AJAX dit gewoon gaat winnen maar voor deze wedstrijd ben ik altijd zo gespannen dat ik ga doemdenken.. zoals bijv. wat als het weer net zo gaat als bij willem2 uit... je zult zien dat Sulejmani niet mee kan doen... straks vliegt er per ongeluk een bal in van die kakkies in de eerste 5 minuten en gaat het publiek er achter staan... heel veel pech, 3 x paal, 4 x lat en hun een onterechte pingel.. en meer van dat soort dingen.GangstaRiB schreef:Ik wil zo graag een positieve prono neerzetten, maar ik vrees dat Ajax (ingedut door het succes in Servie) verliest of gelijkspeeld tegen een armieterig feyenoord (maar dat wel gaat sleuren alsof ze speed genomen hebben).
-
Nouja, zorgeloos ga ik maar voor 1-3 in de Kuip. Leonardo, Huntelaar en Suarez scoren namens Ajax.
Mijn doemdenken is zo: individueel is Ajax veel sterker maar als geheel is het los zand. Dan komt er een schijtgoal van Feyenoord en dat komt Ajax niet te boven.
Mijn doemdenken is zo: individueel is Ajax veel sterker maar als geheel is het los zand. Dan komt er een schijtgoal van Feyenoord en dat komt Ajax niet te boven.
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr sep 19, 2008 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- AT Toto winner 09/10
Ik neem aan dat we genoegen nemen met 3 punten. Ik hoop in ieder geval dat de Ajax-selectie het duel serieuzer neemt dan de gemiddelde AT-er; Onderschatting is hier namelijk nog een understatement.
Waarom zijn we zo ongelofelijk positief? Toch niet vanwege die 1-4 van gisteravond, hoop ik? Borac was bijzonder slecht, niveau eerste divisie, en weet ons na rust nog in het nauw te brengen ook, waarbij onze verdediging er bepaald niet solide uitzag, integendeel. En ik schat Makaay c.s. hoger in (in een volle, vijandige Kuip) dan de aanval van Borac.
Akkoord; de kakkies-verdediging is nóg beroerder dan de onze. Maar is dat een garantie voor goals? Vooralsnog heeft onze SuHuSu-voorhoede 2 goals in 2 wedstrijden geproduceerd. Dat is, voor Willem II uit en Roda thuis, niet bijster veel, of wel?
Zullen we daarom maar hopen op 0-4, maar er niet klakkeloos vanuit gaan?
Waarom zijn we zo ongelofelijk positief? Toch niet vanwege die 1-4 van gisteravond, hoop ik? Borac was bijzonder slecht, niveau eerste divisie, en weet ons na rust nog in het nauw te brengen ook, waarbij onze verdediging er bepaald niet solide uitzag, integendeel. En ik schat Makaay c.s. hoger in (in een volle, vijandige Kuip) dan de aanval van Borac.
Akkoord; de kakkies-verdediging is nóg beroerder dan de onze. Maar is dat een garantie voor goals? Vooralsnog heeft onze SuHuSu-voorhoede 2 goals in 2 wedstrijden geproduceerd. Dat is, voor Willem II uit en Roda thuis, niet bijster veel, of wel?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Is dit het voorzichtige, relativerende van een wat oudere man? (geen idee hoe oud Cees is, maar jong zal hij niet zijn) of de wijsheid van een "éminence grise"?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik neem aan dat we genoegen nemen met 3 punten. Ik hoop in ieder geval dat de Ajax-selectie het duel serieuzer neemt dan de gemiddelde AT-er; Onderschatting is hier namelijk nog een understatement.
We hebben twee keer kunnen scoren tegen een ploeg uit de eredivisie en er twee tegen gekregen. We hebben niet tegen een Zweedse ploeg gespeeld (staat bovenaan?) Ik herinner me nog wedstrijden tegen Bröndby en Kopenhagen waarin we toch echt niet met 4-1 wonnen, winnen van Germanicus en Borac zegt me niet zoveel.
Ik hoop dat we snel 1-0 maken en dat feyenoord berust in weer een nederlaag, maar of dat gebeurt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik denk dat Ajax hetzelfde speelt als thuis tegen Roda en uit tegen Borac.Mr. Ajax schreef:Lindgren heeft blijkbaar te kampen met een vormcrisis, dus wordt het weer Sno.
Stekelenburg
Oleguer
Van der Wiel
Vermaelen
Emanuelson
De Jong
Sno
Vertonghen
Suarez
Huntelaar
Sulejmani
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nee, dat is de rem op mijn optimisme. Ajax speelt niet goed.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarom zijn we zo ongelofelijk positief? Toch niet vanwege die 1-4 van gisteravond, hoop ik?
Maar...Feyenoord is werkelijk dramatisch. Deze wedstrijd moet dik gewonnen worden, hoor. Zulke kansen mag je niet laten lopen. Punt is: Feyenoord móet iets doen. En gaat dus, met die wankele verdediging, zeeën aan ruimte weggeven. Kassa!

Het stinkt aan alle kanten!
Dat denk ik elk jaar weer- en elk jaar eindig ik zo lam als een tor, om vervolgens de volgende ochtend piepend en kermend richting Arena te gaan.Thijs schreef:Ja hoor, ik heb voor het eerst sinds m'n 14e ofzo weer koorts. Wie verzint dit...![]()
Ik durf echt helemaal niks te gaan doen vandaag, buiten m'n tochtje zo naar de supermarkt om jus d'orange en mandarijntjes in te slaan, ik MOET de wedstrijd morgen halen.