Zoveel goede spelers gehad en zo weinig gewonnen. En dan zeggen sommigen nog dat een trainer niks kan toevoegen aan een elftal...SylvievdVaart schreef:Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
http://nl.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
Playoff's
- LouisXIV & co
- Ajaciedjuh
Ik baal er toch wel van dat Vermaelen er niet bij is. Hoe zal A3 dit opvangen?
Silva - Heitinga - Lindgren - Urby
of
Silva - Heitinga - Kuffour - Urby
Zo wie zo, wordt het lastig om het aanspeelpunt Sibon af te stoppen. De beste koppers (Vermaelen en Vertonghen) zijn er niet bij. Het enigste positieve is dat de beste optie om Sibon heen te spelen, er niet bij is (Suljemani).
Henrique is trouwens ook een behoorlijk talent.
Verder zal Urby het moeten doen tegen Beerens. Bij Vertonghen had ik zeker geweten dat hij Beerens zou 'opvreten'. Ik ben benieuwd hoe Urby het gaat doen.
Silva - Heitinga - Lindgren - Urby
of
Silva - Heitinga - Kuffour - Urby
Zo wie zo, wordt het lastig om het aanspeelpunt Sibon af te stoppen. De beste koppers (Vermaelen en Vertonghen) zijn er niet bij. Het enigste positieve is dat de beste optie om Sibon heen te spelen, er niet bij is (Suljemani).
Henrique is trouwens ook een behoorlijk talent.
Verder zal Urby het moeten doen tegen Beerens. Bij Vertonghen had ik zeker geweten dat hij Beerens zou 'opvreten'. Ik ben benieuwd hoe Urby het gaat doen.
- Ajaciedjuh
Voor de volledigheid:
sc Heerenveen: Van Dijk, Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Grindheim, Bradley, Pranjic; Beerens, Sibon, Roorda.
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopez, Smaráson, Johanson.
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Lindgren, Emanuelson; Gabri, Perez, Davids; Rommedahl, Huntelaar, Suarez.
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Ogararu, Sarpong, De Jong
Henrique speelt dus ook niet. ' Dezelfde' opstelling als tegen Heracles (Urby i.p.v. Vertonghen en Rommedahl speelt meteen).
sc Heerenveen: Van Dijk, Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Grindheim, Bradley, Pranjic; Beerens, Sibon, Roorda.
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopez, Smaráson, Johanson.
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Lindgren, Emanuelson; Gabri, Perez, Davids; Rommedahl, Huntelaar, Suarez.
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Ogararu, Sarpong, De Jong
Henrique speelt dus ook niet. ' Dezelfde' opstelling als tegen Heracles (Urby i.p.v. Vertonghen en Rommedahl speelt meteen).
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- LouisXIV & co
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zou kiezen voor een mandekker in het centrum. Colin of Kuffour dus op Sibon. Perez er uit voor Siem de Jong.
Zoiets dus:
Silva-Colin-Heitinga-Urby
-Gabri-De Jong-Davids/Lindgren
-Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Misschien zelfs Colin op de plek van Urby en Urby dan dus in plaats van Rommedahl.
Edit (na lang beraad)
Silva-Heitinga-Kuffour-Colin
-Gabri-De Jong-Davids
-Suarez-Huntelaar-Urby
Zoiets dus:
Silva-Colin-Heitinga-Urby
-Gabri-De Jong-Davids/Lindgren
-Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Misschien zelfs Colin op de plek van Urby en Urby dan dus in plaats van Rommedahl.
Edit (na lang beraad)
Silva-Heitinga-Kuffour-Colin
-Gabri-De Jong-Davids
-Suarez-Huntelaar-Urby
Laatst gewijzigd door peter op do mei 01, 2008 1:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh