PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Ik heb vannacht gedroomd dat Ajax deze wedstrijd won, en dat daarna bekend werd gemaakt dat Adrie Koster niet naar PSV ging omdat ie voorzitter werd.Bertje schreef:Ik droomde vannacht dat we met 1-0 wonnen door een lullig doelpunt van Martina, omdat de PSV-spelers dachten dat er afgefloten was.![]()
(Echt waar.)
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
NOS: Politiebond kondigt staking aan bij PSV-Ajax
NOS Teletekst meldt dat de politiebond ACP donderdag bij de gemeente Eindhoven heeft laten weten dat er aanstaande zondag bij het duel PSV-Ajax mogelijk gestaakt zal gaan worden. De politiebond houdt nog een slag om de arm omdat het vrijdag nog met de minister spreekt. De vakbond was echter verplicht om de geplande staking 48 uur van te voren aan te kondigen. Welke gevolgen een staking zal hebben voor de wedstrijd is nog niet bekend
Blij met de punten ...
Vieze vuile flikkers.
Maar PSV roept altijd dat ze de veiligheid zo goed voor elkaar hebben en dat er weinig pliesie nodig is. Dan moeten ze de wedstrijd maar gewoon door laten gaan.
Als de hel losbreekt dan zijn die kutwouten toch verplicht om op te treden. Ik kan me nog herinneren dat de politie ook acties rondom het Binnenhof (o.i.d.) wilde houden, maar die werden afgelast in verband met de veiligheidsrisico's voor onze geweldige bestuurders... En nu zouden de acties zeker wel door mogen gaan omdat er alleen maar simpel plebs de dupe is van de acties?
Maar PSV roept altijd dat ze de veiligheid zo goed voor elkaar hebben en dat er weinig pliesie nodig is. Dan moeten ze de wedstrijd maar gewoon door laten gaan.
Als de hel losbreekt dan zijn die kutwouten toch verplicht om op te treden. Ik kan me nog herinneren dat de politie ook acties rondom het Binnenhof (o.i.d.) wilde houden, maar die werden afgelast in verband met de veiligheidsrisico's voor onze geweldige bestuurders... En nu zouden de acties zeker wel door mogen gaan omdat er alleen maar simpel plebs de dupe is van de acties?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Tja...waarmee tref je de meeste mensen en zet je de regering dus onder druk... Zie je wel aan Vitas...'normaal' bedrijf had allang geen bestaansrecht meer gehad...maar bij voetbal geldt anders...blijkbaar...joey schreef:Begint op pesterij te lijken.
Laat eens iets anders in de soep lopen en niet elke keer het voetbal.