Ik beken het maar, ik heb totáál geen vertrouwen in dit Ajax.Peter schreef:Ben benieuwd naar de 2e helft, maar puntverlies zou toch wel erg achterlijk zijn, maar het zou mij niets verbazen.

Hij heeft geluisterd ...wimpey schreef:Yup. Wat Voetske ziet, zie ik ook: Ajax speelt niet echt slecht, maar het laatste zetje ontbreekt nog.joey schreef:Jij zult het wel weten.wimpey schreef:Maar we winnen deze pot nog wel.![]()
Het mag van mij wel wat opportunistischer, want op deze akker kom je er niet met een poging tot verzorgd voetbal spelen.
Voor de 70e minuut valt de gelijkmaker en in de laatste 20 minuten klapt Excelsior ineen.
Ik zou Koster wel dringend willen verzoeken om Henk the Cheat's troetelkind Colin te vervangen, want die staat zowel in balbezit als in defensief opzicht weer wortel te schieten. Urby is wederom matig (dromerig is misschien het juiste woord). Suarez is weer drukker met zichzelf dan met het team, jammer. Leuke voetballer, maar het besef moet toch eens doordringen dat er 11 in het rood-wit spelen en niet enkel Suarez himself.
Blunder op blunder op blunder ... doe je dus niks tegen ... Maduro geschorst tegen Twente ..joey schreef:Nu gaat het stukken beter...wimpey schreef:Fout om met Colin te beginnen natuurlijk. Dat is vragen om problemen.Voetske schreef: Hij heeft geluisterd ...![]()
![]()
Colin is een dankbaar doelwit. Alsof de rest een goed seizoen draait...
Voetske schreef:Hoezo, hij kan niet anders ...Jöhnk schreef:Wat een waardeloze opstelling weer van Koster.Voetske schreef: Colin staat in het centrum samen met Heitinga.Behalve dat de laatste aktie steeds mislukt is er kwa verdedigen tot nu toe niks aan de hand, is AJAX dik de bovenliggende partij, dus ik begrijp niet waar je het over hebt ..
Die man heeft het niet.
Jij lacht wel, maar juist toen kwam AJAX gevaarlijk door aan de zijkanten.Stond het centrum beter als dat geblunder van nu ..Jöhnk schreef:Voetske schreef:Hoezo, hij kan niet anders ...Jöhnk schreef: Wat een waardeloze opstelling weer van Koster.
Die man heeft het niet.Maduro rechtsback.