Feyenoord - Ajax 11-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr nov 09, 2007 1:57 pm

Thijs schreef:Net het perspraatje voor de wedstrijd, Adrie liet niet veel los.

Urby is fit, maar Adrie wilde niet zeggen of 'ie ging spelen. Op de vraag wie er bij een 0-0 stand in de 88e minuut een evt. penalty ging nemen antwoordde 'ie niet, dat is nog niet bekend.
Verder het gebruikelijke, blessurelijst is niet veel veranderd buiten dat Urby eraf is. Wedstrijd zal heel zwaar worden, uitgaan van eigen kracht, etc etc..

Leuk om te vermelden is dat Slijngard vandaag meetrainde met het eerste en dat Stefan Pettersson vandaag rondliep in de Arena. Kwam gewoon even een kijkje nemen.
:headbang.gif: Goede stap van Koster, deze jongen heeft het zeker in zich om het eerste te halen. Aanvallend ingestelde verdediger die niet zijn verdedigende taken vergeet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 09, 2007 1:58 pm

Joeska schreef:Voorpagina feyenoord netwerk:

[Historie] Historie net in het voordeel van Feyenoord

Als we de historische resultaten van Feyenoord-Ajax in competitieverband bekijken, dan zien we dat die nipt in het voordeel zijn voor Feyenoord. Vanaf 1921 tot nu speelden ze 68 onderlinge competitieduels in Rotterdam. Feyenoord won er 16 en verloor er 24. De laatste tien seizoenen won Feyenoord twee keer. Vorig seizoen verloor Feyenoord met 0-4.
Ja, ik zag het net ook staan. Heb het echt een paar keer gelezen omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Maar het staat er inderdaad echt. Niet te geloven..... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 09, 2007 2:07 pm

Tja, vanaf 1921 ....

Maar goed, het klopt wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 09, 2007 2:12 pm

Het klopt wel? Ze verliezen er volgens deze informatie 24 en winnen er 16. En dat is in hun voordeel? Het had nog veel slechter voor ze kunnen aflopen maar dit zijn toch geen statistieken in hun voordeel?
Nil volentibus arduum

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 09, 2007 2:13 pm

Uhm Duke, Feyenoord won er 16 en Ajax 24.

@ ZSoG: je bent een van de weinigen die het echt in Slijngard ziet zitten, volgens mij. Vertel eens wat meer over hem.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 09, 2007 2:47 pm

We gaan trouwens gewoon winnen daar, natuurlijk. Als het niet om de eerder genoemden voetbaltechnische redenen is, dan wel gewoon omdat Johnny mee doet! :ajaxscarf.gif:

De Klassiekers van John Heitinga:

26-08-2001 Feyenoord - Ajax 1-2
30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0
11-04-2004 Feyenoord - Ajax 1-1
14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1
20-04-2006 Ajax - Feyenoord 3-0
23-04-2006 Feyenoord - Ajax 2-4
22-10-2006 Feyenoord - Ajax 0-4
04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1

Jesse

Bericht door Jesse » vr nov 09, 2007 2:53 pm

Ah, Big John!

Afbeelding
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 09, 2007 2:57 pm

Ik zit altijd een beetje in dubio wanneer het over Johnny gaat. Aan de ene kant wordt het volgens mij nooit een echte topper, maar aan de andere kant is-ie in mijn ogen echt een jongen van Ajax. De jeugd doorlopen, al zes jaar bij de A-selectie, altijd z'n doelpunten vierend met het publiek, veel wilskracht en gedrevenheid. Dat is me uit het supporters oogpunt toch ook wel veel waard.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 09, 2007 3:05 pm

Marillion schreef:Het klopt wel? Ze verliezen er volgens deze informatie 24 en winnen er 16. En dat is in hun voordeel? Het had nog veel slechter voor ze kunnen aflopen maar dit zijn toch geen statistieken in hun voordeel?
Ha ha, je hebt gelijk, ik had het stukje maar oppervlakkig gelezen. :blush.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 09, 2007 3:34 pm

Thomas schreef:Ik zit altijd een beetje in dubio wanneer het over Johnny gaat. Aan de ene kant wordt het volgens mij nooit een echte topper, maar aan de andere kant is-ie in mijn ogen echt een jongen van Ajax. De jeugd doorlopen, al zes jaar bij de A-selectie, altijd z'n doelpunten vierend met het publiek, veel wilskracht en gedrevenheid. Dat is me uit het supporters oogpunt toch ook wel veel waard.
Ik vind dat hij dit seizoen wel een echte stap voorruit heeft gezet. Hij ontwikkelde zich behoorlijk als defensieve middenvelder totdat hij weer terug moest naar de verdediging. Maar ook daar vind ik hem beter geworden. Hij oogt zeker van zijn zaak en ik vind hem met meer overtuiging spelen dan in het verleden.

Zijn lijstje klassiekers is wel aardig maar ik vind hem daarin toch niet altijd even sterk. Ik kan me nog wel een paar foutjes herinneren tegen Feyenoord. Dat heeft ons bijvoorbeeld in de kuip nog wel eens de overwinning gekost.
Nil volentibus arduum

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 09, 2007 3:36 pm

Marillion schreef:
Thomas schreef:Ik zit altijd een beetje in dubio wanneer het over Johnny gaat. Aan de ene kant wordt het volgens mij nooit een echte topper, maar aan de andere kant is-ie in mijn ogen echt een jongen van Ajax. De jeugd doorlopen, al zes jaar bij de A-selectie, altijd z'n doelpunten vierend met het publiek, veel wilskracht en gedrevenheid. Dat is me uit het supporters oogpunt toch ook wel veel waard.
Ik vind dat hij dit seizoen wel een echte stap voorruit heeft gezet. Hij ontwikkelde zich behoorlijk als defensieve middenvelder totdat hij weer terug moest naar de verdediging. Maar ook daar vind ik hem beter geworden. Hij oogt zeker van zijn zaak en ik vind hem met meer overtuiging spelen dan in het verleden.
Dat zeiden we tijdens de laatste maanden onder Blind ook. En als defensieve middenvelder vond ik hem alleen in zeer specifieke omstandigheden een goede oplossing (heb het al vaak besproken). Ik denk eerlijk gezegd dat Heitinga voor Ajax kan worden wat Ooijer voor PSV was. En daar is weinig mis mee.

999

Bericht door 999 » vr nov 09, 2007 3:53 pm

Feyenoord kan historie schrijven tegen Ajax

09/11/2007 13:50

Feyenoord kan zondag in de Klassieker tegen koploper Ajax een clubrecord evenaren.

De ploeg van trainer Bert van Marwijk heeft dit seizoen voor eigen publiek nog geen doelpunt hoeven incasseren. De vijf thuisduels tegen NAC Breda (5-0), Willem II (2-0), SC Heerenveen (2-0), Excelsior (1-0) en De Graafschap (2-0) leverden bovendien de volle buit op.

De Rotterdammers gingen in de jaargang 1993/94 voor het laatst zo sterk van start in competitieverband. In dat seizoen bleef de formatie van de toenmalige trainer Willem van Hanegem uiteindelijk in haar eerste zes thuisduels - die zij allemaal won - zonder tegentreffer.

Dat was destijds een evenaring van een clubrecord uit de seizoenen 1978/79 en 1971/72. Ook toen kreeg Feyenoord pas in zijn zevende thuiswedstrijd vanaf de competitiestart zijn eerste tegentreffer.
vi
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » vr nov 09, 2007 4:23 pm

GangstaRiB schreef:
Jesse schreef:
GangstaRiB schreef:Ik calculeer een verlies in. Feyenoord is sinds jaren een slimmere ploeg dan Ajax.
Waar tover je dat opeens vandaan?
Deels een gevoel en deels kijkend naar hun selectie. Gio en Makaay zijn ervaren krachten die in de top gespeeld hebben en ik vind persoonlijk Bruins een klasbak. Achterin zijn ze zeker te kloppen, maar ik vrees dat feyenoord onze aanval goed gaat aanpakken. Ajax heeft er nu een leuke serie opzitten, maar echt overtuigend was het allemaal nog niet. Vooral de goals die we tegen krijgen baren mij zorgen. En juist daar is feyenoord goed in dit seizoen. Scoren wanneer het eigenlijk niet verwacht wordt.

Tegen Roda en Heerenveen ging het aardig, maar feyenoord-uit is toch een net iets zwaardere categorie. Maar laten we hopen dat ik heel erg ongelijk krijg!
Ach, ook in de rampjaren van Ajax rond de eeuwwisseling wist 010 eigenlijk nooit iets klaar te spelen tegen Ajax. ;-)

goodfella

Bericht door goodfella » vr nov 09, 2007 4:28 pm

Goed omschreven. Ik heb hem op 18 jarige leeftijd briljant zien spelen voor Ajax. Daarna waren het de gebruikelijke ups en downs. Hij lijkt echter wat constanter te zijn geworden, maar of het genoeg is om bij Barcelona of ManU mee te kunnen vraag ik mij ten zeerste af. Dat hij van Ajax houdt is echter zo klaar als een klontje. En hij begrijpt ook wat de rivaliteit tegen 010 is! Sneijder, v/d Vaart en Davids begrijpen dat ook. Daarom ook dood en doodzonde dat Davids er niet bij is. Aan de andere kant is Gabri er wel bij en die speelde vorig seizoen juist in de grote wedstrijden zijn beste voetbal.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr nov 09, 2007 5:38 pm

'Voor deze duels ben je voetballer'

Amsterdam, 09 nov 2007
Hij was pas 17 jaar, nu zes jaar geleden. Toen mocht hij onder Co Adriaanse zijn debuut maken in de Kuip tegen Feyenoord. Zondag keert John Heitinga terug naar Rotterdam voor zijn negende Klassieker. ,,Dit zijn de wedstrijden waarvoor je voetballer bent.”

Vorig seizoen behaalde Ajax grote uitslagen tegen Feyenoord. Die verwacht de nieuwe leider in de defensie dit weekeinde niet, want er is in de Kuip wel iets veranderd ten opzichte van afgelopen jaar. Heitinga: ,,Ik schat Feyenoord sterker in dan vorig seizoen. Ze hebben goed ingekocht en er staat wel een team. Wij moeten ons daartegen wapenen en strijd leveren. Ik heb alle vertrouwen in onze groep. Er zit veel voetbal in. Als we ons koppie erbij houden in die heksenketel daar, dan kunnen we hopelijk drie punten pakken.”

In die heksenketel debuteerde Heitinga zes jaar geleden. ,,Ik denk daar nog wel eens aan terug”, beaamt de Ajacied. ,,Dan denk ik vooral dat het al zes jaar geleden is en dat het ongelooflijk snel kan gaan in een voetbalcarrière. Spelen in de Kuip heb ik altijd als leuk ervaren. Het publiek keert zich tegen je en het is een fantastische atmosfeer. Als je ook kijkt hoeveel van onze supporters meegaan, dat is toch prachtig. Dit is het soort wedstrijden waarvoor je voetballer bent.”

Die voetballer heeft ineens een heel andere rol als verdediger. Want was hij de jongeling naast Jaap Stam, na het vertrek van Stam is hij opeens de routinier naast Gregory van der Wiel. ,,Het is heel jammer dat Jaap is gestopt”, vindt Heitinga. ,,Hij was zo’n groot voetballer. Maar het is zijn keuze en die respecteren we. Wij moeten verder en dat gaat met Gregory lukken. Hij is een groot talent. Nu is het belangrijk dat hij goed wordt gecoacht en gestuurd. Ik probeer dat doen maar zelf word ik deze maand pas 24, dus ik ben ook nog hartstikke jong. Toch groei je in zo’n rol. Ik probeer de dingen die ik heb meegemaakt over te brengen op jongens als Gregory, Siem de Jong en nu Jan-Arie van der Heijden, die een heel goed debuut heeft gemaakt afgelopen zondag. Ik zeg die jongens ook dat ze ervan moeten genieten.”

En genieten van het affiche Feyenoord - Ajax doet de jonge routinier zeker. Het wordt zijn negende Klassieker. ,,Ik heb er zin in. Ook omdat het er voor het eerst sinds jaren écht om gaat. We staan allebei bovenaan. Met een gelijkspel ben ik niet tevreden. We gaan voor de absolute winst!”

De Klassiekers van John Heitinga:

26-08-2001 Feyenoord - Ajax 1-2
30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0
11-04-2004 Feyenoord - Ajax 1-1
14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1
20-04-2006 Ajax - Feyenoord 3-0
23-04-2006 Feyenoord - Ajax 2-4
22-10-2006 Feyenoord - Ajax 0-4
04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1

Ik zeg, John, je bent een held.

Lionel

Bericht door Lionel » vr nov 09, 2007 5:43 pm

Misschien moeten we wel blij zijn dat John niet bij Barca of Man U meekan. Op het moment dat hij dat zou kunnen raken we hem kwijt en genieten we er dus niet meer van.

Ajax moet het ook niet in die categorie zoeken. Een niveau lager is ook best. En zolang John dan blijft en niet naar een middelmatige club vertrekt is dat alleen maar mooi.

Een Emerton, Trabelsi, Kalou, Meyde, Mido, Jan Vennegoor.....dat soort spelers moeten Ned. clubs proberen te behouden. De toppers raak je toch wel kwijt.....
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » vr nov 09, 2007 8:54 pm

Kijk je naar de wedstrijden van Feyennord is het aanvallend gezien bijna altijd steeds hetzelfde, bij balbezit van de tegenstander probeert men, door een compact en overvol middenveld ( op de middelijn ) balverlies af te dwingen en dan de eenzame Makaay in de spits aan te spelen, middenveld probeert dan snel mogelijk aan te sluiten en een Hofs bv koos dan steevast de diepte.

Wat je dan zag tegen Twente, Psv en bv Groningen was dat er nogal al wat ruimte ontstaat tussen de middenlinie en de achterhoede ( Psv maakte daar veelvuldig en met succes gebruik van ) van Feyenoord.Ik denk dan ook dat daar voor onze voorhoede de winst te halen is, KjH zal die ruimte moeten benutten ( of doorschuivende middenvelders )

Ook is het Feyenoord middenveld traag in de omschakeling, ook dat zag je met regelmaat gebeuren in de wedstrijd bv. tegen Psv.

Maar ik zou zeker dit Feyenoord niet onderschatten, zeker een Makaai heeft maar weinig ruimte nodig om te scoren, Bruins en de Guzman zijn gevaarlijke opkomende spelers, en bij voorsprong kan met hun favoriete spelletje spelen, de counter.Ook zullen de AJAX backs op moeten passen om niet al te overmoedig in de vrije ruimte mee op te komen.

Verder zou ik in ieder geval dit AJAX het geduld mee willen geven, Luque indien ie rand zestien komt eens een keer zijn traptechniek te laten zien.En vooral de koppies er bij te houden, deze wedstrijd gaat in eerste instantie om de punten .....

KjH over Koster, HtC en a.s Zondag
Blij met de punten ...

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » vr nov 09, 2007 10:16 pm

:biggthumpup.gif:

Dank je wel, Voetske, leuk interview ....
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 09, 2007 10:33 pm

Die vraag over 'contract is contract', die was als grap bedoeld neem ik aan?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 09, 2007 10:49 pm

Voetske schreef:Wat je dan zag tegen Twente, Psv en bv Groningen was dat er nogal al wat ruimte ontstaat tussen de middenlinie en de achterhoede ( Psv maakte daar veelvuldig en met succes gebruik van ) van Feyenoord.Ik denk dan ook dat daar voor onze voorhoede de winst te halen is, KjH zal die ruimte moeten benutten ( of doorschuivende middenvelders )

Ook is het Feyenoord middenveld traag in de omschakeling, ook dat zag je met regelmaat gebeuren in de wedstrijd bv. tegen Psv.
Mee eens. Zei ik ook al eerder.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 10, 2007 12:17 am

Al jaren op de vlucht voor klassieker Feyenoord-Ajax
Door JOYCE DE BRUIJN

ROTTERDAM - Geen krant, geen televisie, geen telefoon, geen internet.
De Rotterdamse Feyenoordsupporters Mark en Bob Boute en Marc van der Hoeven ontvluchten al jaren de bewoonde wereld op dagen dat Feyenoord tegen Ajax speelt. Ook morgen, als de twee aartsrivalen elkaar voor het eerst dit seizoen ontmoeten, laten ze de Kuip links liggen.

De spanning en sensatie, maar ook die machteloze boosheid en het schrijnende verdriet na een verloren wedstrijd. Ze waren te groot voor hun rood-wit-zwart getinte Feyenoordharten. ,,Áls Feyenoord al wint van Ajax, dan is dat nooit met grote cijfers. Terwijl Ajax vaak wel met grote cijfers van Feyenoord wint,’’ constateert Mark Boute, die met zijn seizoenkaart trouw alle andere duels in de Kuip bezoekt.

,,Medio jaren negentig hebben we besloten te stoppen met ons bezoek aan Feyenoord-Ajax. We hebben het daarna nog wel een enkele keer geprobeerd. Tot die wedstrijd in 2001, waarin Van der Vaart het beslissende doelpunt scoorde. Foutje van Ferry de Haan. Toen was de maat vol.’’

Sindsdien worden de seizoenkaarten voor vak Q op de dagen van De Klassieker weggegeven aan andere Feyenoordsympathisanten. De mannen zelf gaan de stad uit. Ze begeven zich tussen de schapen op Tiengemeten, maken een boswandeling of zorgen dat ze in het buitenland op vakantie zijn. De telefoon gaat uit om vervelende sms-jes van niet-begrijpenden te voorkomen. Het onderwerp voetbal wordt angstvallig gemeden. ,,Alleen aan het eind van de middag wordt de vraag gesteld: hoe zou het afgelopen zijn? Dan bellen we een vriend en laten de uitslag over ons heen komen. Er wordt de volgende dag geen krant gelezen en praatprogramma’s als Voetbal Insite worden gemeden.’’

Maar de teleurstelling is toch evengoed reusachtig als de wedstrijd verloren blijkt? ,,Jawel, maar dan hebben we tenminste niet in spanning gezeten. In de jaren negentig kreeg ik er letterlijk uitslag van. Grapjes van Ajacieden op het werk, opmerkingen in de kroeg. We probeerden onverschillig te blijven, maar ze hadden een te grote invloed op het gemoed. Op een gegeven moment kregen we zelfs onderling woorden.’’

Het drietal wandelt morgen ongehinderd door de feiten door de straten van Madrid. Ze verkeren ’savonds bovendien toch nog in hogere voetbalsferen. ,,We gaan naar een wedstrijd van Real Madrid. Een vriend regelt kaartjes.’’
AD.nl

Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het niet weten van de uitslag per definitie vreselijk.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 10, 2007 12:31 am

Dit is echt hilarisch, wat een ongelooflijk triest volk is het ook.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 10, 2007 1:17 am

Little Lee’ voor leeuwen bij Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - De kans is groot dat Chung-Soo Lee morgen tegen Ajax voor het eerst in de basis staat bij Feyenoord. Nu het herstel van Andwélé Slory niet zo voorspoedig verloopt als hij eerder had gehoopt, gooit trainer Bert van Marwijk de Koreaanse aanvaller in de Klassieker voor de leeuwen.
Little Lee’, zoals hij in de Kuip liefkozend wordt genoemd, kreeg gisteren tijdens de training het rode hesje van de basisploeg. De 26-jarige international is door Van Marwijk langzaam gebracht. Nadat hij eind september in Rotterdam werd gepresenteerd, maakte Lee pas op 20 oktber zijn debuut als invaller tegen Excelsior. De afgelopen weken kreeg de vleugelspeler steeds meer speeltijd toebedeeld. Tegen de Graafschap kwam Lee vorige week meteen na rust het veld in en hij viel op met een aantal verrassende acties.

,,Lee komt steeds iets verder,’’ sprak Van Marwijk gisteren. ,,Hij maakt op de training een hele fitte indruk en begint het steeds beter te begrijpen.’’

Met de Koreaan heeft Feyenoord, dat het al het hele seizoen moet stellen zonder echte buitenspelers, aan de rechterkant weer diepgang. Het was aanvankelijk de bedoeling dat Slory die rol zou vervullen, maar de razendsnelle aanvaller is nog niet fit genoeg voor de topper, zo bleek maandag tijdens zijn rentree bij de beloftes. ,,Je ziet dat het Slory nog ontbreekt aan ritme,’’ aldus Van Marwijk, die vandaag zijn selectie bekend maakt. ,,Dat is ook logisch. Het belangrijkste is dat hij fit is en fit blijft.’’

Voor Van Marwijk is de topper van morgen zijn eerste Klassieker sinds 11 april 2004, toen hij Feyenoord in de Kuip tegen Ajax naar een 1-1 gelijkspel coachte (doelpunten Dirk Kuyt en Zlatan Ibrahimovic). Als trainer van Borussia Dortmund maakte hij de afgelopen seizoenen in Duitsland met de derby tegen Schalke 04 eveneens beladen duels mee.

,,Mischien waren die wedstrijden zelfs nog wel extremer. Er stonden meer mensen bij de training met spandoeken en er was nog meer aandacht van kranten. Verder kun je het wel vergelijken met Feyenoord-Ajax. Dat zijn altijd speciale wedstrijden. Dat we nu gedeeld eerste staan, geeft het nog iets extra’s. Leuk, maar het is een wedstrijd waarin je maar drie punten kunt halen, zo moet je dat soms ook relativeren. We gaan voor de winst. Maar als we van Ajax verliezen en we winnen de rest, dan zijn we kampioen.’’

Na de kansloze nederlaag in de eerste topper van het seizoen tegen PSV (4-0) is de strijd om de koppositie voor Van Marwijk een uitgelezen mogelijkheid om te zien waartoe Feyenoord in grote wedstrijden in staat is.

,,We hebben geleerd van de nederlagen tegen PSV en FC Twente,’’ zegt hij. ,,Bij Ajax is de rust weergekeerd. Ze gaan langzaam weer vooruit. Met Huntelaar, Luque en Suarez zijn ze aanvallend levensgevaarlijk. Om van Ajax te winnen moeten we top zijn. Zowel technisch, tactisch als mentaal. Dat moeten we ook uitstralen.’’
AD.nl

Ajax: Wie neemt nu de penalty?
Door RENZE LOLKEMA

AMSTERDAM - Wie neemt zondag eventueel een strafschop bij Ajax? Klaas-Jan Huntelaar was de aangewezen persoon voor de klus vanaf elf meter, maar de topscorer van de eredivisie lijkt de kunst van het penalty verzilveren toch niet zo goed te beheersen.

Adrie Koster heeft een nieuw lijstje aangelegd van spelers die een strafschop moeten nemen, maar dat is nog niet openbaar. Feit is er dat er een nieuwe lijst van strafschopnemers door de technische leiding van de Amsterdammers is opgesteld.

Huntelaar had gisteren geen zin terug te blikken op de mislukte strafschop van vorige week tegen Roda JC. Die fout was niet zo fataal als de misser tegen Sparta Praag, toen plaatsing voor de Champions League werd verspeeld, maar het zei zo langzamerhand iets over de kwaliteiten van Huntelaar als er zich een kans vanaf de strafschopstip aandient. ,,Ik wil het alleen maar over de wedstrijd tegen Feyenoord hebben,’’ zei Huntelaar. Maar stel dat Ajax morgen een strafschop krijgt in de Kuip, wie neemt hem dan? ,,Weet ik niet,’’ zei de aanvoerder.

Adrie Koster weet het inmiddels wel. ,,Natuurlijk is er over vorige week nagepraat,’’ zei de trainer na de besloten vrijdagtraining in de Arena. ,,Er is een nieuwe volgorde bepaald, maar dat lijstje is nog niet openbaar. Ik was als speler ook geen liefhebber van penalty’s. Ik nam ze ook nooit.’’
AD.nl

Pfjew, gelukkig maar zeg. Het zou toch ook te idioot voor woorden zijn geweest als Huntelaar nummer 1 was gebleven.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za nov 10, 2007 9:58 am

Volgens het AD van vandaag ziet het middenveld er morgen zo uit :
Gabri-Maduro-Emanuelson . De rest blijft het zelfde. :headbang.gif: :neutral.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » za nov 10, 2007 10:19 am

En Feyenoord?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie