Ajax - Heerenveen 26-08-2007
Ik weet niet wat opdracht was. Maar Maduro is nooit een kei geweest in snel omschakelen. Maar goed, ik begrijp dat je met de vaak opkomende Urby en de diep spelende Suarez, je verdedigende taken absoluut niet kan verwaarlozen links op het middenveld.Voetske schreef:Maar wel regelmatig vergat mee terug te verdedigen ...Starring schreef:Zeer opmerkelijk, was de enige middenvelder die goed aansluitiing zocht en vond met het aanval.Peter schreef:Maduro <-> Schilder.
Opmerkelijke wissel?
Centraal was dan ook een beter plek geweest voor Hedwegis.
Suarez wordt een ware fenomeen. Nooit gedacht dat hij zo snel zijn stempel op dit Ajax kon drukken. Een buitengewoon prachtige artiest. Hij krijgt terecht alle vrijheid op links.
Laatst gewijzigd door Starring op zo aug 26, 2007 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is ook zo. Maar goed, die wissels kan ik ook wel begrijpen met het oog op woensdag. Daarnaast 4-1 tegen Heerenveen, is gewoon een prima uitslag. Zeker omdat Ajax als sinds 2003-2004 thuis niet meer van Heerenveen heeft gewonnen in competitieverband.Starring schreef:Ik denk eerder dat de doorgevoerde wissels deze wedstrijd heeft doen laten doodbloeden, Laudrup. De veldbezetting is er beroerder op geworden en de hoeveelheid aan middelmaat is fors toegenomen...
- InnerHarbour
Snap ik dus ook niks van, volgens mij wordt je daarvan moe(der) dan van door blijven voetballen.De wissel Maduro begrijp ik nog wel, die liet verdedigend in de omschakeling nog wel wat gaten vallen, maar de rest Urzai en Rommeldaal ( eerste op links en dan weer op rechts ) waardoor de samenhang ver te zoeken was ...Zuidema schreef:Ik ook, maar helemaal terugschakelen naar de 2e versnelling terwijl je na de 4-1 nog een half uur te spelen hebt vind ik wel wat veel.Laudrup schreef:Met het oog op a.s woensdag begrijp ik het ook wel dat Ajax het wel goed vindt zo.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Maduro lichte hersenschudding. Gabri groot vraagteken (meniscus).
Gabri wordt waarschijnlijk geopereerd; 3 maanden uit :-(
Gabri wordt waarschijnlijk geopereerd; 3 maanden uit :-(
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo aug 26, 2007 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lichte hersenschudding Maduro, HtC vondt 1e 30 minuten goed en 15 minuten na rust., was mede verantwoordelijk door de wissels dat het de laatste 30 minuten niet goed was.Gabri heeft een scheurtje in z'n buitenste meniscus, rust kan helpen anders operatie en 3 maanden uit.Wordt nog over gedubt wat men zal doen ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 26, 2007 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh