Yup. Ten Cate zal de harde kern van de supporters en een aantal spelers voor zich moeten winnen.Des Keizers Schaar schreef:Gaat gezellig worden volgend seizoen met een nieuwe trainer.Die zal erg zijn best moeten doen om de spelers voor zich te winnen.Die staan namelijk 100% achter een trainer die volgend seizoen alleen het gras van zijn achtertuin tussen zijn tenen zal voelen.
Finale Play-offs: AJAX-Groningen 26 april 2006
- RosenbergSpits
Volgens mij moet voor die plaats toch veel beter te vinden zijn.Thomas schreef:Hij speelt weer slecht?Voetske schreef:Urby talent van het jaar, laat me niet lachen.
Vind jij Emanuelson uberhaupt niets, Voetske?
Laatst gewijzigd door 999 op wo apr 26, 2006 8:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Maar hij heeft ook sterke wedstrijden gespeeld. Zelfs in verdedigend opzicht.Voetske schreef:Volgens mij moet voor die plaats toch veel beter te vinden zijn.Thomas schreef:Hij speelt weer slecht?Voetske schreef:Urby talent van het jaar, laat me niet lachen.
Vind jij Emanuelson uberhaupt niets, Voetske?
Vind jij Emanuelson geen goede voetballer of alleen geen linksback?
Voor een groot deel mee eens. Vooral tegen een snelle buitenspeler heeft het vaak gevolgen. Hij heeft wel een tackle. Ik hoop dat Emanuelson nog een en ander bij leert, anders moet hij het toch maar op het middenveld gaan proberen.Voetske schreef:Geen linksback.Hij laat steeds z'n man lopen, oogt heel onzeker als er wat druk wordt gezet en wil iets te veel het voetballend oplossen en gaat dan in de fout.Kop lengte heeft ie ook niet ..
Voetske is weg ...