Ajax-PSV (cupfinale)
-
Ik heb ook een bus-combi kaart.rienk'd schreef:Vertrekken alle bussen tegelijk? Of vertrekken er bijv een zooi om 2 uur en een zooi om 3 uur?
Vorige keer vertrok alles in één keer.
Was dan ook een teringzooi bij aankomst, en ze parkeerden de bussen zo naast de bussen van Utrecht :redcard: Zat alleen het hekje van een trainingsveld tussen. Werd net op tijd politie heengestuurd, want anders had je daar een veldslag gehad.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Krijg net een mailtje van een Londense vriend die West Ham-supporter is. West Ham speelt de finale van de F.A. Cup tegen Liverpool (in Cardiff) en er is onder de West Ham-aanhang grote consternatie ontstaan, omdat West Ham maar 23.500 kaarten krijgt. En dat terwijl er 24.000 seizoenkaarthouders zijn! Dus niet eens alle seizoenkaarthouders zijn verzekerd van een kaart!
Het is zo ongeveer 100% zeker dat in elk geval alle seizoenkaarthouders een kaart halen, dus voor Club Card-houders (West Ham heeft een vergelijkbaar systeem als de Club Cards hier) is de kans absoluut 0,0% dat ze überhaupt in aanmerking komen.
Ã
Het is zo ongeveer 100% zeker dat in elk geval alle seizoenkaarthouders een kaart halen, dus voor Club Card-houders (West Ham heeft een vergelijkbaar systeem als de Club Cards hier) is de kans absoluut 0,0% dat ze überhaupt in aanmerking komen.
Ã
Still alive...
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik kan me wel wat vervelenders voorstellen dan aan Daantje Overgaag denken, er zijn lelijkere vrouwen.JC schreef:Thijs schreef:de "FA-cup" he...
Werkelijk altijd als ik dat woord ergens tegen kom, moet ik direct aan Danielle Overgaag denken. Ik vrees dat ik daar nooit meer vanaf kom. :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Nee, want over ruim 20 jaar is dat toch al wel weer ff geleden. En juist een club met een oud cup-verleden zal helemaal los gaan als ze het eindelijk weer eens halen. Of zie jij Utrecht soms vrolijk doorgaan met finales halen? Ach, waar maken we ons ook druk over? ;)Thomas schreef:Dan is Utrecht weer een slecht voorbeeld.