Ajax - Roda JC
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen. Ajax had sowieso van Groningen verloren?joey schreef:Op dit moment komen die blessures hem niet slecht uit. Kan hij niet op de resultaten afgerekend worden. Resultaten die ongeacht de beschikbare spelers zouden tegenvallen.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
Ik bedoel dat Ajax ook zonder blessures dramatisch voetbalde.Marco schreef:Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen. Ajax had sowieso van Groningen verloren?joey schreef:Op dit moment komen die blessures hem niet slecht uit. Kan hij niet op de resultaten afgerekend worden. Resultaten die ongeacht de beschikbare spelers zouden tegenvallen.
Maar wat betekent jou sig? 'Co rot op?' :eusa_pray: :D
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik zie mooie tripjes naar Belgie, Duitsland of Frankrijk :headbang: Fuck Italie, Spanje en Engeland, Duitsland here we come ;)Kowalczyk schreef:Bertje schreef:Als ik hier de boel zou runnen had ik je al een aantal keren vriendelijk verzocht heel snel op te donderen.
Samengevat: het zou wel eens zo kunnen zijn dat héél veel Ajacieden erg blij worden van een jaartje UEFA Cup, terwijl de financieel directeur er helemaal niet per definitie erg verdrietig van hoeft te worden (als het blijft bij één jaartje UEFA Cup in de zoveel jaar).
K.
Voor Groningen vertoonde Ajax tekenen van leven. Niet veel, maar wel iets om op voort te borduren. Daarom is het ook erg jammer dat die blessuregolf kwam. Blind zal dat beamen. Daar komt bij dat Ajax 3 punten heeft verspeeld in de strijd om plaatsing voor de play offs. Hoe in vredesnaam komt dit Blind niet slecht uit?!joey schreef:Ik bedoel dat Ajax ook zonder blessures dramatisch voetbalde.Marco schreef:Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen. Ajax had sowieso van Groningen verloren?joey schreef:Op dit moment komen die blessures hem niet slecht uit. Kan hij niet op de resultaten afgerekend worden. Resultaten die ongeacht de beschikbare spelers zouden tegenvallen.
Geen goeie sig? :hypocrite:
Tegen laaggeplaatste ploegen, Marco.Marco schreef:Voor Groningen vertoonde Ajax tekenen van leven. Niet veel, maar wel iets om op voort te borduren.
Zeker. :DDaarom is het ook erg jammer dat die blessuregolf kwam. Blind zal dat beamen.
Simpel, ook zonder blessures is de kans op plaatsing voor de CL of het winnen van de beker gering. PSV, AZ en Feyenoord zijn dit hele seizoen sterker geweest. Normaal gesproken staat Blind aan het einde van het seizoen met lege handen. Dan is het wel fijn als hij een excuus heeft.Daar komt bij dat Ajax 3 punten heeft verspeeld in de strijd om plaatsing voor de play offs. Hoe in vredesnaam komt dit Blind niet slecht uit?!
Niet aan de orde. :XGeen goeie sig? :hypocrite:
- Jinne
- Site Admin
Nee hoor. JC-schaal,mooiste prijs van het jaar. :cheer:joey schreef:Simpel, ook zonder blessures is de kans op plaatsing voor de CL of het winnen van de beker gering. PSV, AZ en Feyenoord zijn dit hele seizoen sterker geweest. Normaal gesproken staat Blind aan het einde van het seizoen met lege handen.
Nog even en je beweert dat Blind op de trainingen met vers geslepen noppen onze selectie bewerkt...:nooo: Ik dacht dat de sportman in Blind nog wel graag zou willen winnen, maar kennelijk is dat ook al niet meer zo. Het zal allemaal wel...joey schreef:Simpel, ook zonder blessures is de kans op plaatsing voor de CL of het winnen van de beker gering. PSV, AZ en Feyenoord zijn dit hele seizoen sterker geweest. Normaal gesproken staat Blind aan het einde van het seizoen met lege handen. Dan is het wel fijn als hij een excuus heeft.
Wel aan de orde! Rook... Och, wat zal het gezellig worden op AT als hij weer terugkeert... :eusa_dance:
Vergelijk de opstelling van Ajax aan het begin en straks met een mogelijk fitte selectie. Flink verschil:joey schreef:Tegen laaggeplaatste ploegen, Marco.Marco schreef:Voor Groningen vertoonde Ajax tekenen van leven. Niet veel, maar wel iets om op voort te borduren.
Zeker. :DDaarom is het ook erg jammer dat die blessuregolf kwam. Blind zal dat beamen.
Simpel, ook zonder blessures is de kans op plaatsing voor de CL of het winnen van de beker gering. PSV, AZ en Feyenoord zijn dit hele seizoen sterker geweest. Normaal gesproken staat Blind aan het einde van het seizoen met lege handen. Dan is het wel fijn als hij een excuus heeft.Daar komt bij dat Ajax 3 punten heeft verspeeld in de strijd om plaatsing voor de play offs. Hoe in vredesnaam komt dit Blind niet slecht uit?!
Niet aan de orde. :XGeen goeie sig? :hypocrite:
Vermaelen is beter als Escude
KJH scoort
Rosenberg speelt ook niet onaardig, mooie voorzet ;)
Urby wordt steeds beter
Maduro is ook weeer gaan voetballen, paar wedstrijden rust heeft hem misschien goed gedaan
Trabelsi speelde de laatste weken ook beter
Ik zie het wel positief in
IK GELOOF!!!!!!
Ho, ho....Marco schreef:Nog even en je beweert dat Blind op de trainingen met vers geslepen noppen onze selectie bewerkt...:nooo: Ik dacht dat de sportman in Blind nog wel graag zou willen winnen, maar kennelijk is dat ook al niet meer zo.
Het liefst wint hij natuurlijk de plee offs en de beker. :yes:
Maar....een goede smoes is nooit weg, nietwaar? Zou Blind nog geloven in succes? Het komt er zo plichtmatig uit bij hem. En of de spelers er nog in geloven, betwijfel ik ook.
NIETES!!!! :eusa_pray:Wel aan de orde! Rook...
Ja, na elke nederlaag op Adriaanse kankeren, net als op AN destijds... :eusa_dance:Och, wat zal het gezellig worden op AT als hij weer terugkeert... :eusa_dance:
:sad:
-
- AT Toto winner 15/16
Ja maar Joey, de Admirals hebben van het weekend gespeeld, het veld ligt er zo slecht bij, dan kun je toch gewoon van Roda verliezen? ;)joey schreef:Inderdaad. Morgen geen smoesjes a.u.b. Blind ziet maar hoe hij zich plaatst voor de finale. Met spelers als Stekelenburg, Trabelsi, Galasek, Lindenbergh, Juanfran, Galasek, Roos 1, Roos 2 en KJH moet je thuis gewoon van Roda winnen.goodfella schreef:Verder heeft Steef groot gelijk over Blind. Dat gejank komt me de strot uit. Dat is Ajax onwaardig. Hij begint zowaar nog op Ruudje ik-ben-niet-te-benijden Gullit te lijken. :nooo:
OK, dus als ik het goed begrijp zit het zo:goodfella schreef:Ik zeg alleen dat het mij financieel net zo aantrekkelijk lijkt om elk jaar de halve finale Uefacup te halen dan er kansloos in de poulefase van de CL eruit te vliegen. Daarmee heb ik nooit gezegd dat Ajax wel effe de halve finale Uefacup gaat halen.
1. Jij geeft aan dat je liever hebt dat Ajax structureel in de UEFA Cup gaat spelen.
2. Andere leden geven aan dat dat o.a. financiëel niet voordelig zal zijn en daarom niet slim is.
3. Vervolgens geef jij aan dat jij denkt dat elk jaar de UEFA Cup halve finale financiëel gezien net zo aantrekkelijk is als elk jaar de CL eerste ronde.
4. Ten slotte geef je aan dat Ajax niet elk jaar de halve finale UEFA Cup haalt.
Just checking, zo zit het toch? Kun je dat bevestigen? Ik kan immers niet lezen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects