Dat zou ik al doen voordat de wedstrijd begint!! Smakelijk eten, die broodjes zijn echt top daar!Thijs schreef:.... En als we in de rust dan weer met 3-0 achterstaan ga ik me lekker concentreren op het bemachtingen van een heerlijk broodje beenham.

www.voetbalprimeur.nlPerez moet ook treffen met oud-werkgever Ajax missen
Kenneth Perez heeft nog te veel last van een hamstringblessure het duel met Ajax mee te maken. De Deen raakte in het UEFA Cup-duel met Racing Santander geblesseerd en hoopt donderdag tegen Manchester City weer te kunnen spelen.
Tegenover de afwezigheid van Perez staat de rentree van Theo Janssen. De linkspoot is hersteld van een dijbeenblessure, maar wordt door trainer Steve McClaren nog op de bank gehouden.
Twente won midweeks bij NAC Breda. In combinatie met de elf afwezigen bij Ajax zijn de Tukkers favoriet. McClaren vindt dat maar niets. "Toch vind ik het onzin dat wij nu plotseling de grote favoriet zijn. Ajax heeft in mijn ogen de beste selectie van Nederland", aldus de Engelsman tegenover het ANP. "Ik denk dat ze aan het einde van het seizoen gewoon bovenaan staan."
Ajax won deze campagne pas één keer een uitduel, afgelopen woensdag in Almelo (1-3). Daarnaast verloor Twente sinds 27 januari niet meer in Enschede. Sparta was toen met 1-2 te sterk.
Jij kan toch echt niet zo ongelofelijk dom zijn? Wat zijn de twee vleugelspelers? Er zijn geen twee vleugelspelers dipshit! Ja hoor, voetbal kan ook zonder twee vleugelspelers gespeeld worden...Wat voor domme vragen stel je nou? Welke spelers zet ik op het voetballende middenveld? Wat de fuck moet dat betekenen??? Wat Martina in een 2-spitsen systeem doet? Precies wat ik uitleg dat hij gaat doen in mijn andere post.Vedette-10- schreef:Tja, die keuzes zijn doordacht gemaakt en er zit een logica in het systeem. Jij vindt mijn doorselecteren op A-junioren verkeerd, ik hou vast aan mijn visie en daarin zouden zij van waarde kunnen zijn. Jij vind Sno tegenover N'Kufo onverstandig, ik vind juist dat je hem zo geen kans biedt.Mr.Ajax schreef:Ik zou het zo doen:
--------------------------Vermeer-------------------------
--Van der Wiel---Oleguer--Vermaelen---Emanuelson--
---Kennedy------Gabri--------Lindgren---Vertonghen---
------------------Huntelaar--Martina----------------------
Dan ga ik een aantal kritische vragen stellen over jouw concept:
Wat zijn de 2 vleugelspelers?
Wie pakt N'Kufo op?
Vertrouw je op VD Wiel tegenover Elia?
Wie pakt Arnautovic op?
Wie pakt Perez/Hersi op?
Welke spelers zet je op het voetballende middenveld?
Wat doet Martina in een twee spitsen-systeem?
Wat gebeurd er met de overige 2 controlerende middenvelders van Twente?
Ik begrijp dat je het niet eens bent met Vedette-10, maar wel op een normale manier discussiëren graag.Mr. Ajax schreef: Jij kan toch echt niet zo ongelofelijk dom zijn? Wat zijn de twee vleugelspelers? Er zijn geen twee vleugelspelers dipshit! Ja hoor, voetbal kan ook zonder twee vleugelspelers gespeeld worden...Wat voor domme vragen stel je nou? Welke spelers zet ik op het voetballende middenveld? Wat de fuck moet dat betekenen??? Wat Martina in een 2-spitsen systeem doet? Precies wat ik uitleg dat hij gaat doen in mijn andere post.
Je neemt ons gewoon in de maling...
Sno op N'kufo...
Je hebt gelijk, het moest er alleen even uit. Ik zal voortaan proberen om niet meer op hem te reageren.Duke schreef:Ik begrijp dat je het niet eens bent met Vedette-10, maar wel op een normale manier discussiëren graag.Mr. Ajax schreef: Jij kan toch echt niet zo ongelofelijk dom zijn? Wat zijn de twee vleugelspelers? Er zijn geen twee vleugelspelers dipshit! Ja hoor, voetbal kan ook zonder twee vleugelspelers gespeeld worden...Wat voor domme vragen stel je nou? Welke spelers zet ik op het voetballende middenveld? Wat de fuck moet dat betekenen??? Wat Martina in een 2-spitsen systeem doet? Precies wat ik uitleg dat hij gaat doen in mijn andere post.
Sno op N'kufo...
Je kan wel mij gaan afkraken, maar dat schiet niet op als je iets bespreekt. Ik geef simpelweg mijn mening en mijn argumenten, maar je gaat je niet verweren met goede punten maar je gaat mij afweren: lijkt me niet de bedoeling.Mr. Ajax schreef: Jij kan toch echt niet zo ongelofelijk dom zijn? Wat zijn de twee vleugelspelers? Er zijn geen twee vleugelspelers dipshit! Ja hoor, voetbal kan ook zonder twee vleugelspelers gespeeld worden...Wat voor domme vragen stel je nou? Welke spelers zet ik op het voetballende middenveld? Wat de fuck moet dat betekenen??? Wat Martina in een 2-spitsen systeem doet? Precies wat ik uitleg dat hij gaat doen in mijn andere post.
Sno op N'kufo...