Ajax slaat zich er wel doorheenKaboem schreef:Lekker lullig voor haar!

Vindt MvB Enoh beter? Zou kunnen. Je kunt spreken van weggegooid geld voor Sno, want die Enoh zat al bij een Ajax-vestiging en kon al veel eerder op stage komen, maar kwam pas na Sno! Eerst in eigen keuken kijken.Mr. Ajax schreef:Ik hoop gewoon op een middenveld met Vertonghen, De Jong, en Sno/Enoh. Als Van Basten Enoh beetr vindt moet hij de kans krijgen. Ik ben benieuwed.
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele.......Demosthenes schreef:Vindt MvB Enoh beter? Zou kunnen. Je kunt spreken van weggegooid geld voor Sno, want die Enoh zat al bij een Ajax-vestiging en kon al veel eerder op stage komen, maar kwam pas na Sno! Eerst in eigen keuken kijken.Mr. Ajax schreef:Ik hoop gewoon op een middenveld met Vertonghen, De Jong, en Sno/Enoh. Als Van Basten Enoh beetr vindt moet hij de kans krijgen. Ik ben benieuwed.
Waarom geen Cvitanich ipv de jong of Sarpong...Ajaciedjuh schreef:Maarten Stekelenburg,
Silva, van der Wiel, Vermaelen, Emanuelson,
Enoh, de Jong, Vertonghen,
Suarez, Huntelaar, Sarpong
Wisselspelers: Kenneth Vermeer, Rasmus Lindgren, Dario Cvitanich, Evander Sno, Vurnon Anita, Robbert Schilder, Leonardo
Goede opstelling