Nee, ik verwacht weinig problemen ..Starring schreef:Cynische reactie, Voetske?
Ik verwacht dat Ajax het wervelwind-voetbal van SC Heerenveen niet zal kunnen weerhouden, hetgeen na 90 minuten terug te zien valt op het scorebord. Want controleren kan Ajax ook niet meer. Edje kan de boel helaas niet meer bijbenen. En zolang Ajax zo fantasieloos, geheel zonder overtuiging en traag blijft opbouwen heb ik er geen vertrouwen in. KJH en/of Suarez zouden in principe het verschil moeten maken, maak ik vrees nogmaals dat dát niet voldoende zal zijn vanavond...
SC Heerenveen - Ajax (29-03-2008)
Blij met de punten ...
- DCLXVI
- Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
- Contacteer:
Nog voor de middag voorbij is heb je sopcast terug, en op voetbal.moo.no kan je gelijk tvants meepikken zonder eerst chinees te leren. Je kan bij daglicht wel een beetje puberaal gaan tegenstribbelen maar vanavond kijk je toch weer gewoon op sopcast of tvants of ppmate of tvu.
In het onwaarschijnlijke geval dat je de p2p-tv software niet op die vraagmaarraakvooreenknaakbak van je terug weet te krijgen ga je de hele nacht bij ultrasuid op F5 rammen tot je eindelijk een shot samenvatting naar binnen kan spuiten.
In het onwaarschijnlijke geval dat je de p2p-tv software niet op die vraagmaarraakvooreenknaakbak van je terug weet te krijgen ga je de hele nacht bij ultrasuid op F5 rammen tot je eindelijk een shot samenvatting naar binnen kan spuiten.
Thomas schreef:Mwah, ik heb SopCast laatst van m'n pc gepleurd.![]()
Ik ga hier echt niet voor naar de kroeg hoor.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We gaan het toch proberen om nog als 6e te eindigen dus.Bertje schreef:Ah, gelukkig zijn Rommedahl en Perez terug!
Rommedahl mag het dus ook weer eens proberen. Ik geef hem 45 minuten om daarna het stokje over te dragen aan Kennedy of Leonardo. En dan volgende week zondag staat er weer iemand anders. Zo werkt dat nou eenmaal bij Adrie.
-
- AT Toto winner 15/16
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo apr 16, 2008 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kopiëren, bedoel je?Jöhnk schreef:http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/heerenveen.asp
Opslaan en dan openen in je WMP.
-
- AT Toto winner 15/16