PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
- Jinne
- Site Admin
Geluk tegen Roda? Stiekeme Limbo ben jij zeg. Als je toen ook bent gaan fietsen dan hebben we nog maar 50% kans op de winst.joey schreef:Ik volg de raad van Jinne op en ga zondagmiddag eerst fietsen en dan ergens lunchen. Ik hoop dat het geluk brengt, net als tegen Roda. Geen PSV-Ajax voor mij.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nee, dat is waar ook, het was tegen NAC.Jinne schreef:Geluk tegen Roda? Stiekeme Limbo ben jij zeg. Als je toen ook bent gaan fietsen dan hebben we nog maar 50% kans op de winst.joey schreef:Ik volg de raad van Jinne op en ga zondagmiddag eerst fietsen en dan ergens lunchen. Ik hoop dat het geluk brengt, net als tegen Roda. Geen PSV-Ajax voor mij.

Ik haal al die (bijna) verliespartijen door elkaar.

Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat is ook waar. Ik kan altijd overnachten in de ArenA, op het dek is een bedje voor mij gemaakt.Thijs schreef:Bovendien haal je de combitrein waarschijnlijk niet eens als je helemaal vanuit Heerlen moet komen he Mike.![]()
![]()
Kan me herinneren dat het voorgaande jaren (ik ga nu voor de derde keer mee) niet uitverkocht was, en vind 1600 man voor een vak waarbij je de wedstrijd amper kunt volgen toch best een behoorlijke prestatie.
Hopen op hetzelfde feestje als vorig jaar, toen was Ajax jarig, nu Leonardo.

Maar voor mij betekent PSV-Ajax 12 uur onderweg voor 90minuten voetbal.
Helaas, dat heb ik voor zo een slecht zicht niet over.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
-