Het zal me roesten hoe, als je maar naar de volgende ronde gaat.Columbus schreef:Een beetje verdedigend ingesteld zo'n wedstrijd ingaan vind ik geen schande. Maar kies dan niet voor Rommedahl als creatief brein achter de spitsen. Aanvallend kom je dan zo moeilijk aan voetballen toe. En aanvallend heb je dan ook geen fuck aan Huntelaar. Haal Ogararu voor Suarez en laat Rommendahl naar rechts verhuizen.InnerHarbour schreef:Nee lekker gaan aanvallen en met 5-0 de kuikenbak ingaan dan doe je het goed.Alexander schreef:Wat een schande deze opstelling. Echt, het is niet om aan te zien. Ik heb zelden zo slecht voetbal gezien, het is echt een schande. Met 8 verdedigend ingestelde spelers spelen plus een keeper, hoe verzin je dit? Echt, wat mij betreft rot die man vandaag nog op.
By the way, Zagreb is ook niet de wonderploeg waar men over sprak...
Daar sluit ik me wel volkomen bij aan :) :) :)InnerHarbour schreef:Het zal me roesten hoe, als je maar naar de volgende ronde gaat.Columbus schreef:Een beetje verdedigend ingesteld zo'n wedstrijd ingaan vind ik geen schande. Maar kies dan niet voor Rommedahl als creatief brein achter de spitsen. Aanvallend kom je dan zo moeilijk aan voetballen toe. En aanvallend heb je dan ook geen fuck aan Huntelaar. Haal Ogararu voor Suarez en laat Rommendahl naar rechts verhuizen.InnerHarbour schreef: Nee lekker gaan aanvallen en met 5-0 de kuikenbak ingaan dan doe je het goed.
By the way, Zagreb is ook niet de wonderploeg waar men over sprak...
Inderdaad. Deze zit in de tas, gaat helemaal goedkomen over twee weken.Beloki schreef:Prima gedaan. 0-1 tegen een ploeg die het Bremen zeer moeilijk maakte is gewoon prima. Dat gezeik over mooi voetbal, het gaat om de knikkers. Als je ff niet in vorm bent moet je iig de punten pakken, en dan is 0-1 uit in die heksenketel gewoon prima.