AFC Ajax - NAC Breda (13 - 04 - 2007)
-
- AT Toto winner 15/16
En Huntelaar wordt nu wel bereikt met dieptepasses, maar er sluit niemand aan om op te kaatsen, dus moet hij de bal wel weer terugspelen. Schiet lekker op zo. Alleen die 1-2 tussen KJH en Perez in de 16 was dik in orde.Voetske schreef:Ajax maakt de aanval niet af, grossiert in kansloze afstandsschoten.Buitenspeler komen hun man weer niet voorbij.Nac is veel beweeglijker en weet goed de vrije man te vinden.
Het waarom van de kansen doet niks af aan de kansen van Nac.AJAX speelt de eerste helft niet als een team.Zoals veel wedstrijden dit seizoen zijn er een paar voor zichzelf bezig, gaan voor hun eigen kans terwijl, zals je zelf al aangaf, andere spelers hardstikke vrij staat.In deze wedstrijden mag je doen niet voor eigen succes gaan, dan MOET je de bal afspelen naar de beter ervoorstaande vrije man.Columbus schreef:Ja oke, hadden zeker gevaarlijke momenten. Maar meer omdat Ajax gigantisch slordig is en nerveus speelt...Voetske schreef:Had eerder het gevoel dat Nac er eentje in ging leggen ...Columbus schreef:Toch heb ik het gevoel wanneer er wat zorgvuldiger wordt gevoetbald Ajax hier overheen kan walsen...
En maak de aanval toch eens af, de enige keer dat dat gebeurde resulteerde in een grote kans voor Perez ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr apr 13, 2007 8:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ja oke, sluit ik me bij aan! Maar met wat slimmigheid, meer samenspel en wat druk op NAC moet dit echt met 5-0 kunnen winnen....Voetske schreef:Het waarom van de kansen doet niks af aan de kansen van Nac.AJAX speelt de eerste helft niet als een team.Zoals veel wedstrijden dit seizoen zijn er een paar voor zichzelf bezig, gaan voor hun eigen kans terwijl, zals je zelf al aangaf, andere spelers hardstikke vrij staat.In deze wedstrijden mag je doen niet voor eigen succes gaan, dan MOET je de bal afspelen naar de beter ervoorstaande vrije man.Columbus schreef:Ja oke, hadden zeker gevaarlijke momenten. Maar meer omdat Ajax gigantisch slordig is en nerveus speelt...Voetske schreef: Had eerder het gevoel dat Nac er eentje in ging leggen ...
En maak de aanval toch eens af, de enige keer dat dat gebeurde resulteerde in een grote kans voor Perez ...
Ben benieuwd, we zijn inmiddels weer begonnen!
Perez 'zou' de brein, de spelverdelende en spelversnellende man moeten zijn. Het middelveld is bleekjes, zoals jij ook aangaf. Gebrek aan aansluiting en ook de dieptepasses (beside Huntelaar) richting de voorwaartsen is onzorgvuldig en ondoordacht te noemen. Davids voegt voetballend weinig toe, doet wel goed aan restverdedigen overigens (anticipeert en neemt posities over) en Gabri is als vanouds dynamisch, maar moet toch beter timen mbt loopacties en daarbij komt, dat je van de beste Spanjaard ook geen creatieve kunstjes hoeft te verwachten.Zuidema schreef:En Huntelaar wordt nu wel bereikt met dieptepasses, maar er sluit niemand aan om op te kaatsen, dus moet hij de bal wel weer terugspelen. Schiet lekker op zo. Alleen die 1-2 tussen KJH en Perez in de 16 was dik in orde.Voetske schreef:Ajax maakt de aanval niet af, grossiert in kansloze afstandsschoten.Buitenspeler komen hun man weer niet voorbij.Nac is veel beweeglijker en weet goed de vrije man te vinden.
Ook mis ik de inschuivende man. NAC laat onze centrale mensen vrij.
Maar goed, ik wil kampioen worden én progressie zien. Hoop op beterschap in het tweede bedrijf.
Laatst gewijzigd door Starring op vr apr 13, 2007 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, wat ik mee in het begin zei, KJH staat weer op een eilandje ...Zuidema schreef:En Huntelaar wordt nu wel bereikt met dieptepasses, maar er sluit niemand aan om op te kaatsen, dus moet hij de bal wel weer terugspelen. Schiet lekker op zo. Alleen die 1-2 tussen KJH en Perez in de 16 was dik in orde.Voetske schreef:Ajax maakt de aanval niet af, grossiert in kansloze afstandsschoten.Buitenspeler komen hun man weer niet voorbij.Nac is veel beweeglijker en weet goed de vrije man te vinden.
Blij met de punten ...