groningen-AJAX 28 januari 2007
-
- AT Toto winner 15/16
- martijn401
- SylvievdVaart
Ik had nog geen minuut beeld of de 2-0 viel. Het lijkt een kopietje van de playoff-wedstrijd van vorig seizoen. Gadverdamme, jongens.
Wat een geweldenaar is die Maduro, hè Doc. ;) Nooit meer opstellen, die jongen. Het is wat mij betreft gedaan met hem bij Ajax. Hij mag er volgend seizoen in ieder geval niet bij zitten. Verhuur hem maar.
Wat een geweldenaar is die Maduro, hè Doc. ;) Nooit meer opstellen, die jongen. Het is wat mij betreft gedaan met hem bij Ajax. Hij mag er volgend seizoen in ieder geval niet bij zitten. Verhuur hem maar.
Dat zeg ik niet. Overigens is Vermaelen geschorst.Mr. Ajax schreef:Nee je hebt gelijk, we laten het zoals het is, dan wordt het vast beter. Het is natuurlijk stom om spelers die niet op hun eigen posities spelen daar wel neer te zetten.
HTC heeft zijn manschappen niet op scherp kunnen krijgen. Nu is het te laat.
Ik vind het altijd heel pijnlijk als ons team wordt geklopt op strijdlust. :sad:brigade zuid schreef:Het gaat fantastisch! :worshippy:Voetske schreef:Ik vind echt dat we vorm aan het krijgen zijn", sprak de trainer op zijn wekelijkse perspraatje.
Ik schrok al toen ik de opstelling zag. Maduro is ongeschikt voor dit soort wedstrijden, veel te sloom. Foutje van Ten Cate, vind ik.
Het stinkt aan alle kanten!
Het wordt toch 2-2 :eusa_liar:Jöhnk schreef:Dat zeg ik niet. Overigens is Vermaelen geschorst.Mr. Ajax schreef:Nee je hebt gelijk, we laten het zoals het is, dan wordt het vast beter. Het is natuurlijk stom om spelers die niet op hun eigen posities spelen daar wel neer te zetten.
Elke trainer die Maduro opsteld in deze wedstrijd is voor een groot deel schuldig aan de nederlaag. Het is voor niemend hier toch een verassing dat Maduro 2x zijn man laat weglopen en 2 treffers weggeeft? :pukey:
Verder is Ajax nog steeds hetzelfde zielige, kansloze ploegje in de Euroborg als vorig jaar. :sad:
Weer een kansloze nederlaag....... Progressie me reet!
Verder is Ajax nog steeds hetzelfde zielige, kansloze ploegje in de Euroborg als vorig jaar. :sad:
Weer een kansloze nederlaag....... Progressie me reet!
Ik vind er niets grappigs aan, Syl. :sad:SylvievdVaart schreef:Wat een slechte eerste helft van Ajax :drecul2:
Babel wisselen aub!! Linksbuiten eriiiiinnn!!! Tjonge dat het zo moeilijk kan zijn.
X'C
Babel eruit voor Leonardo.
Balen dat Vermaelen geschorst is. Daardoor is het moeilijk om over te stappen naar 3-4-3 en Heitinga naar het middenveld te schuiven.
Welke linksbuiten?SylvievdVaart schreef:Wat een slechte eerste helft van Ajax :drecul2:
Babel wisselen aub!! Linksbuiten eriiiiinnn!!! Tjonge dat het zo moeilijk kan zijn.
X'C
Begint erop te lijken dat Ajax structureel tekort komt in vechtwedstrijden. Is al jááren zo. :sad:
Dat zeg ik niet. Overigens is Vermaelen geschorst.
Dus je geeft het bij rust al op? Te laat? Gelukkig heb jij niks te zeggen binnen de ploeg. Tot de eindsignaal moet AJAX, en dus ook ten Cate en co er alles aan doen om de wedtstrijd te winnen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Correctie: tot het eind en vanaf het begin.Mr. Ajax schreef:Dus je geeft het bij rust al op? Te laat? Gelukkig heb jij niks te zeggen binnen de ploeg. Tot de eindsignaal moet AJAX, en dus ook ten Cate en co er alles aan doen om de wedtstrijd te winnen.
Dat laat Ajax na en daarom verliest het zo vaak dit soort wedstrijden.
Alleen is de selectie nu wat sterker en evenwichtiger. Toch?joey schreef: Welke linksbuiten?
Begint erop te lijken dat Ajax structureel tekort komt in vechtwedstrijden. Is al jááren zo. :sad:
Babel speelt meer in de spits als dat hij linksbuiten staat. Zo moeilijk is dat toch niet Joey? Zal wel een briljante tactische vondst van Henk zijn. Een Henk die overigens een nog negatiever en wanhopiger uitstraling heeft als Koeman had uit tegen maccabi.
Beetje makkelijk ook om Maduro af te zeiken. De penalty kon hij niets aan doen, was ongelukkig, en verder speelt hij helemaal niets slechter (bij een aantal zelfs integendeel) dan 10 andere Ajacieden
I think I lost my fucking headache
Das waar, maar dan beginnen we met Maduro.A] Omdat 1 van de 11 slechtste AJAX spelers is, B] Omdat ie anders wel eens vlug tegen rood gaat aanlopen ..Lucas schreef:Alleen is de selectie nu wat sterker en evenwichtiger. Toch?joey schreef: Welke linksbuiten?
Babel speelt meer in de spits als dat hij linksbuiten staat. Zo moeilijk is dat toch niet Joey? Zal wel een briljante tactische vondst van Henk zijn. Een Henk die overigens een nog negatiever en wanhopiger uitstraling heeft als Koeman had uit tegen maccabi.
Beetje makkelijk ook om Maduro af te zeiken. De penalty kon hij niets aan doen, was ongelukkig, en verder speelt hij helemaal niets slechter (bij een aantal zelfs integendeel) dan 10 andere Ajacieden
Blij met de punten ...
Perez is niet de persoon om de kar te trekken als het slecht gaat.Jöhnk schreef:Perez, he. Die is voor die positie aangetrokken en is bij Az op die positie van grote waarde geweest.joey schreef:Welke linksbuiten?
Maduro niet slecht? Hij kan totaal niet 1 op 1 verdedigen.