loting 2e ronde uefa cup

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di okt 03, 2006 9:36 pm

BZ op vrijdag:
Ik hoop op:

Sparta Praag
Espanyol
Austria Wien
Spurs
:worshippy:

Met Waregem ipv Spurs kan ik wel leven.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di okt 03, 2006 9:39 pm

goodfella schreef:Gent is gezellig.
Voor mij geen Gent meer, de laatste keer dat ik daar was met AJAX zat ik met 50 man in een cel van 3 bij 4.

Weet iemand een goedkope maatschappij die op Praag vliegt, ben er vorige keer ook goedkoop gekomen ben alleen de naam van die site/maatschappij kwijt.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di okt 03, 2006 9:40 pm

Zie je wel. Doorgestoken kaart, die loting... :yes:

Tickets naar Praag zijn geboekt! :eusa_dance:

K.
Still alive...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di okt 03, 2006 9:40 pm

Ko welke maatschappij, ik wil ook gaan.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di okt 03, 2006 10:28 pm

brigade zuid schreef:Ko welke maatschappij, ik wil ook gaan.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di okt 03, 2006 11:01 pm

brigade zuid schreef:Ko welke maatschappij, ik wil ook gaan.
Ik denk niet dat mijn optie door veel mensen aantrekkelijk wordt gevonden. Wij vliegen met EasyJet naar Londen Gatwick en vanaf daar door naar Praag. Dus twee keer luchthavenbelasting, maar de overstaptijden zijn gunstig: donderdagochtend heen en zaterdag terug. We betalen in totaal, alles bij elkaar, 180 euro per persoon.

Dat is uiteraard duurder dan rijden naar Dortmund en vanaf dáár met EasyJet naar Praag vliegen, maar wij hebben allebei geen auto en geen rijbewijs - en we willen bovendien niet afhankelijk zijn van mensen met wie we mee moeten rijden.

Maar de EasyJet-via-Gatwick route is wél goedkoper dan Sky Europe (zij waren vorige seizoen spotgoedkoop naar Praag, maar nu kost alleen de heenvlucht al 170 euro). Lufthansa kan ook, met overstap in Duitsland (Berlijn of Frankfurt). De goedkoopste optie bij hen was ongeveer 190 euro, maar met ongunstiger vluchttijden. SmartWings biedt héél goedkope tickets van Amsterdam naar Praag, maar helaas alleen tijdens het zomerseizoen (in elk geval niet nu).

De trein is ook een optie: 11 uur treinen, met overstap in Berlijn, voor 144 euro. Maar: helaas geen nachttrein. Dan ben je dus twee hele dagen aan het sporen. Zonde van de tijd.

K.
Still alive...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di okt 03, 2006 11:15 pm

Thank Ko, ik vloog de vorige keer met Smartwings maar die vliegt nu idd niet. Ik denk dat ik die Lufthansa maar pak met overstap in Duitsland.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10319
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di okt 03, 2006 11:33 pm

iemand via swiss air geprobeerd?

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di okt 03, 2006 11:37 pm

WP_LeGeNd schreef:iemand via swiss air geprobeerd?
Kan alleen met overstap in Zürich en voor minimaal 243 euro...

K.
Still alive...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di okt 03, 2006 11:41 pm

Als je met de KLM gaat ben je 610 euro kwijt, wat een mafketels.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di okt 03, 2006 11:45 pm

Mijn Engelse vrienden lachen ons weer hard uit... Vanuit Londen zijn er wel vier of vijf verschillende prijsstunters die naar Praag vliegen. Een paar jongens uit Londen hebben al geboekt (de ene met de ene airline vanaf Gatwick; de ander met de andere airline vanaf Stansted) voor ongeveer 40 pond de man. Ze hebben het gewoon voor het uitkiezen.

En dan hebben we nog een Schot, uit Edinburgh, die vliegt voor 74 pond. Rechtstreeks.

Maar vooral die klanten uit Londen... Die kunnen dus echt óveral spotgoedkoop naar toe. Van Tallinn tot St. Petersburg en Helsinki, en van Sevilla, Palermo en Sofia tot Thessaloniki, Bratislava en Boekarest. Niet te geloven.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » wo okt 04, 2006 1:22 am

london, is the place to be..
london... tiedeldiedeldie
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo okt 04, 2006 7:44 am

elliquido schreef:london, is the place to be..
london... tiedeldiedeldie
Nou ja... London is the place to get out of cheaply.

Bizar: dat je ergens graag naar toe wilt, omdat je er vervolgens weer zo goedkoop vandaan kunt... :D

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33962
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo okt 04, 2006 7:47 am

Essevee gelooft in nieuw mirakel
Zulte Waregem blij met financieel bijzonder aantrekkelijke maar sportief loodzware poule

Zulte Waregem werd bij de loting voor de UEFA Cup beloond na de stunt tegen Lokomotiv Moskou. Met Ajax krijgt Essevee een absolute topper over de vloer. De kwalificatiekansen zijn heel klein, maar toch blijft Zulte Waregem dromen.

Dit is een bijzonder mooie loting'', triomfeerde voorzitter Willy Naessens. Hij kreeg niet de gehoopte Engelse of Duitse tegenstander, maar dat kon de pret niet drukken. ,,Voor de matchen tegen Ajax en Sparta Praag reken ik twee keer op een uitverkocht stadion in Gent. De sfeer moet net als tegen Lokomotiv weer uitstekend zijn. Ik ben bijzonder tevreden.''

De supporters van Zulte Waregem hoopten op een leuk uitstapje naar Praag. Essevee lootte Sparta Praag, maar dan wel thuis. Het trekt wel naar Barcelona en Wenen. ,,Twee mooie verplaatsingen. Gemakkelijk te bereiken en ideaal voor de supporters om te combineren met een stadsbezoek'', aldus Naessens.

Sportief krijgt Zulte Waregem vier lastige tegenstanders voorgeschoteld. Ajax en Sparta Praag hebben ervaring in de Champions League en ook Austria Wien en Espanyol zijn gevestigde namen in Europa. Alle ploegen uit groep F werden vorig seizoen trouwens bekerwinnaar in hun land.

,,Het is een enorme uitdaging'', besefte Naessens. Toch geef hij zich niet op voorhand gewonnen. ,,Ik denk dat we toch een kans hebben. Ik geloof in overwinteren. Als je Lokomotiv Moskou kan uitschakelen, dan kan er veel. Het zou fantastisch zijn.''

Zwaar programma

Coach Francky Dury bleef zoals altijd nuchter. ,,We willen van ons laten horen'', zei hij. ,,Als we voor onze laatste match tegen Ajax nog meedoen voor kwalificatie, dan is het goed. Als bij ons iedereen honderd procent is, dan kunnen we iedereen verrassen.''

,,Ik wil iets tonen in Europa. Thuis wil ik net als tegen Lokomotiv nog één keer stunten. Op verplaatsing wil ik een bevestiging van de goede organisatie die we toonden in Moskou. Maar dan nu met een beter resultaat. Het heeft geen enkele zin om met 2-1 te verliezen in Espanyol.''

Dury dacht meteen ook al aan de competitie. ,,We krijgen een zwaar programma. Ik wil niet dat dit ten koste gaat van de Belgische competitie. Hierdoor elfde in plaats van tiende eidigen, dat kan. Maar vijftiende: dat mag niet. Tegen Beveren maakten we de fout die Lokomotiv tegen ons maakte: te arrogant. Daar heb ik mijn spelers op gewezen.''

Tegen vriend Vermaelen

De spelersgroep van Zulte Waregem was bijzonder tevreden met de loting. Spits Tim Matthys hoopte vooraf op een duel met Ajax en dat kreeg hij ook. ,,Ik heb meteen een sms gestuurd naar mijn vriend Thomas Vermaelen. Eindelijk spelen we eens tegen elkaar'', glunderde Matthys.

,,Zelf heb ik de loting op mijn werk gevolgd, maar ik heb gehoord dat de ploegmaats die op de club waren samengekomen een dansje gedaan hebben na de loting. Dit is schitterend voor ons. Als we eerst in Wenen iets kunnen halen en dan thuis kunnen winnen van Praag, dan zit er zelfs nog iets in. Hopelijk kunnen we nog eens voor een straffe stunt zorgen.''

www.sportwereld.be
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo okt 04, 2006 9:53 am

Semi-profs bij Waregem?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo okt 04, 2006 8:08 pm

hmm ik had op mijn voorkeur staan:
Rangers
Blackburn
Krakow
Zulte

Maar met deze loting valt te leven en dan nog eens in mijn ogen de 2 moeilijkste thuis... :xyxthumbs:
Wees nou eens eerlijk als je kijkt naar heerenveen/AZ hadden we het zwaarder kunnen treffen.
Mochten er mensen zijn met een uitkaart en op 13 december niet kunnen dan...... heb ik wel interesse.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo okt 04, 2006 8:09 pm

Heerenveen en AZ zaten dan ook niet in pot 1, he.

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do okt 05, 2006 9:10 am

Ko, heb je Skyeurope niet geprobeert? Vliegen rechtstreeks van A'dam naar Praag en voor schappelijke prijzen zo te zien...

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do okt 05, 2006 9:27 am

GangstaRiB schreef:Ko, heb je Skyeurope niet geprobeert? Vliegen rechtstreeks van A'dam naar Praag en voor schappelijke prijzen zo te zien...
Ummm...
Kowalczyk schreef:Maar de EasyJet-via-Gatwick route is wél goedkoper dan Sky Europe (zij waren vorige seizoen spotgoedkoop naar Praag, maar nu kost alleen de heenvlucht al 170 euro).
K.
Still alive...

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do okt 05, 2006 9:32 am

Kowalczyk schreef:
GangstaRiB schreef:Ko, heb je Skyeurope niet geprobeert? Vliegen rechtstreeks van A'dam naar Praag en voor schappelijke prijzen zo te zien...
Ummm...
Kowalczyk schreef:Maar de EasyJet-via-Gatwick route is wél goedkoper dan Sky Europe (zij waren vorige seizoen spotgoedkoop naar Praag, maar nu kost alleen de heenvlucht al 170 euro).
K.
Oops... sorry. Ik keek trouwens bij de verkeerde data. Ik zag dat heen en terug beide 70 euro's waren... maar november is zeker een topmaand ofzo...

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr okt 06, 2006 4:54 pm

Praag uit ga ik op zeker.
130 Euri zie ik nu de vlucht, is te doen.
hotels vind je altijd wel voor om en nabij de 25/35 Euri pppn

Ga er geen lange trip van maken. Donderdag heen, zaterdag terug. De vrijdag is toch al vrij, dus dat dagje pik ik dan nog even mee.

Wordt de wedstrijd in Belgie vrij vervoer of niet?

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr okt 06, 2006 8:42 pm

Daar mogen we toch wel van uit gaan lijkt me.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za okt 07, 2006 12:19 am

Hoe groot is het uitvak in Gent en in welk stadion wordt er gespeeld?
Ajax!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za okt 07, 2006 9:23 am

Giacomo Puccini schreef:Hoe groot is het uitvak in Gent en in welk stadion wordt er gespeeld?
Stadion van AA Gent. Ik verwacht hooguit 1000 kaarten. Misschien maar 800 zelfs. Maar goed, ik heb EU+ en ben bus verzekerd van een kaart. :cheer:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » za okt 07, 2006 1:04 pm

Op die hele zijde achter het doel zou plaats zijn voor 1840 man ofzo, las ik op AN. Zou mooi zijn als we die krijgen, dan maak ik misschien met m'n normale uitkaart nog wel een kans?

Plaats reactie