AJAX - FC Utrecht 29/01/2006
Nee, maar bij gebrek aan een fatsoenlijke nummer 10 (want Huntelaar is er geen) zou hij daar kunnen spelen en Huntelaar in de spits moeten staan.Bertje schreef:Een linkshalf of rechtshalf, maar ik geloof dat hij ook wel eens op 10 speelt. Maar jij denkt dat die jongen die nog niet klaar was voor Eindhoven wel even het verschil maakt tegen Utrecht? :nooo:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik heb hierboven uitgelegd waarom ik vind dat Huntelaar en Charisteas een beter duo vormen dan Huntelaar en Sarpong, maar jij komt gewoon weer met dezelfde opmerking als waar de discussie mee startte. Als er iemand dus geen argumenten heeft ben jij het wel.mtrules schreef:Waar slaat dat nou weer op? Ik reageer d'r toch op...dus dan lees ik ze ook! Of kun jij reageren zonder ze te lezen? Ik niet...Bertje schreef:Je leest m'n posts niet eens! Wat doe je hier überhaupt?
Heb je geen argumenten ofzo?
:nooo:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
1e goal te makkelijk verdedigd..
juan fran iets te makkelijk afgetroefd door ramsi.
daarna ajax continue drukken
terrechte pingel na een mooie aanval.. galasek 4 meter over.
er is weer weinig opbouw, vooral lange ballen en doorkoppen.
terryl heeft last van de knie na botsing met rosenberg , mischien dat grandell erin komt.
ajax krijgt wat kansjes maar meer ook niet
de 3 spitsen missen de klasse om er zelf wat van te maken.
het is vooral doorkoppen.
grootste drama is de pass.
die mislukt erg vaak.
betere op het veld. lindenbergh ; vermaelen.
juan fran laat hele goede dingen afwisselen met hele slechte.
rosales doet het ook aardig.
juan fran iets te makkelijk afgetroefd door ramsi.
daarna ajax continue drukken
terrechte pingel na een mooie aanval.. galasek 4 meter over.
er is weer weinig opbouw, vooral lange ballen en doorkoppen.
terryl heeft last van de knie na botsing met rosenberg , mischien dat grandell erin komt.
ajax krijgt wat kansjes maar meer ook niet
de 3 spitsen missen de klasse om er zelf wat van te maken.
het is vooral doorkoppen.
grootste drama is de pass.
die mislukt erg vaak.
betere op het veld. lindenbergh ; vermaelen.
juan fran laat hele goede dingen afwisselen met hele slechte.
rosales doet het ook aardig.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ja, oke...maar Huntelaar is een spits en geen nummer 10!Bertje schreef:Ik heb hierboven uitgelegd waarom ik vind dat Huntelaar en Charisteas een beter duo vormen dan Huntelaar en Sarpong, maar jij komt gewoon weer met dezelfde opmerking als waar de discussie mee startte. Als er iemand dus geen argumenten heeft ben jij het wel.mtrules schreef:Waar slaat dat nou weer op? Ik reageer d'r toch op...dus dan lees ik ze ook! Of kun jij reageren zonder ze te lezen? Ik niet...Bertje schreef:Je leest m'n posts niet eens! Wat doe je hier überhaupt?
Heb je geen argumenten ofzo?
:nooo:
1-2
Laatst gewijzigd door mtrules op zo jan 29, 2006 3:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.