yeah right...Voetske schreef:Nu zal het gaan gebeuren, ROSENBERG komt erin ... Heitinga eruit, 17 minuten te gaan ...
N.E.C. Nijmegen - AFC AJAX (6-11-2005)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
:DDr. Living Stoned schreef:yeah right...Voetske schreef:Nu zal het gaan gebeuren, ROSENBERG komt erin ... Heitinga eruit, 17 minuten te gaan ...
Maar tis bagger hoor ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 06, 2005 2:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
Hij zal niet ontslagen worden omdat het bestuur het druk genoeg heeft met zichzelf. Blind moet gewoon zelf opstappen, dit is gewoon niet normaal meer zo slecht als hij met AJAX presteert. Bovendien als je hem wekelijks op de bank ziet zitten, al zuchtend en armgebarend, dan zie je dat hij het zelf ook niet bepaald ziet zitten. Dat het veldspel er beter uit zou zien, dat is een fabeltje. Je zou verwachten dat na ruim een half jaar je minimaal een stijgende lijn zou zien, maar dat is absoluut niet het geval. Als het zo doorgaat mis je zelfs gewoon de play-offs, vandaag kunnen weer een paar ploegen ons voorbij.343 schreef: Mensen, mensen, mensen......echt erg, hoor.
Ik begin echt te twijfelen of hij de winterstop wel zal halen. Volgende wedstrijd thuis tegen Twente...
ROSENBERG mist een 100% kans, Daarna MIST ROSALES EEN 100% Kans
Voorzet van Links door Boukharie, Rosenberg mist de bal, die komt bij de vrijstaande Rosales die mist ook jammerlijk.
Nec krijgt kansen op de counter ...
Voorzet van Links door Boukharie, Rosenberg mist de bal, die komt bij de vrijstaande Rosales die mist ook jammerlijk.
Nec krijgt kansen op de counter ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 06, 2005 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Iedereen dacht altijd dat het een kwestie van tijd was voor de goals zouden komen. Goed spel --> automatisch goals.
Nu is óók het goede spel verdwenen, conclusie: we zijn verder van huis dan ooit. Ik weet ook niet meer wat we moeten doen, de problemen zijn té groot om een 'omslag' te bewerkstelligen. Het zal nog weken, maanden doorbijten worden vrees ik...
Nu is óók het goede spel verdwenen, conclusie: we zijn verder van huis dan ooit. Ik weet ook niet meer wat we moeten doen, de problemen zijn té groot om een 'omslag' te bewerkstelligen. Het zal nog weken, maanden doorbijten worden vrees ik...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik dacht het even te zien een tijdje geleden, maar inderdaad......Danny Blind is een Jan Wouters 2 en geen Van Gaal 2. Geen autoriteit, geen duidelijkheid. Danny heeft zelf het mes in zijn donder gestoken.brigade zuid schreef:Je zou verwachten dat na ruim een half jaar je minimaal een stijgende lijn zou zien, maar dat is absoluut niet het geval.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar dan nog 343, de spelers zijn ook van een nivootje NIET AJAX waardig ...343 schreef:Ik dacht het even te zien een tijdje geleden, maar inderdaad......Danny Blind is een Jan Wouters 2 en geen Van Gaal 2. Geen autoriteit.brigade zuid schreef:Hij zal niet ontslagen worden omdat het bestuur het druk genoeg heeft met zichzelf. Blind moet gewoon zelf opstappen, dit is gewoon niet normaal meer zo slecht als hij met AJAX presteert. Bovendien als je hem wekelijks op de bank ziet zitten, al zuchtend en armgebarend, dan zie je dat hij het zelf ook niet bepaald ziet zitten. Dat het veldspel er beter uit zou zien, dat is een fabeltje. Je zou verwachten dat na ruim een half jaar je minimaal een stijgende lijn zou zien, maar dat is absoluut niet het geval. Als het zo doorgaat mis je zelfs gewoon de play-offs, vandaag kunnen weer een paar ploegen ons voorbij.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10