Ajax-Heerenveen 31-01-2009
-
- AT Toto winner 15/16
Maak je maar geen zorgen over Anita, Trab, die jongen speelt eindelijk weer eens op zijn favoriete positie. Je kan hem zien als een voetballende balveroveraar. Ik zie hem Enoh zelfs voorbijstreven op middelange termijn...Hij heeft veel meer rust en begrijpt het positiespel....Trab schreef:Nee he, niet Anita... Die gast heeft me nog nooit kunnen bekoren. Maar ja, laten we er maar het beste van hopen..
Veel open ruimtes over en weer....
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 31, 2009 9:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Hier langer dan 10 jaar zelfs, maar ik zie zowaar verbeteringen. Men bouwt (soms zelfs met beleid) weer van achteruit op ipv een lange blinde haal naar voren. Je ziet weer eens een vorm van samenspel onderling, ok, het gaat allemaal te gehaast en onzuiver, maar je ziet nogmaals dat dit elftal een type Aissati/Litmanen mist op het middenveld. Gabri, noch Anita en ook onze altijd goedlachse Miralem kunnen die rol (nog) niet vertolken...999 schreef:We zijn al tien jaar ongeduldig, doei ...Starring schreef:Jullie zijn ongeduldig man, er ligt veel druk op Ajax en de tempo ligt best wel hoog. Dit Ajax mist een type Aissati of Litmanen, iemand die voor rust zorgt in de aanvalsopbouw...
Dus wat wil je nou, Voetske?
AFCA!
Ik zie de verbeteringen niet ...Starring schreef:Hier langer dan 10 jaar zelfs, maar ik zie zowaar verbeteringen. Men bouwt weer van achterop ipv een lange blinde haal naar voren. Je ziet weer eens een vorm van samenspel onderling, ok, het gaat allemaal te gehaast, maar je ziet nogmaals dat dit elftal een type Aissati/Litmanen mist op het middenveld. Gabri, noch Anita en ook onze altijd goedlachse Miralem kunnen die rol (nog) niet vertolken...999 schreef:We zijn al tien jaar ongeduldig, doei ...Starring schreef:Jullie zijn ongeduldig man, er ligt veel druk op Ajax en de tempo ligt best wel hoog. Dit Ajax mist een type Aissati of Litmanen, iemand die voor rust zorgt in de aanvalsopbouw...
Dus wat wil je nou?
Blij met de punten ...