AFC Ajax - Slavia Praag 17-12-2008
Oleguer is een mongool.
Emanuelson heeft absoluut geen gevoel voor het middenveld. Weet ook nooit wanneer hij in de dekking loopt of niet. Net weer een terugspeelbal terwijl alle ruimte heeft.
Slavia nu voor het eerst met een beetje overwicht. Ajax moet dit winnen, want HSV staat op 1-0 tegen Villa.
Emanuelson heeft absoluut geen gevoel voor het middenveld. Weet ook nooit wanneer hij in de dekking loopt of niet. Net weer een terugspeelbal terwijl alle ruimte heeft.
Slavia nu voor het eerst met een beetje overwicht. Ajax moet dit winnen, want HSV staat op 1-0 tegen Villa.
-
- AT Toto winner 10/11
Nee, onderling resultaat telt niet, omdat dat oneerlijk zou zijn, aangezien je maar één wedstrijd tegen elkaar speelt en je dus thuisvoordeel kunt hebben.Thomas schreef:Telt onderling resultaat niet boven doelsaldo, of zo? Die commentator heeft het er steeds maar over dat hierdoor de eerste plek verder uit zicht komt voor Ajax.Peter schreef:2-0 HSV
HSV speelt wel scherp, Villa is ronduit prut, ik zie het daar nog wel 4-0 ofzo worden. (Ja, ik kijk naar die wedstrijd, want mijn Nederlandse zenders liggen eruit).
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kwam er na iets meer dan een half uur in, Daniel. Sindsdien had Slavia het middenveld in handen en zag ik van Ajax vnl. lange ballen en een paar mogelijkheden door toevalsvoetbal. Hoe het er daarvoor uit zag kan ik natuurlijk niet beoordelen.Daniel_vT schreef:Nah, dat is ook niet waar. Groot eerste deel van de eerste helft voetbalde wij beter, alleen maakten wij de kansen niet af. Slavia speelt overduidelijk niet beter hoor.