Ajax zonder middenvelders Lindgren, Enoh en Gabri
16/12/2008 15:32
Ajax speelt woensdag tegen Slavia Praag voor de winst in Groep F van het toernooi om de UEFA Cup. De Amsterdammers moeten het tegen de Tsjechen doen zonder Rasmus Lindgren, Eyong Enoh en Gabri.
Lindgren raakte maandag geblesseerd tijdens een training. De Zweedse aanvoerder hield een pijnlijke enkel over aan een onfortuinlijke botsing met een ploeggenoot. Ook Eyong Enoh moet toekijken. Hij kampt met pijnlijke hamstrings en overbelasting.
Volgens coach Marco van Basten komt het duel met Slavia Praag te vroeg voor Gabri, die net van een enkelblessure is hersteld. 'Gabri traint pas sinds maandag weer mee met de groep. Hij moet eerst weer ritme opdoen tijdens trainingen.'
Ajax deelt de koppositie met Hamburger SV en Aston Villa. Alle drie clubs zijn al geplaatst voor de volgende ronde en hebben zes punten. HSV en Villa staan woensdag in Duitsland tegenover elkaar. Winst op Slavia levert Ajax dus ook de groepszege op áls de Engelsen niet zegevieren.
'Het is niet onze insteek spelers rust te geven', blikte Van Basten dan ook vooruit op het treffen met Slavia. 'We willen deze poule als nummer één afsluiten. Dat levert weer een gunstige loting op. We doen er alles aan om deze poule te winnen en een goede wedstrijd te spelen.'
AFC Ajax - Slavia Praag 17-12-2008
Blij met de punten ...
-
- Daily Blind
Inderdaad. Best een goede speler, die m.i. wat toevoegt aan ons middenveld en zelfs als verdediger minuten zou kunnen maken. Voetbalt tenminste.Zlatan Son of God schreef:Geen eerlijke kans gehad. Maar gewoon verhuren en volgend jaar terug halen!
Verhuren, veel laten spelen en laten terugkeren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hopen op een gelijkspel of winst voor Aston Villa in de andere wedstrijd. Zelf even de Praagse herfst de kop in drukken en we mogen tegen een club als Schalke, Stuttgart, Club Brugge of Deportivo.
En voor de grap: als Lech Poznan van Feyenoord wint, kunnen we daar ook nog tegen loten. :headbang:
En voor de grap: als Lech Poznan van Feyenoord wint, kunnen we daar ook nog tegen loten. :headbang:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
Nee. AJAX is live .. Thomas .. wakker worden jongen ..Thomas schreef:Ik heb begrepen dat het UEFA Cup-potje van de NOS op is en er vanavond niets wordt uitgezonden. Klopt dat?

20.25-22.40 uur,Ned.3: UEFA CUP
voetbal voorbeschouwing en vanaf
20.40 uur live-verslag van
duel Ajax-Slavia Praag;
commentaar Arno Vermeulen
Feyenoord-Poznan te zien
via TV Rijnmond
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Bovenstaande is niet mijn eigen mening he, het is hoe ik denk dat van Basten het neerzet.Peter schreef:Doe maar Urby als back en Vertonghen op het middenveld, Hoeladans. Dat is de beste opstelling, namelijk.
Maar het lijkt me raar als hij nu ineens Vertonghen op het middenveld gaat zetten, dat kan ik me haast niet voorstellen.