Ach, hij wordt genoeg gezocht, vaak nog in de voeten ook. Heeft verder een kopkans, schietkans en een rebound gehad. Speelt gewoon ongelukkig, dat kan een keer gebeuren.Zuidema schreef:Met zulk armetierig spel komt geen enkele spits aan bod.LucaS schreef:Maar het is wel genieten van de soepele combinaties nu we een echte spits hebben
AZ-Ajax 23-11-2008
-
Alsjeblief Luuk, je denkt toch niet dat KJH in deze wedstrijd iets te zoeken heeft?LucaS schreef:Het armetierige spel werd juist veroorzaakt door onze beperkte spits, je draait de zaken om!Zuidema schreef:Met zulk armetierig spel komt geen enkele spits aan bod.LucaS schreef:Maar het is wel genieten van de soepele combinaties nu we een echte spits hebben
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
Omschakeling is ook goed. Ze maken dan lekker gebruik van de ruimteVoetske schreef:.. inderdaad .. goed positiespel dat wel, mar echt niet in een hoog tempo.En toch laat AJAX het toe .. behoudens de eerste tien minuten ..MVH schreef:AZ stelt ook niet veel voor overigens.
achterin. Gelukkig zijn ze nog niet doortastend genoeg in de 16.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Word jij zelf nooit moe van je Suarez-allergie?LucaS schreef:Het armetierige spel werd juist veroorzaakt door onze beperkte spits, je draait de zaken om!Zuidema schreef:Met zulk armetierig spel komt geen enkele spits aan bod.LucaS schreef:Maar het is wel genieten van de soepele combinaties nu we een echte spits hebben
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
.. Ja, en wij sjokken er dan achteraan ..Zuidema schreef:Omschakeling is ook goed. Ze maken dan lekker gebruik van de ruimteVoetske schreef:.. inderdaad .. goed positiespel dat wel, mar echt niet in een hoog tempo.En toch laat AJAX het toe .. behoudens de eerste tien minuten ..MVH schreef:AZ stelt ook niet veel voor overigens.
achterin. Gelukkig zijn ze nog niet doortastend genoeg in de 16.
Blij met de punten ...
Dan moet je passing en positiespel naar voren natuurlijk wel in orde zijn. Daar zijn we helaas heel erg ver vanaf vanmiddag.LucaS schreef:Jullie begrijpen me verkeerd, ik lees hier altijd dat het armetierige spel werd veroorzaakt door Huntelaar. Dus ik verbaas me dat het nu niet beter is dan de wedstrijden met Huntelaar
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
... Maar als ie niet op de paal was had Lindgren er gestaan en Gabri niet...Voetske schreef:Zuidema schreef:Dat was zeker netjes. Ere wie ere toekomt.Jöhnk schreef:Lindgren op de lijn. Gabri had daar niet gestaan.
Jammer dan, twas de paal, niks Lindgren ..

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley